Drobátko jsem zůstal na spodku,ale navíjedlo to vyřešilo.
Nechci to zakřiknout,ale 28.9.2012 kolka podstoupila "zatěžkávací zkoušku" v podobě vyjížďky ve dvou asi 25 km.Kromě jednoho zapadnutí do kterého jsem byl "natlačen"zamnou jedoucí kolkou,se po dlouhé době nic nepos..lo! Místy dost těžkej offroad (na zadohrab)zvládala bez větších problémů,jen ve dvou lidech by větší výkon neškodil.
Mimochodem,zapadaly i 4x4.(i nějakej ten převrat)
Pokud se někomu zdá,že pořád něco opravuju -tak se mu to nezdá!
Hned druhý den po opravě varia tu máme další problém!
Automatický sytič,už dávno není automatický.Po zásahu kutila domácího,se změnil na spínačem ovládaný,leč ani tato "úprava"se nezdařila a sytič sytičuje i když nemá.Prozatimní "oprava"než namontuju nový,je jeho totální demontáž a zaslepení otvoru.Kolka zatím startuje normálně(na brnknutí).
Tak že,od posledně se toho mnoho událo.Namontován nový kardan a očekával jsem novou závadu,která se zanedlouho ukázala.
Při jedné vyjížďce se začaly ze spojky ozývat podivné zvuky.Po sundání výka na mě vypadla prasklá pružina spojky.Spojka dojetá až na železo,buben 3mm vydřenej a variator našrot.Talíř,vodítka,perka a válečky KO!Takže nahozenej novej talíř s vodítkama,válečky 11.5 gramu,nová spojka a buben,zpětná pružina Malossi(tvrdší).
Výsledek - rozjezdy se zlepšily nesrovnatelně a v kopci lépe "podřazuje" variátor.
Fotky původní spojky,válečků a talíře,nová spojka.
Tak včera namontovanej novej kardan a přesuvná spojka,zatím spokojenost.
Takže první závada na světě,při přejíždění příkopa došlo asi k max. vytažení kardanu,který jakse později ukázalo nikdo nikdy nenamazal a ten se protočil ve spojce.
Dneska jsem vykunil výfuck,moc jsem nevěřil nějakýmu zlepšení,ale výsledek mě překvapil.Nechci moc prudit sousedy,takže jsem tam nechal katalizátor,ale všechno ostatní šlo ven.Udělal jsem novou koncovku,bo ta původní byla šílená,evidentně po napadení kutilem.Výfuck se tak zkrátil asi o 5 cm a dostal koncovku ze šikmo seříznuté trubky,do které jsem vyvrtal díru 14mm.Po namontování jsem postupně přivrtával další díry okolo o průměru 8mm až do dosažení celkem ještě únosného zvuku.
Včera jsem dohledal a přestřihl káblík na zadní straně ŘJ,spolu s upraveným výfuckem mě mile překvapil netušený "výkon" motůrku.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.39s