Offline
Nick: | Bublajs4x4 |
Město: | Horažďovice |
Kraj: | Plzeňský |
Věk: | 38 let |
ICQ: | - |
Web: |
Poslední přihlášení: 02.08.2015 Registrace: 23.07.2015
Čtyřkolka koupena téměř jako nová za libový peníz. Vše v originálu, najeto 410km a 40mth.
Jak jsem psal, čtyřkolka se ke mně dostala náhodou, koupil jsem jí za pěkné peníze a byla netknutá kutilem. Pneu origo CST. Prvních pár hodin a kilometrů po polních cestách jsem si na ní zvykl. Po ujetí a seznámení jsem si troufl i na nějaký horší terén. Po zkušenostech z čínské lydy 203, která nebyla do terénu dělaná jsem se do 510rx zamiloval, byla to prostě jiná liga. Kopec nekopec, bahno, sníh, stromy, kameny, nic, co by nás zastavilo. Po zapnutí předku, v krajní nouzi i uzávěrky se vyjelo vše v rámci fyziky bez problémů. Veškeré kapaliny měním s klidem na duši již po 50-70mth. (říká se, co hodina, to 50km), takže radši dříve, než-li pozdě. Těch pár stovek neušetřím. Olej dávám MA2 do mokrých spojek s viskozitou 10w40.
Jelikož jsem si čtyřkolku velice oblíbil a zvykl si na drsnější terény, stala se mi nehoda. Podařilo se mi čtyřkolu překulit přez záda a ze 7 metrové stáně sebou šlehla o zem přímo na předek. Já vyskočil a přistál v křoví s kamením z pole. Výsledkem byla rozseklá holeň o kámen a čtyřkolka to řádně odnesla na čumáku. (rám, plasty, nárazník, to vš KO. Přední světla přežila, jen držáky se ulámaly).
Přišla na řadu nějaká oprava. Rám jsem srovnal, protože za chrastí co prodávají jsem tísíce dávat opravdu nechtěl. Rám pod plastem taky rovnán, plasty koupeny nové, chladič jsem koupil nový, ale z automobilu daewoo tico( je rozměrově větší, ale na milimetr sednul. Sahara origo. Nějak jsem to zbastlil, ale \'\'sralo\'\' mě to pokaždé, když jsem viděl tu splácanou paštiku. Takhle to zůstalo rok, jezdil jsem.
V lednu mi čtyřkolka začla vrčet a byla celkově dost taková orvaná, ošklivá a navíc mi odcházela spojka. Pustil jsem se do ní, v lednu najeto cca 200mth. Výměna spojky, po domontu variátoru zjištěna závada prosakujících gufer na hřídelích variátoru a vše to bylo zapráskané od oleje. Takže demont celého vnějšího a vnitřního víka varátoru, demont vodní pumpy, demont víke zapalování a dobíjení. Jak jsem psal, čtyřkolka mi vrčela (co to asi bude?). Příčina vrčení bylo povoléné celé zapalování, celý ten segment cívek. Drželo to na posledních pár závitech třech šroubů. Takže vyčistit, odmastit, zalepit šrouby a dotáhnout. Zakoupení nových dílů a gufer (opravdu paráda objednávat díly podle katalogových čísel podle manuálu), ale povedlo se. Vodní pumpa pro jistotu nová, věskerá gufera za šílené peníze (1 kus gufera cca 370kč), tesnění jsem si vystříhal a vysekal doma. (těsnění vycházelo na cca 1000kč a silikon nepoužívám). Vše vyčištěno, odmaštěno, složeno zpět a motor je hotov. Výměna komplet kapalin pro klid v duši a jde se na další.
Jak jsem psal, měl jsem nehodu a zbastlený stroj se mi opravdu přestal líbit. Starý rám jsem vyhodil, přední nárazník také a udělal vše nové k obrazu svému. Naviják jsem posunul před masku(nesmysl, když jsem ve vodě nebo v bahně, abych lovil lano s potápěčskou výzbrojí...). Rám vyroben z tenkostěnných jeklů. 14dní práce se vším všudy a stroj zase dostával vzhled stroje místo vraku.
Po nastartování se stroj chová daleko lépe. Spojka zabírá mnohem dříve, motor se zbytečně nevytáčí a variátor šlape perfektně v celém průběhu. Mam z toho vše radost.
K dnešku 2.8.15 najeto cca 215mth. Vše maká, spokojenost.
Uživatel:casper, Vytvořeno: 21. Září
Uživatel:bulda, Vytvořeno: 28. Prosinec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:Tommi_82, Vytvořeno: 23. Červen
Uživatel:Svojza, Vytvořeno: 4. Prosinec
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 16. Říjen
Uživatel:Dutch500, Vytvořeno: 11. Únor
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Únor
Uživatel:Gregi, Vytvořeno: 5. Srpen
Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden
Uživatel:PeeKay, Vytvořeno: 9. Prosinec
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.42s