Carlisle vyměněny za Maxxis Zilla.
Objednán kryt podvozku od Shark. Líbil se mi, že zabírá celou plochu přes stupačky. Jeden nejmenovaný prodejce musel pěkně škytat, jak intenzivně jsem na něj myslel při montáži. Jeho slova, že montáž je jednoduchá a v pohodě mi často bleskla hlavou, nejvíc ve stavech bezmoci. Taky jsem netušil, že kryt přijde bez návodu k montáži, takže je člověk odkázaný na internet a neustálé hledání. A vše jsem ani nenašel. Bylo třeba se obrnit trpělivostí a trochou logiky. Třeba řezání původních plastových krytů u zadních kol mě překvapilo. Sundat náboj kola se mi nechtělo. Za mně doporučuji zvolit postup 1. přední ramena, 2. přední střed, 3. střed, 4. zadní ramena 4x, 5. zadní střed.
Takže co bych udělal?: Zodpovědět si pár otázek. Mám na to vůbec prostory? Zvednu 4kol do svíčky za naviják? Mám vyvýšenou rampu? Mám nářadí včetně vrtačky, dobré sady vrtáků, dvě sady klíčů, nýtovací kleště, kleště na nýtovací matice? Pokud ano, tak do toho. Výsledek stojí za to. Já nemám hotovo ještě na 100%, ale funkční to už je. Ale sám bych to nedotáhl až do konce. Nebýt šikovného kamaráda Matta, byl bych v pr. Mrkněte
Setkání se starším kolegou. Kolik má najeto se neví. Stáří bych tipnul na 15-20 let. Jen jezdí a maká.
Konečně jsem se rozhoupal a objednal ohrádku na přední nosič. Montáž jednoduchá a basa piv už nikdy nespadne. Vypadá to, že se tam vejdou i dvě. Taky myslím, že to prospělo i vzhledu. Líp se na to kouká. Funkčnost se musí teprve ukázat.
První garančka při 260km.
Při první garančce přidán kufr a časem přibude možná ještě pár blbostí. Taky na záruku vyměněn ochranný kryt spínačky, který se mi podařil vytáhnout i s klíčem hned první den. A samozřejmě oleje dle rozpisu. Přeměření baterky. Takže se může jezdit...
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:1.04s