Tak MAXik prodan a vymenen za nove TGB1000LTX. Duvodem nebyla nespokojenost. Byla to moje prvni kolka a byl jsem s ni velmi spokojen, ale naskytla se prilezitost vyhodneho porizeni funglovky a mam rad veci "v zaruce". Posledni rok po narozeni syna jsem na vtyrkolku mel velmi malo casu, takze najeto minimum. Podzimni servis byl drazsi, v ASP menili nejaka tesneni v motoru coz me pri najezdu 1200km celkem prekvapilo. Take prasknul predni ram a to pouze dotahovanim sroubu- zavareno Ale jinak vse fungovalo dobre. Access za 4 roky nikde nenechal, ze vseho se nakonec pomoci navijaku dostal. Doufam ze bude novemu majiteli delat radost a ze se o nej bude dobre starat.
PO dlesi dobe kratka vecerni vyjizka. Spis na pohodu po polnackach. Kdyz uz jsem sirekl ze jedu domu hodit kravu na grill tak jsem mijel takovy strmy vyjezd strani ktery jsme dali s manzelkou v zime. Ted byl ale vymlety od vody, ale vypadalo to ze to pujde. LOW, 4x4 a uz se drapu nahoru. Gazoval jsem svedomite az mi skoro u konce jedno zadni sklouzlo do vymlete ryhy a uz letel predek nahoru. Taktak jsem zavrel plyn a zustal tam stat s jednim prednim vysoko ve vzduchu, houpajici se a taktak to nedalo flip. Bylo by to zly, kolka by sla na me a pak by se kutalela z cca 30m srazu dolu. Kdyz jsem rozdychal infarkt tak jsem zajistil brzdy, opatrne to zdechnul a porad drzic houpajici se kolku vystoupil. Drzelo to balanc, ale silou vule. A jako na potvoru nikde zadny strom. Nakonec jsem navijak chytil za parez a poskocil o par metru do stabilnejsi polohy. Nicmene nebylo to dal za co poradne chytit a zacalo se stmivat. Tak jsem postupne "slanoval" zpet dolu. Vzdy lano za nejaky parez a odvijet. Nakonec uletelo lano navijaku, ale slanil jsem to v pohode.
Posledni mesic kolka spise stoji ve stodole - jen jsem ji vytahnul na cestu na nakup do Cercan
Vcera jsem ale dal pohodovou kratkou vecerni kontrolu Mirosovic - nechtel jsem to moc zabahnit, ale i tak super offroad, trochu jsem zabrodil, vyjezdy uz nebyly tak blative - parada.
Maxik slape perfektne, zda se ze EPS se uz take umoudril.
Tak vyjížďka kratší než jsem plánoval. Potok kolem kterého jezdím pořád mě napadnul nějak impulsivně. Vypadal velmi sjízdně - hupnul jsem tam ale jedním kolem napřed a to tomu možná pomohlo - na první pohled písečné dno bylo na hromadě bahna. Zahrábnuto okamžitě. Hrozná pakárna se špatně namotaným lanem navijáku, taháno na třikrát. Z předního diffu se ozývají divné zvuky když je v ostrém záběru s doff lockem - jsem zvědav kdy mě opustí. Vypadá to že odešel už druhý EPS. MAX je super stroj, ale se spolehlivostí elektrovýstroje je to nějaké pochybné...
Dnes to bylo samé gazování - sníh je dole, všude mokro a bláto. Začínám se po dlouhé době dostávat na hranice kolky - jak výkonové, tak off-roadové. Výkonu je dost, ale občas by to do driftu chtělo ještě trochu víc Jeden výjezd už byl dnes na hraně - a kdyby to šlo přes boudu, tak bude asi škoda veliká. Vše drží, odštípnul jsem kus plastu za předním kolem - jsem zvědav na cenu dílu.
Pohodová projížďka. MAX šlape dobře.
Prvni garancka. Vymenen starter a EPS. Do svetel tece - objednana nova na zaruku.
Perfektni pristup servisu, tak snad pristup vydrzi a zaruka nebude jiz treba.
Napadnul snih, tak se nedalo odolat a vyrazil jsem nekolikrat "kolem chalupy". Poprve jsem zapadnul, nakonec jsem se nejak vyhrabal, ale bude to chtit lopatku. Kolka cela hodne omrzla - navijak zamrznul komplet - takze se na nej moc spolehat neda.
Jinak spousta legrace.
Podvečerní vyjížďka. Mírně prosvítá kontrolka EPSu, ale zdá se že vše funguje. Brodil jsem dnes dost hluboko, vše je velmi "na ráně" tak to bude asi tím. Nakonec i na naviják došlo.
Dnes Mirošovice - krásné brody i vájezdy. Nakonec jsemto poslal do úzkého ale hlubokého koryta potoka kousek od baráku - poučení - než se vrhnu do ostřejších pasáží, tak si příště chytim oko lana navijáku nějak na přední rám. Šmátrat po lokte v ledovém potoce/bahně nebylo nic moc a ještě mě tam něco žahlo. Nakonec vytaženo i když to byla divočina (lano dozadu, jinde strom nebyl atp). Bláto až za ušima, pusa od ucha k uchu. Access na jedničku.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.54s