Nové kola POLARIS 14"
Pneu Gorila 30"
Highlifter lift 5cm celková výška kolky je nyní 41cm
Rozšiřovací podložky XRW
Oplechování spodku STORM
Už jen to blátíčko trochu
Radlice - Iron Baltic 150cm + adaptér
Namontoval jsem radlici kterou jsem koupil již v létě ve výprodeji s tím že adaptér má pasovat na mojí X2. No čekal jsem to, a adaptér nepasoval tak sem po dohodě s prodejcem vyměnil adaptér za jiný také na typ kolky X2 ale také nepasoval, ale už se dal upravit na uchycení na X2. Bylo to několik nočních hodin měření kreslení a vrtání ale zdařilo se
Musel jsem si nechat vyfrézovat protikus k uchycení adaptéru do vyztužovacího plechu co je origo mezi rámem kolky.
Další oříšek se objevil když jsem chtěl naštelovat jak moc vpředu radlici umístím. Jelikož moje kolka má naviják uloženy nahoře mezi světli a mám přední rám, tak úhel pro lano z navijáku nebyl optimální a dřelo by o rám, tak jsem ještě vyrobil vodící kolečko na lano přes rám, kupodivu drží a funguje jak má nechtěl jsem do rámu vrtat atd... tak adaptér i kolečko jsem udělal nandavací bez poškození kolky.
Tak dnes jsem obul nové kola ITP SS212 12x7(4+3) a gumy AMS SlignShot 26x9x12 a 26x11x12 Kola vzadu znatelně vylezly ven, ale předek bude asi potřebovat ještě podložky - ideálně 15mm, jelikož je guma dost blízko čepu řízení. Oproti originál kolům cca 8mm Pneumatiky vypadají agresivně, směs je středně tvrdá, uvidíme jak se osvědčí v praxi.
Najeto zatím 720mil od koupě.
Tak jsem dnes zjistil že předchizí majitel dal do kolky obyč baterku, která byla úplně suchá, tak jsem jí dolil a nabil. Ale objednal jsem ta co tam má být 12V 30Ah GEL/AMG.
Tak jsem dnes namontoval pár origo drobností:
- Zadní rám
- Blástry rukou + adaptéry
- Zvýšené stupačky (aby dosáhl malej)
Vyjížďka a test v terénu proběhl na 1A
...lesní polní cesty, velký kopce v lese a takové to blátíčko trochu
ale chce to jiné pneu
Tak mam najeto 400mil, vše super jsem spokojený, jen mi to přijde trochu uskákaný ale uvidíme až koupím nové pneu.
Dnes jsem zjistil jak avizoval Leoš vůli v uložení předních ramen, je minimální ale je, tak vyměním za silonové pevnější.
Víc mě trápí že mi dnes 3x chcípla na volnoběh při zastavení během jízdy, otáčky klesnou z obvyklejch 1120rmp na 980-930rmp až chcípla úplně.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:1.26s