Takže dnes jsem na 182km a musím říct, že je to tank. Krom občasné kontrolky motoru během zajíždění, žádné problémy. Nyní jsem na 222km - už jen 78km a bude odemčen. 306km - 1. garančka za dveřmi .. 460km - 1. garančka stále za dveřmi :( 562km - po 1.GP + odemčeno - masakr! 1465km - po 2.GP - stále OK, jedna manžeta, tři defekty za mnou a nějaký ten prasklý plast (mojí vinou - všude se hold neprotáhnu). Na GP čekačca cca 2 měsíce = 2 měsíce před GP skoro nejezdím, aby vyšly kilometry - u prodejce hold neplatí \"můj zákazník můj pán\". 2365km - namontován naviják, vyhřívané rukojeti a zásuvka k tažnému - 100km do 3.GP - Divný zvuk po nastartování - takové cinknutí.. V létě se občas zastavila a potřebovala chládnout. Vinil jsem chladič, chladič vyčištěn. Nyní najeto cca 6000km - první závada - nechtěla startovat. Laboroval jsem s benzínem, svíčkou, vzduchovým filtrem, škrtící klapkou, olejem s filtrem. Nakonec to byla rozhozená vůle ventilů. Cecek jezdí opět dál. Na 6500km provedena GO motoru: nová vložka válce, píst, pístní kroužky, ojniční ložiska, náplně. 6650km protéká gufero zadní rozvodovky, po výměně začala chcípat v horkých dnech. Po zdlouhavém laborování došlo na výměnu palivového čerpadla na 7900km. 8000km - šlape - dodělány mazničky do ramen. 9000km obuty nové přední gumy a dodělán tlumič řízení. Pravidelně kontroluji množství oleje a měním jej i s filtrem po 800km stejně jako u diferenciálů. Najeto 10000km!
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.09s