lukas-burda-centrumctyrkolek.cz napsal 11.12. v 10:18:
Taky s Vámi nemůžu souhlasit, měl jsem na servise již spousty "extrémů" ale kymco mezi nimy nikdy nebylo. To co popisujete se spíš hodí k číně ala Bashan, Shineray apod. A taky hlavně záleží na tom, kdo za danou čtyřkolkou sedí, jestli za ní sedí lopata, tak takhle dopadne klidně i japonec či američan Ale zrovna Kymco je docela i "lopatovzdorné" MXU 300 má např. i jedna nejmenovaná bezpečnostní služba, kolka je dá se říct 24h v provozu a střídá se na ni x řidičů (a musíte si uvědomit že to není jejich tak tomu dávájí co proto) a už mají najeto přes 50000km a mění se pouze olej apod... a jelikož jezdí pouze po asfaltu (místo auta) tak právě tam brzdy dostávají docela pokouřit a to nemluvím o dalších věcech, které jsou náchylné díky tomu, že vzadu není diferenciál a kola se na tom asfaltu smykají!
Drťa napsal 24.08. v 08:34:
Hmmmmmmm,asi se přikláním k názoru od "tomkolka"
tomkolka napsal 23.08. v 14:40:
Jestli jsi Kymco nikdy nevlastnil a chceč jen pomluvit kolku od konkurence tak to můžeš udělat příště míň okatě. Kdo Kymco jezdil, ví, že je to pořádnej nesmysl, co jsi tady sepsal.
Měl jsem Kymco MXU 300, což je hodně podobnej stroj.
Slabej motor rozhodně ve svý kategorii nemá. Jestli jsi měl destičky namontovaný nějakej shit, pak nehledej problém v Kymcu. Já destičky neměnil do 5000Km, co jsem s ní najel. A to jsem se ani písku nevyhybal. A I kdyby jsi jí dával zabrat sebevíc origo řetěz po 500km nevytaháš.
Tomáš K.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.22s