silnični kola
Takže postupně vše dodělávám a začíná se mašina rýsovat.
v první řadě putovala do servisu kde mě vše zkontrolovaly a porovnaly držáky po pravděpodobném kotrmelci.
Chladič byl zabetonovanej a lamely zohýbané
srovnání celého předku byl hnutý nahoru.
výměna baterie za novou stará byla po smrti
rozebrání variatoru a vyčištění
rozebrání zadních ložisek vlečných ramen nakej lojza to dorval jak prase a tím šli do věčných lovišt
spravení zbastlené elektriky a td.
cena byla celkem dost vysoka ale prace na tom bylo hodne
Sam sem začal dělat svoje úpravy. už mam namontované rozšiřovací lemy
konečně na mě nelítá bahno ze všech stran
další přišlo na řadu podbití z 3 mm duralového plechu. par tahu flexou
a šikovné ručičky a za 800 kč mam spodek jako víno. za středoví díl chtít 7000,- je fakt nekřesťanské .
objednal sem zadní blikače a přední . stále čekám na přepínač
dodal zrcátka a dokoupil zadní nosič na který sem namontoval kufr TGB který mě zbyl po předešlém stroji.
Právě objednán přední nárazník
objednáno vyhřívání symtec plus palec a sicna.
Tak sem zjistil ze rencek i v nouzovem režimu jede 2x tolik co tgb
takze uz se tesim po servise
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.24s