King prodán na Slovensko... bylo mi to smz. líto, ale musel jít aby uvolnil místo pro novější stroj... Každopádně na stroj SUZUKI KINGQUAD NEDAM NIKDY DOPUSTIT !!!
Tak jsem dal kinga do stodoly na špalky abych provedl takovou rozsáhlejší údržbu. Vyměnil jsem oleje, vyměnil jsem svíčku a to je vlastně všechno co jsem opravdu musel měnit. Rozebral jsem nápravy a byl doslova v šoku,čepy byly jako nové. Každopádně jsem všechna uložení namazal super mazivem Krytox. Ošetřil jsem rám i nápravy proti korozi. Vyměnil jsem preventivně chladící a brzdovou kapalinu. Převinul jsem "napořadek" naviják a očistil kontakty. Údržba baterie Varta (půl roku stará). Kontrolován Variator vše OK.
Tak jsem vyměnil destičky na předku, byly uplně sjetý. Nakonec jsem desky vyměnil úplně sám tak z toho mám radost. Výměna je primitivní stačí Vám dva imbusy.
Tak máme nové pneu nakonec MXU GOLDSPEED a sel jsem do 25 palcu a nelituju... pneu super drzi stopu a ma velice dobry zaber, bohuzel nekdy az moc na original dunlopech to byla zabava jezdit porad ve smyku... tady se jede jako po kolejich, smz v terenu je to velice znat vyjedu mnohem vice, pneu je opravdu velice dobre, lehke a kolka je s nim skvele ovladatelna
Měnil jsem olej v Z.diferáku a motoru. Kontrola oleje v P.diferáku = je jako nový. Vyměnil jsem filtr. Promazal jsem všechna uložení. Utáhl jsem zadní pružiny na druhý nejtužší stupeň. Čištění vzduchového filtru. měření spotřeby. ujeto 183km při dolití 13,8litru. převážně silnice a polní cesty. Spotřeba je tedy skvělá
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.44s