QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


Deník uživatele DJPepik a jeho čtyřkolky Journeyman Gladiator X550(2015)

Vyjížďka

Vloženo: 20.7.2016, Datum konání: 20.7.2016

Krátký update: Najeto 2500km. Další garančka za mnou.
Vše funguje...

Vyjížďka

Vloženo: 20.6.2016, Datum konání: 20.6.2016

Krátký update: Najeto 2000km. V 1800 odešel termostat (čidlo teploty) - vyměněno na záruku.
Dále mi namazali zadní diferenciál v servise (na záruku) a již je ticho.

Jinak vše OK a moc si spolu užíváme

P.S.: Musím pochválit prodejce Jiromoto za zatím perfektní služby/záruku.

Vyjížďka

Vloženo: 31.5.2016, Datum konání: 31.5.2016

Krátký update: Najeto 1700 km. Garančka stála 2900kč (neměnili vzduchový filtr, protože byl OK, jinak by bylo lehce nad 3tis kč).

Stále mi občas vrže zadní kolo, ale již jsem identifikoval, že to není od kola, ale od diferenciálu na zadní nápravě. Až bude čas, tak to znovu hodím do servisu, ať to pořádně namažou, když to u garančky neudělali (grrr...).

Jinak stroj bez závad a moc si pochvaluji.

Vyjížďka

Vloženo: 18.4.2016, Datum konání: 18.4.2016

Krátký update:
Najeto 1100 km.

Zatím bez závad.

Lehce mi vrže jedno kolo (musím zjistit které a namazat vazelínou...). Párkrát jsem brodil v nízkém potoce (žádný extrém) a jednou byl trošku ve větším bahně (ale také nic zásadního), tak to asi bude příčina vrzání kola...

Vadí mi podsvětlení displeje - v noci opravdu oslňuje. Musím zjistit, jak to ztlumit (či vypnout). Přes den suprově čitelné.

Čím dál tím víc si pochvaluji podvozek - jedete jako v peřince

Vyjížďka

Vloženo: 29.3.2016, Datum konání: 29.3.2016

PRVNÍ DOJMY:
Před tím jsem měl Lyda Hardworker 250ccm, takže zatím VELKÁ spokojenost. Je to opravdu skok z \"fabie\" do \"bently\"

Koupena jako předváděčka s najetými 700km. Zatím najeto lehce přes 300km.
Zatím jedna závada - začala mi blikat na panelu jedna kontrolka, která v návodu vůbec neexistuje, takže to vypadá jenom na krátké zajetí do servisu, aby ji natvrdo vypli.

Vyjede naprosto vše, limitem je pouze převrácení.

V jednom případě z deseti, je nutné 2x zařadit kvalt (hlavně redukce L nebo zpátečka R), kdy kvalt jakoby na poprvé nezaskočí a \"počítáte zuby\"...

Podvozek pěkně sedí.

Plyn se velmi dobře dávkuje, takže ani moje přítelkyně (za volantem anti-talent) nemá problém.

Naviják je bestie, která vytáhne vše - vytržen stromek o průměru kmenu 5cm i s kořeny. Problém byl, jak zajistit čtyřkolku, aby se nepřitáhla ke stromu. Naviják rozhodně není limitující faktor. Občas nejde naviják dobře vytáhnout rukou a je třeba pár otáček odmotat motorem (navinuto mám dobře).

Posez super (jak vepředu, tak vzadu). Možná by bylo fajn, kdyby zadní jezdec měl vyvýšené sedlo, jako má X8čka, takhle musíte vzadu vystrkovat hlavu do strany, aby jste viděli dopředu, ale to je těžko závada. To je prostě vlastnost...

Slabá až nefunkční ruční brzda - prý tím trpí všechny X550ky.

Nožná brzda by mohla mít kratší zdvih. Nyní je třeba na můj vkus příliš zvednout špičku nohy, aby jste šlápli na brzdu.

Motorová brzda pobere 90% všeho brždění.

Světla - jsou seřízena pro jednoho jezdce, když jedete večer ve dvou po silnici, tak na vás blikají dálkovkami všechna auta, protože jim svítíte do očí. Zadní jezdec \"sníží zadek a tím zvedne čumák\"...

Top speed ve dvou lidech s otevřeným motorem cca 101km/hod (tachometrových), takže reálně 90-95km/hod. Přesto dobře ovladatelné (předchozí čtyřkolku Lydu 250 jsem už při 60km/hod musel držet a pekelně se soustředit). Příjemná cestovní rychlost, kdy nemáte pocit, že trápíte motor je 60-70km/hod. Já jsem kochací typ, tak zatím jezdím 50-60km/hod při běžných přesunech.

Na můj vkus je zbytečně hlučný výfuk. Jestli někdy upadne, tak zkusím sehnat tišší výfuk. Nemám rád, když dělám zbytečně rámus po lese. To raději jednu kobylu na výkonu oželím.

Motor - pro mě výkon naprosto dostatečný (když jsem před tím měl 250ccm), ale umím si představit, že to někomu přijde slabé. Na zadní to přes plyn nepostavíte (možná kdyby jste zkoušeli nějaké hrátky se stoupnutím si na zadek, ale to jsem neměl potřebu zkoušet).

A poslední postřeh - když na tom jedete po lese, tak jelikož je to pracovní stroj a ne závodní čtyřkolka, tak nevidíte tolik nasraných lidí, protože neví, zda tam pracujete nebo blbnete a \"ničíte přírodu\". Což je velké plus...

Nemám EPS.




English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.61s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce