Offline
Poslední přihlášení: 01.12.2017 Registrace: 17.02.2008
Univerzální, ale spíše sportovní quad s nenáročným motocyklovým motorem.
Po vlastnictví několika maloobsahových čtyřkolek (Bashan, Barossa, ArcticCat DVX) jsem nabyl přesvědčení, že čtyřkolky jsou jen slabým odvarem motorek, bez výkonu, bez adrenalinu, bez duše. Nedalo mi to však, co se na tom všem líbí a po shlédnutí zahraničních recenzí jsem se shlédl v KTM (nádherné záběry, jak jde plynem na zadek, kvalitní komponenty) a vyrazil do Olomouce si ji koupit. Jenže jsem se dověděl, že registrace ani v budoucnu není možná a navíc cena na netu nesouhlasla s cenou v prodejně. To ve mne začaly hlodat pochybnosti o solidnosti. Taky vzhledově ve skutečnosti není tak hezká, je malinkatá a navíc měli tam jen čtyřipade a já chtěl 525. S prachama v kešeni se těžko odchází,navíc mí synové se na mne nechápavě dívali, jak je to možné, že pojedeme zpátky po prázdnu. Takže jsme zaběhli naproti k "šedým" dovozcům a tam v obrovském výběru padlo rozhodnutí na Yamahu 700 R Limited edition. Údajně má nějaké úpravy na podvozku i motoru (???), je k tomu kit se značkovými doplňky, ale to mne tak nebralo, mne především zaujala ta nádherná kombinace barev a proto jsem těch třicet litrů navíc oproti standardní verzi nakonec vyplázl. Už při prvním svezení jsem zjistil, že to opravdu už je úplně jiný mazec než ty čtvtky, které se doma nudí v garáži. Je to navíc možné přihlásit legálně k silničnímu provozu po instalaci kitu, to ale nechám až na později. Je to prima svezení, dá se s tím plynem na zadek i na dvojku, nechybí tomu výkon, bere krásně odspodu. Na silnici zatím nemám pneu, na těch terénních to plave. V terénu i v těch největších krpálech tomu výkon vůbec nechybí, jen trošku ztrácí trakci a má snahu se obracet na záda. Na krosévé dráze je možno jezdit déle, není to tak náročné na zápěstí, lze o hodně více odpočívat, je to tak nějak více zatížení celého těla na rozdíl od krosek, kde hlavní nával je na zápěstí, paže a nohy. Brzdám musím dát za 2, rakušan ArcticCat je má ostřejší, na druhou stranu dávám za 1 uspořádání. Nesnáším, že někdo na jednom stroji rozhodne levá předek, pravá zadek, nožní obě, na druhém to je obráceně, na třetí zase jinak. Tady je absolutní klasika pro nás, co více pamatují: předek pravá páčka, zadek nožní. Výborně vyřešena zpátečka, nehrozí průser formátu přeletu nad řidítkama (DVX) při skoku na stroj a přidání plynu či hrozné manipulace se zadní rozvodovkou (Barossa). Odpružení je na quada skutečně vynikající, na krosové trati letí jak střela. Jen ty zatáčky holt motorka stříhá lépe, je nutno vysedávat poměrně hodně, asi by tomu slušely širší nápravy. Na druhou stranu se nádherně jezdí po dvou kolech (okouzlování roštěnek), jen ještě nevím, kde to má sací koš a nerad bych dělal zadřený motor...Posaz je celkem dobrý, umožňuje velký rozsah posunu, sedlo je úzké, umožňuje lepší vysedávání (opět porovnávám s DVX), ale pro závody by asi mohlo být nižší a užší. Příjemné překvapení je tlumič výfuku, sytý, avšak nerušící zvuk. Zvláště okolo šesti, sedmi tisíc je to opravdu moc hezký. Světla za moc nestojí, taková nouzovka, opět se neubráním porovnání s DVX, ta svítí lépe. Spotřebu ještě nemohu objektivně zhodnotit, po prvních pěti hodinách porovnávání však vím, že dolévám minimálně dvakrát více než DVX (ta polkne okolo bůra na silnici), ale předpokládám, že si sedne, stjně jako brzdy.
Více napíšu po dalších motohodinách, je to stále čerstvé, jsem nadšený a pak mám tendenci přehlížet nedostatky a vynášet klady...
Doplňky GYTR nainstalovány, no mně to teda nějak výrazně lepší nepřijde, kdybch nebyl u montáže, ani si rozdílu nevšimnu. Nu což je to tam.
Rozšiřovací podložky (respektive prodlužovací hřídele) nasazeny na zadní nápravu, pomohlo to hodně, už je podstatně těžší jezdit pouze po dvou kolech. Čekáme na přední... Gytr rámy a stupačky už v garáži čekají na montáž.
Stále ještě zima, ale ta moc nevadí. http://w-l.cz/ sekce Čí jsou to děti...
Uživatel:casper, Vytvořeno: 21. Září
Uživatel:bulda, Vytvořeno: 28. Prosinec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:Tommi_82, Vytvořeno: 23. Červen
Uživatel:Svojza, Vytvořeno: 4. Prosinec
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 16. Říjen
Uživatel:Dutch500, Vytvořeno: 11. Únor
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Únor
Uživatel:Gregi, Vytvořeno: 5. Srpen
Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden
Uživatel:PeeKay, Vytvořeno: 9. Prosinec
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:1.65s