QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


Deník uživatele Dutch500 a jeho čtyřkolky Linhai ATV 500 4x4(2015)

následující 1 | 2

Oprava

Vloženo: 24.4.2017, Datum konání: 20.4.2017

Oprava problému se startováním opět pokračuje. Po zhruba cca 3 měsících startování bez problému, přišel den, kdy opět startér nedokázal otočit startérem. Pravdou je to, že jsem celý den pracoval s kolkou a spiš vic stal a ona běžela na volnoběh něž jezdila. Potom co se mi to stalo, že nechtěla naskočit, jsem byl zrovna doma a tak jsem ji nechal do druhého dne vychladnout a že na to podívám. Druhý den ani když byla studená, tak startér nepootočil startérem. Baterii jsem vyndal a dal na nabíječku a hle byla lehce vybita. Za cca 1.5 hodiny dobito a kolka stratovala. Nicméně i tak jsem objednal baterii stejného označení akorát start proud byl 270A (original 250A). Musím uznat, že baterie startovala o poznaní lépe (startér točí rychle). Od té doby zatím vše v pořádku a to teď z jara pracuji hodně. K tomu všemu jsem vyměnil zadní dvouvláknovou žárovku v zadním světle za diodovou, kvůli zbytečnému odběru.

Oprava

Vloženo: 5.1.2017, Datum konání: 3.1.2017

Jak jsem psal na začátku měl jsem problém s tím, že mi asi po najetí 300km nechtěl startér nastartovat motor. Prostě cvakl a nic. Musel jsem několikrát cvaknout tlačítkem startéru, tedy startérem a pak to zase šlo normálně. Dle výrobce co jsem se dočetl byla chyba u prvních modelů se startéry a bezplatně je mění na servisu. Na servisu mi řekli, že pročistí kontakty i na relé a že uvidíme. Po pár nastartování ten samý problém, takže znovu do servisu a proběhla výměna startéru. Vše chvíli fungovalo a chyba se opakovala. Nebylo to nic co by úplně vadilo, ale štvalo mě to.

Takže jsem tomu sám pověnoval. Všiml jsem si, že při startu kolky je startér takový "unavený" prostě startoval, ale nebylo to ono. Říkal jsem si, že to vypadá, jak když má málo šťávy. Pročetl jsem fóra a zjistil, že někdy bývá problém u některých kolek v nekvalitní kabeláži k baterii a tak jsem ji prohlédl a opravdu se mi zdálo, že kabely jsou slabé. Vše jsem konzultoval s odborníky a řekl jim specifikace baterie, což je DTX20HL-BS (18AH 250A) s tím, že možná přijde i silnější pokud bude třeba YTX24HL-BS (21AH 350A). Doporučili mi silnoproudý vodič o průřezu 16mm2.

OK objednal jsem tedy:
- silnoproudý vodič o průřezu 16mm2
- oka průměr 6mm měděná lisovací 16mm
- stahovací bužírku
- ohranou trubici (husí krk)
- koncovky gumové na oka ve tvaru "L"
- nové start. relé (pro jistotu, staré má něco nacvakáno )
- měděné podložky 6mm

Starou kabeláž na kolce jsem rozmotal a to staré kabely od baterky na relé a z relé ke startéru a také mínusový kabel na motor (kostra). Síla kabelu byla hned znát, že je o skoro polovinu menší (u origo). Nové kabely jsem naměřil, nastříhal a nalisoval oka. Zatáhl jsem bužírku, dal gumové koncovky a nandal do husích krků. Do kolky jsem dal nové relé a kabely natahal a pořádně přichytil. Pod šrouby a matky co drží oka dal měděné podložky.

A výsledek?

Je pravda, že to mám zatím dva dny, ale u nás sněží a tak teď hodně startuji a chcípám a v těch X startů zatím žádný problém a startér točí jak blázen (rychle a sebejistě ). Tak doufám, že už bude klid!!!

