Stav ve skoro 1500km.
Měl jsem závadu na chlazení (netočil se ventilátor) a kolka se vzduchem neuchladí i když byla dost kosa - +18°C. Bylo to jen pojistkou, ale debilní prodejce mi to po telefonu jaksi neřekl že je tam pojistka samostatně na kabelu schovaná nad motorem v pouzdře :( Takže jsme táhli kolku 30km na laně úplně zbytečně.
Už v tom začíná trošku vrzat a skřípat, když je kolka studená, tak nastartuju, za chvíli zdechne. Nastartuji znovu, zase po chvíli zdechne, až napotřetí drží. Teplá to nedělá, tipuji svíčky, zkusím dát Iridiové, snad to pomůže.
Velmi se mi líbí že je kolka "obrovská" jak do délky tak do šířky, je ´dost stabilní ve výjezdech a to jsme už zkusili vcelku dost, velký limit je moje hlava (bojím se), kolka zatím s přehledem vyjela vše do čeho jsem se pustil.
Update po víkendu vyplněném jen ježděním :)
Kolka je skvělá, ALE - neskutečně mě síří to omezení od výrobce na 75HP a 66Km/h... To je něco tak otravného a při přejíždění po silnici něco tak nebezpečného vzhledem k tomu jací jsou Čeští řidiči nervózní...
Jsem hodně těžký chlap a i se mnou ta kolka letí, bohužel jen do 66. Je z výroby dost nastavená na tvrdo, asi kvůli silnici, ale to poštelujeme.
S kamarádem jsme jeli cca 50km v terénu ve 2, louky, lesy, brody a dost si stěžoval na to že ho bolí záda ze zadní sedačky. Jakmile jsme někde hupli, tak dostal pecku do páteře, Rumunsko prý na zadním sedadle nikdo nedá :)
Já snad na tento víkend budu mít již namontován ochranný rám předku a komplet spodní hliníkový rám, protože z výroby je tam plastový který je totálně naho*no. Nejsou tam skoro otvory pro vylítání bordelu, člověk to 2 hodiny šmrdlá hadicí a 30m Vapkou aby to z toho dostal...
Hliníkový naštěstí otvory má, takže očista by měla být jednodušší.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:1.33s