autičkář9 napsal 09.03. v 19:20:
Tak mám další problémky.ucpaný přívod benzínu v palivovém filtru/na pravo u motoru/nechtělo jet tak jsem trochu vypustil vyplaval nějakej sajrajt a pak to zase běželo no a ted jsem na 1.500km měnil zadní destičky neb byly na plech a desky u r.brzdy který jsou zvlášt tak jsou taky skoro na plech ale vyměnit je docela hlavolam jde o vymontování brzd.kotouče povysunutí ze z.rozvodovky a pak vyvlíknout nějakým způsobem vlastní brzdič r.brzdy ale asi to znamená povlit celou z.rozvodovku co asi bude časově náročný.no maj to teda vymyšlený, blivajs nic jinýho ale jěště jsem se k tomu nedostal,a pak se mi přestal vracet sytič.tak´že se s tím nedalo jet tak jsem odplastoval boky vycuk karburátor a pod šroubením je na lanku a podpružinou asi mosazný váleček který uzavírá kanál sytiče a šel dost špatně vytáhnout až se to povedlo byl v tom nějaký sajrajt jako ztvrdlá vazelina tak se to očistilo namazalo a chodí jak má jinak další problémy nejsou.napište někdo další poznatky z provozu tohoto stroje.dík
filda88 napsal 29.01. v 13:36:
Jooo mohutnost dělá kolku a to Dinli má
autičkář9 napsal 22.01. v 18:38:
Zdravím, tak jsem měl další problém na 928km,a sice to začalo vynechávat na 5.000ot/min,je to nějakejch 67km/h,tak jsem zavítal k servizákovi zkusila se ř.j. a bylo to pořád stejný tak jsem mu to tam nechal a nakonec se z toho vyklubal vadný tachometr,je vněm jakýsi mikroprocesor který si myslel že je zařezena "R" a tím naskočil omezovač to by bylo dobrý pro začátečníky ,tak jsem to měl hned druhý den opravené a už jsem zase mohl upalovat ted sníh nepadá tak mám klid a vyztužuju radĺici aby to zase něco vydželo se to ohejbá prostě matroš je slabý ale přidám asi 1M svárů a zas bude sloužit ke spokojenosti.
masai-quad napsal 20.01. v 00:46:
Problém je v převodovce. Výrobní vada. Nechte si to opravit u vašeho prodejce.
otas007dinli napsal 17.01. v 00:01:
Co se týče řazení musíš pakliže nemáš vyřazenej spínač u nožního pedálu při každým řazení stát na brzdě.Když jsi v kopci tak vždy zabrzdit aby to netáhlo musí to být volné.Já když dávám parkovačku tak s tím vždycky cuknu dopředu a dozadu a při vyřazování taky.V kopci je blbý jí tam dávat jde potom špatně ven a hlavně nesmíš přidat plyn když tam je parkovačka.Nevím jaké jsi tam měl gumy ty samý co já?Nakolik je foukáš.Dinli je těžší než Jumbo musíš to do zatáčky poslat trochu se naklonit a ve výjezdu přidat jde o cvik.
autičkář9 napsal 16.01. v 21:56:
čus,dík za ohlas mě se to stalo na 170km,co se týče řazení to by mě zajímalo jak jde,parkovačku jde zablokoval a nejde tam dát ale kdyby to fungovalo jak má tak je to dobrá brzda to jo.ale takhle?s tím řezením je to jak píšeš,jak je v tahu tak jde blbě vyndat tojo na tohle bylo Jumbo zlatý proto se mi to moc nelíbí je to asi jediná větší vada jinak supr,co se týče gum ty přední jsem sundal po 50km...prostě hrůza takový velbloudy jsem v žívotě neviděl to skoro nezatáčelo na to jak je to těžký ...můžu ti poslat typ pneu který mám na předku jsou supr,ale s tou sbíhavostí tam je problém nejde ani tak o sbíhavost jako rozbíhavost zloušel jsem všecko možný jak malá sbíhavost ,tak větší a větší..no a nic chovalo se to v zatáčkách jak nakoplý prase to mě taky dost zarazilo,tak nastala rozbíhavost a je celkem klid dost se to zklidnilo u Jumba tam byl taky problém ale vyřešilo se to 2mm sbíhavostí a jelo to jak dráha a nežralo to gumy po 3.500km nepatrný stopy po ojetí ale Centhor je prostě těžší to je jasný tak uvidím jak mi ty gumy dlouho vydrží a asi to nebude dlouho trvat v létě jezdím tak 1.000km měsíčně tak se to projeví.
radhas napsal 16.01. v 13:43:
Čau já měl problém s řazením až při 1600km nešla rychlá pořád vyskakovala když jsem se rozjel s tou parkovačkou je problém prudkém kopci chce to trošku cuknout a de ven a řazení je lepší když zastavuji tak zůstat stát na brzdě a přeřadit tak to nemá problém ale t spotřebu po silnici jsem měl tak do 10l jo a gumy po 2000už měním sjeli se rychle
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.14s