PS: Baterie zůstala pořád origo DTX20HL-BS (18AH 250A)

Montáž doplňku

Vloženo: 2.11.2016, Datum konání: 1.11.2016

95MTH - pří těžbě dřeva jsem cítil na volnoběh, že motor neběží úplně hladce. Mrknul jsem do příručky a zde bylo doporučeno pří 100MTH vyměnit svíčku. Tak jsem objednal novou a rovnou jsem vyměnil i filtr benzínu na hadičce. Motor opět běží jak má.

Oprava

Vloženo: 19.2.2016, Datum konání: 18.2.2016

Tak jsem se po zimě dal do údržby kolky. No a samozřejmě jsem se dostal až k čepům řízené, tak si říkám, vše odpojím a sundám prachovky a klouby namažu. Po sundání prachovek na mě vykouklo bahno a písek ze Silvestrovské palačinky a samozřejmě to vydřelo čepy a byly načaté a jeden dokonce měl 1mm vůli ( ).
Tak jsem přemýšlel co tam dát, aby to bylo lepší. Našel jsem čepy na řazení z MANu a přemýšlel, že je tam dám, ale na fóru mě nahlodali, že to nebude to pravé ořechové, tak jsem si řekl, že tam dám železná kloubová oka s bronzovou vložkou a maznicema. Stálo mě to komplet asi necelých 1.500,-kč, ale myslím, že budu mít na nějakou dobu klid. Co se týče práce, tak to bylo vše ok, pouze jsem musel vlisovat do ok redukci z 12mm díry na 10mm aby to šlo do vidličky od řízení a nebyla tam vůle. U kol jsem vyndal železné vložky a převrtal je na 12.2mm a kupil nerezové šrouby a vše smontoval dohromady.

Vyjížďka

Vloženo: 11.2.2016, Datum konání: 24.1.2016

Tak napadl sníh a musel jsem vyzkoušet radlici a hle pár detailů jsem musel poupravit (lepší gumový břit a zaváží) a poté jsem hrnul sníh jak král...



Sraz

Vloženo: 11.2.2016, Datum konání: 31.12.2015

"Silvestrovská palačinka": Moje první svezení na úrovni těžšího terénu a kalužích které byly cca 70cm hluboké. No vyzkoušel jsem si to a už nikdy takovéhle kaluže a topení kolky, ale zase musím říct, že to kolka zvládla na výbornou. Vše jsem musel rozebrat a vyčistit

Oprava

Vloženo: 14.11.2015, Datum konání: 14.11.2015

Výroba uložení zadních ramen. Nelíbilo se mi, že ikdyž originální uložení bylo OK,že byla malá vůle v ramenou. Koupil jsem silonové tyče a vyrobil na soustruhu nové přesné uložení. Teď jsou kola absolutně bez vůle. Samozřejmě jsem rovnou dodělal mazničky.

Montáž doplňku

Vloženo: 14.11.2015, Datum konání: 21.10.2015

Vyhřívané gripy + palec od Symtecu

Montáž doplňku

Vloženo: 6.10.2015, Datum konání: 14.9.2015

Samozřejmě, že kolka bude využívána u domu a jelikož mám před domem docela kopeček a ten musím v zimě ulízet, řekl jsem si, že bych se mohl podívat po netu na držák na radlice a radlici na Linhaie. No moc toho nebylo na výběr a hlavně se mi nelíbilo uchycení držáku a už vůbec se mi nelíbily ceny, tak jsem se rozhodl, že si držák i radlici vyrobím...

Montáž doplňku

Vloženo: 6.10.2015, Datum konání: 11.8.2015

Musel jsem si vyrobit držák na motorové pily. jelikož do lesa tahám dvě motorové pily a dvě lišty a náhradní řetězy, tak jsem si řekl, že vyrobím na přední nosič, takový držák na pily s tím, že tam bude i uložení na kanystr s benzínem a olejem a plus k tomuto držák na lišty. Další věc proč jsem to dělal byla z důvodu dle mého názoru absolutně nepřiměřených cen za různé držáky.




English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.57s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce