Preventivně vyměněn origo řemen variátoru za origo, ten původní byl již tenčí ztvrdlý jistota je jistota:
Opravovat není co :) tak alespoň přibyl přední a zadní kufr, nějaké polepy a lakování odřených menších plastů.Kolka byla v servisu na promazání a kontrolu a jediné doporučení je zauvažovat nad koupí řemene variátoru-ten původní je prý už tvrdší a užší "již objednán u Aligátora".
Diferenciál po rozebrání OK nikde nic jsem nenašel v určité fázi ztuha otáčet, napadlo mně přeházet vymezovací podložky a napotřetí BINGO šel hladce.Po namontování zpět a 100 km konstatuji že je OK :) otázkou je jestli se v tom hrabal něko přede mnou a špatně složil anebo nevím.Hlavně že je ticho a klid a mír
Od koupě jsem podezíral že něco v předu není ok, po výměně oleje v difu předním nalezeny šupinky kovu takže přední diff dolu a uvidím o dál.Dnes jen vyndáno na víc nemám náladu, ale vypadá to jen na ložisko-a.
Výměna oleje v kardanech
Čištění karburátoru, nevěřil bych co tam bylo bordelu.Starty bez plynu
Výměna baterie původní měla 13 amp a nová má již předepsaných 18 amp rozdíl je znát.
Probíhá taková malá generálka kterou slibuji skoro rok, je otázkou o co vše se ještě rozroste.
Zatím odstrojení mytí leštění
Montáž alarmu s Pagerem
Komaxit nosičů, výfuku, tažného tam toho asi přibyde vícero
Konečně bez vůle v řízení proběhla výměna ložiska tyče řízení "strašná pakárna to vyměnit". :)
Dnes výměna všech čepů ještě doobjednáno ložisko tyče řízení tam je ještě vůle a bude vše v pořádku.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:2.28s