dnešní porucha zprvu jsem si myslel, že je amen, znčeho nic čtyřkola při jízdě do kopce zhasla, a nešla nastaartovat nic, přešel jsem pojistky ok byl jsem zoufalej tak volal jsme technikovi ten, že první by zkotroloval palivo filtr a pak svíčku pokud to nepomůže tak přivezt, následoval odtah do garáže, přešel jsem palivový filtr a nic tqak dolů kapotáž, nádrž a juknul jsem na svíčku tyjo povolená svíčka, tak jsem ji vytáhl , očistil namotoval zpět a chytlo to ,
takže oprava ůspěšná a kolka už zase jezdí oprav cc 1 hodinu včetně demontáže a montáže,
Výroba Nájezdů na čtyřkolku
Seznam věcí,
12m tyčového profilu L 30x30x4
flexa a 3 řezná kotouče
svářečka
je to na výrobu 150 cm dl a 25 cm širokých nájezdu na vlek, Yče si rozdělíme na 4 x 150 cm zbývající kusy železa nakrátit na 2x 9 kusu po 25 cm, takto připravené svářime dle obrázku, rozchod mezi jednotlivýma dílama 14 max 15 cm, po svařenéí základního dílce navaříme 2 a 2 konce pod uhlem 35% tak aby se dala zaklednput na vlek , tt vše celkováíce na 700Kč , pro zručného kutila 2 hodiny práce pro nešiku 4 hodiny ,
Tak dnes proběhla montáž , couvacího světla a zasuvky tažného, byla to chvílema prekérka, ale vzládl jsem to. Pár postřehů elektrická soustava na Kazumě je dosti předimenzovaná, ale zároveň tak jednoduchá že je jen málo co , tloušťka kabelů jse dostatečná, zatěžový test altíku vyšel s kapacitou, že by se za to nestyděla ani moje fabiee,nicméně s barvou kabelů jsi Taiwanci hlavu nedělají od relé kabel modrý, do od zasuvka červený a ke světlu to dotáhnou v zeleným, no prostě co zrovna taiwanec najde tak tam šlehne, tudíž nezbytnou součástí je zkoušečka s obvodem. Bylo rozhodnuto dodělat zasuvku na tažné, couvačku a mlhovkou, samotná instalace couvacího světla a mlhovky, proběhla jednoduše, proud jsem si vytáhl z připojení od auto zásuvky na 12V , jednak je to bez složitého hledání, dále je to pod klíčken, tudíž zhasnutím zapalování dojde k vypnutí , světla pro zapomětlivé a má dostateno kapacitu kabelu ,
s motáží zasuvky to bylo složitější, ale také to dopadlo dobře, po proměření všech světel, a vzhledem k tloušce kabelu jsem to zapojil jako se to zapojpovalo na škodě 120 vytáhl jsem jsi připojení na jednotlivá světla z zásuvek na zásuvkách světel a zpětně kostru jsem přes 10A pojistku zakostřil k baterii ( kdyby došlo k zaplavení zasuvky a tím zkratu, vznikl paraelní okruh který nezatěžje a neohrožuje stávající světla , ale zároveň ke plnohodnotný.
Drobná doporučení k montáži, je nutné mít zkoušečku,důkladně všechny spoje izolujte, doporučuji zaletovat spoje pájkou kdo nemá stačí použít konektorové spojky na 12v zakladné spoj obalit elektro páskou, a následně přeizolovat smrštovací hadičkou, v dostatečné míře, kde není možné použít smršťovací hadičku doporučuji samozatavovací elektro pásku. Zasuvku na tažné kupte drasžší verzi, nekupujte polské či turecké šunty, ty neizolují, doporučují si kopupit original Škodováckou má dostatek těsnění, ale doporučují přetěsnit jistota je jistota,
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.11s