Nick: | Cammouflage |
Město: | Praha |
Kraj: | Praha |
Věk: | 52 let |
ICQ: | - |
Web: |
Poslední přihlášení: 19.07.2023 Registrace: 14.08.2009
Linhai Journeyman 310LC Stormer - kamarád ji koupil v roce 2005, v podstatě jsem ho k tomu přemluvil :-) Kamarád na ní najel cca 1300 km a 70 mth. Jelikož kdysi utrpěl zranění páteře a s trvalými následky, jezdil s ní jako "důchodce" :-)
Linhai Journeyman 310LC Stormer - je to čínský stroj a chová se jako typicky čínský stroj . Za dobu jeho života ho provázelo pár poruch :
Cca 300 km - roztržený kardanový kloub - vyměněno na záruku ve Stránčicích v JM
Cca 500 km - ulomila se "packa" konektoru na hlavním elektrickém svazku. Při natočení řidítek vše zhaslo, i motor. Při srovnání řidítek opět fungovalo. Opraveno doma stažením konektoru elektrikářskou zadrhávací páskou. Funguje dodnes.
Cca 1200 km - prasknul vlnovec na výfuku u motoru - jako díl se nedováží, v JM ve Stránčicích vyrobili celou novou trubku výfuku z jednoho kusu. Bohužel málo utáhli klemu na tlumiči, takže po cca 500 km vyletělo těsnění mezi tlumičem a trubkou výfuku
Cca 1300 km - povolilo těsnění vodní pumpy, vyměněno v JM
Cca 1350 km - Vyjížďka se špatně nasazeným sedlem. Stormer má vepředu na nádrži dva výlisky, takové ploché čepy které zapdnou do otvorů v sedle. Jenže kamarád sedlo na čepy nenavlékl, ale položil a jel se projet. Čepy se ohnuly a na jednom se udělala vlasová trhlinka. To by nebylo nic hrozného kdyby čep nebyl vlastně nádrž . . . Kamarád se vrátil z vyjížďky, šoupnul kolku do garáže a nic netuše odjel. Když za 14 dní otevřel garáž, kolka od benzínu, nádrž prázdná až po čepy, naleptaný elektrický svazek pod nádrží, mrtvý akumulátor - vyzkratovaný elektrický svazek. Po tomto zážitku druhý den ráno přišel do práce a říkal: "už mě to ser*e, já ten čínskej šunt prodám . . ." no a já bez pudu sebezáchovi řekl "... no tak já to koupim . . . "
To byl červenec 2009 a já si jí přivezl domů. Jelikož mám mnoho koníčků, mimo jiné RC modely letadel, nádrž jsem zalepil modelářským kyanoakrylátovým lepidlem s aktivátorem . . . zatím to drží
Tak přidám po čase nějaké shrnutí. Čtyřkolka stále v plná aktivní službě, v letošním roce (2012) jsme společně navštívili pár "vyjížďkových" srazů hlavně Quadclubu, takže se rozhodně neflákala a dostal sem i nějaký srovnání, narozdíl od "privátních" vyjížděk.
Ježdění: Super. Pokud se člověk smíří s faktem že Linhai nebrodí, tak se dá v zásadě projet to co z jakoukoliv jinou 4kulí, akorát je holt někdy něco potřeba objet . Ústecké Quadování jsme jeli ve dvou a ani jeden netrpíme podvíživou Linhai dával neuvěřitelný výjezdy, a pokud se pod kopcem stihlo zařadit "L" nebyl větší problém. Hluboké louže je potřeba buď objet, nebo jet levou stranou 4kolky po břehu v ostrém náklonu a udržet variátor nad vodou. Kdo by nevěřil co to vyjede a projede může se doptat Bimbajse nebo Ledvy. I když to bude asi taky hodně o řidiči
Servis a opravy: V Prosinci 2009 praskla membrána palivového čerpadla a protékalo palivo do skříně motoru = vysoká hladina oleje se benzínem = vystřelené gufero na klice. V zásadě banální oprava. Od té doby nic. Prostě se jen mění olej, mažou maznice a leje benzín. Linhai (nevím jestli jen můj) trpí dost vibracemi, takže z něj padají šroubky, ale občasným dotahováním a Loctitem se dají udělat zázraky. Jinak to chce s opravami nespěchat, spousta věcí se spraví samo Prostě se jednou za čas objeví něco co může vypadat jako závada, ale při další vyjížďce (nebo po měsíci stání v garáži) je to už v pořádku V létě mi začal rosit chladič, tak sem založil vlákno s dotazy na chemické těsniče, ale neměl sem čas to měsíc řešit. Pak sem jí vzal na vyjížďku a od té doby je vše v pořádku Kdo čte Linahi vlákno, tak ví že toho bylo víc co sem neopravil
Startuje na škrtnutí (až dvě ) v létě ve 30 stejně jako v zimě v - 24 (extrémní zimní Bouchalka)
Originál pneu DURO Excavator - zadní vyměněny ve 4 200 Km - tím že je to jen zadohrab, je potřeba mít vzorek, takže se mění častěji. Přední jsou sice bez vzorku, ale jezdí
Spotřeba - tak to je největší benefit, při umírněné jízdě po polňačkách bere kolem 5 litrů (i méně). V terénu dokud se "jede" je to cca 10 litrů (a více), když se hrabe je to neomezeně Kombinovaná "vyjížďková spotřeba" je 6 - 9 litrů.
V zásadě tedy spokojenost, je to nenáročný stroj s velkou užitkovou hodnotou.
Uživatel:casper, Vytvořeno: 21. Září
Uživatel:bulda, Vytvořeno: 28. Prosinec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:Tommi_82, Vytvořeno: 23. Červen
Uživatel:Svojza, Vytvořeno: 4. Prosinec
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 16. Říjen
Uživatel:Dutch500, Vytvořeno: 11. Únor
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Únor
Uživatel:Gregi, Vytvořeno: 5. Srpen
Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden
Uživatel:PeeKay, Vytvořeno: 9. Prosinec
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.45s