Poslední přihlášení: 03.10.2018 Registrace: 17.02.2008
Raptor special edition s pár úpravami pro krásu a výkon :-D.. Laďák se svodem, nárazník, podložky, trhačka, blastry acerbis, nášlapy, přední zesílené disky, zadní hrazda made in home, tlumič řízení.. Do budoucna bych rád vyměnil ramena za podložky
Po 4 letý odmlce návrat a jak jinak než do sedla raptora. Moje srdcovka na kterou nedám dopustit.. výkon je pořád a na jakejkoliv stupeň.. Po koupi jsem vychytal pár dětských bolestí v podobě uložení ramene, vodící kladky sekundáru, vyrezlýho motůrku sahary, dodělaná hrazda na naučení po zadních.. Jinak olej vylejvám po 15-20mth, podle stylu jízdy.. 4/2016 dodělán tlumič řízení (super věcička)..
Obecné | |
---|---|
Čtyřkolku mám | Ojetý |
Moje závady | |
Po přivezení domu (ač se o mašinu exmajitel staral opravdu přepečlivě) jsem po bližším zkoumání objevil vůli horního levého ramena (teď půjdou bronzový futra), rolna hnacího řetězu, byla potřeba seřídit geometrie a preventivně okouknu stav napnutí rozvoďáku, pač je vše údajně původní (najeto 220mth), dodělám maznici v excentru jinak bez chyb. | |
Moje úpravy | |
Mnou zatím žádné, momentálně vyléčím dětské nemoci a jediný co plánuju jsou širší řidítka, dodělám hrazdu na jízdu po zadních a časem bych rád obměnil podložky za širší ramena. | |
Silné stránky | |
Samozřejmě výkon a jeho průběh. Je jedno že podřadíte málo, prostě to motor zchramstne a vystřelí vpřed. Podvozek o proti serii vybaven tlumiči se štelováním na baňkách (26 poloh tuhosti protlumu) a samozřejmě možnost nastavení tvrdosti pružin pomocí šroubovice na tlumiči. Přední brzdy opravdu brzděj. Zřejmě zvoleny dobré destičky, pač můj bejvalý raptor takhle nebrzdil. A nádhernej nasr..ej vzhled :-) | |
Slabé stránky | |
Jízda ve dvou (ale na toto raptíka nemám :-D ) Slabší účinek zadní brzdy. Převod na 5 rychl. stupeň je zbytečně krátkej. Přední světla jako když nejsou (hodně mi přispěl i nárazník, kterej je částečně tlumí) | |
Motor | |
Brzdy | 9/10 |
Průběh výkonu | 10/10 |
Přenos vibrací | 8/10 |
Převodovka | 9/10 |
Mechanická hlučnost | 8/10 |
Zvuk | 10/10 |
Spolehlivost | 10/10 |
Spotřeba paliva l/100km | 10 |
Spotřeba oleje l/1000km | zatím nezjištěna |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9/10 |
Těsnost tlumičů | 9/10 |
Tuhost rámu | 10/10 |
Typ rámu | |
Trubkový | |
Jízda | |
Sport | 8/10 |
Město | 6/10 |
Cestování | 10/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7/10 |
Dostupnost dílů | 9/10 |
Nabídka doplňků | 10/10 |
Servisní intervaly | 10/10 |
Terén | |
Brodivost | 7/10 |
Výška sedla | 8/10 |
Ochrana motoru | 7/10 |
Skoky | 9/10 |
Ochrana jezdce | 5/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7/10 |
Pohodlí spolujezdce | 1/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 1/10 |
Ochrana spolujezdce | 2/10 |
Světla | 1/10 |
Dojezd na nádrž | 100 |
Sport | |
Úpravy motoru | |
Titanový svody a koncovka whitebros. | |
Úpravy podvozku | |
Nastavitelné tlumiče tuhost a tvrdost. Podložky předek/zadek |
Uživatel:casper, Vytvořeno: 21. Září
Uživatel:bulda, Vytvořeno: 28. Prosinec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:Tommi_82, Vytvořeno: 23. Červen
Uživatel:Svojza, Vytvořeno: 4. Prosinec
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 16. Říjen
Uživatel:Dutch500, Vytvořeno: 11. Únor
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Únor
Uživatel:Gregi, Vytvořeno: 5. Srpen
Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden
Uživatel:PeeKay, Vytvořeno: 9. Prosinec
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.86s