Tak dnes vyměněno čidlo polohy klikového hřídele, bohužel to prodávají jen jako celý kus i s cívkou nicméně chytá na brnk.Předěláno zavěšení zadního tlumiče dle návodu zde na foru a výrazná změna k lepšímu.Další plány výměna vyšisovaných plastů "nové už mám doma" , ale oranžovou nechci tak řeším polep černou folií.Chi udělat přední a zadní ochraný rám a taky mně opouštějí přední pneumatiky stále originál DURO najeto na nich 11.000 km, a přední destičky také originál jsou pomalu na výměnu.
Tak najeto 10.000 km, koupeny nové plasty ty staré vyšisovaly,mám vůli v jednom čepu řízení,takže už je v servisu.Když mněla najeto cca 3.500 km nalilel jsem do motoru Militec 1 a od té doby nemusím dolévat olej a v sání je sucho.Militec 1 opět preventivně objednávám. Gumy na předku stále origo ale již jsou KO.Zapomněl jsem nová baterka a řemen válečky a vodítka variátoru jinak vše původní.
Taky mi přibyl společník již nevydržel a koupil Kazuma Jaguár 500L sám jsem překvapený jaký je to super stroj.
Tak včera za tmy praskl řemen variátoru vydržel 8.000 km, odtah za manželky autem tomu se říká adrenalin :)
Objednán řemen Mallosi racing kevlar a válečky 22g Malosi pro jistotu i nová vodítka.Před dvěmi týdny mne opustila baterie jinak stále nedám na Jumbo dopustit. Jediné co mně štve jsou ty vyšislé plasty a nevim co s nimy.
Včera vyměněno čidlo teploty vody - nespínal ventilátor
Tak dnes jsem vytáhl kamaráda že projede Labe za Kostelcem nad labem hm a smolík jeho Shineray začala vařit tak jsme jeli domu opravovat.Nakonec termostat rozpohybovaný tak snad příště :)
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.36s