Tak jsem byl "šikovnej" a glad mě trochu převálcoval..
Dnešní vyjížďka byla parádní i když byla trochu zimina (manželka si klepala na čelo). Účast pouze já a Qudrofoglio. Jeli jsme trasu kde jsme ještě nebyli. Akorát na závěr se "zadařilo" - Quadrofoglio najel na kámen a podařilo se mu prohnout disk...
Originální plasty na spodku se už rozpadali tak jsem se dokopal k výrobě a montáži oplechování spodku z hliníkového plechu síly 4 mm. Při výrobě mi vydatně pomáhal opět Quadrofoglio. Nejsložitější bylo vymyslet a vyrobit šablony z kartonu. Dělali jsme to opravdu jak se říká na koleni a bez jakéhokoli vzoru - jen co člověk okoukal na jiných kolkách a na základě zkušeností z ježdění. Veškeré ohýbání řešeno ve svěráku pomocí gumové paličky. Řezání plechu pomocí malé flexy s tenkým (0,8mm a 1,2mm)kotoučem.
Tak jsem zjistil že ložisko v pravém předním kole je v háji - proběhla výměna - já hlavně asistoval hlavní podíl měl Quadrofoglio
Tak jsem po třetí garančce - najeto cca 2650 km. V seznamu závad přibyl spínač brzdových světel od nožní brzdy. Kluci čínský to nemají moc vyřešený -několikrát jsem ho čistil a promazával ale pořád se to vracelo - tak jsem ho nechal vyměnit za jiný původem z nějakého japonce. Jinak nic zásadního - olámané oplastování spodku. V poměru k ceně stroje jsem spokojenej. Samozřejmě se to nedá srovnávat s Canamem nebo polarisem ale to je cenově jinde - takže dobrý. Taky jsem si nechal namontovat vytápění do sedačky - to je balada...
Mám najeto cca 1700 km tak už můžu trochu hodnotit. Drobné nedostatky se našli. Už třikrát mi měnili v motoru čidlo na tachometr. Také se zkroutil pravý boční krycí plast a teď na druhé garanční prohlídce zjistily že je rozteklý airbox takže ho také vyměnili. Na druhou stranu to měnily bez problémů - žádný pohádky že se cukali. Jinak co se týče jízdních vlastností jsem celkem spokojem. Koupil jsem disky s jiným ET takže jsem rozšířil vzadu cca o 4cm a vpředu o cca 3cm (vždy na jedný straně). A abych nezapoměl hodně mě vadí že při rozjezdu po prudším zastavení "kňourá" variátor. To je chyba všech gladů...
Tak mám po první garančce a zároveň jsem to nechal otevřít. Rozdíl ve výkonu je znát, i když pár koníků navíc by neškodilo..
Tak problém byl vyřešen. Vyměnili mi čidlo které je na motoru pro tachometr. Snad už to bude dobrý. V neděli to pořádně vyzkouším na vyjíždce.
První závada. Tak jsem to odvezl do servisu.. Tachometr neukazuje - lépe řečeno jak se glad ohřeje přestane tachometr fungovat. Samozřejmě to v tom momentě nepočítá ujeté km, takže na tachometru je kolem 120 km ale už jsem stihnul najezdit asi 230 km. Je to nepříjemný hlavně kvůli potřebě dodržovat garanční prohlídky.
Tak v neděli 13.03.2011 jsem jí byl poprvé "vyvětrat". Jelo nás docela slušný počet. Najeto cca 60km, převážne v terénu. Kolka si vedla výborně. Já si ještě tolik jistej nejsem ale na co jsem si troufal to nebyl pro kolku žádnej problém.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.69s