QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


MáraExplorer

Offline

Nick: MáraExplorer
Město: České Budějovice 1
Kraj: Jihočeský
Věk: 15 let
ICQ: -
Web:

Poslední přihlášení: 31.05.2016 Registrace: 25.05.2009

Kymco MXU 300 (2009)

Úvodní informace o čtyřkolce:

Pro rok 2009 rozšířena na 1110 mm ( starší model 1000 mm ), do zatáček o dost lepší. Dokoupen zadní báglík s polstrovanou plochou pro lepší posez spolujezdce.

Zkušenosti, recenze, popis:

Od Kymca už něco mám a proto mě nepřekvapilo dobrý zpracování. Karbec originál Keihin, gumy Kenda, nikde nic neharaší, prostě, jak to mám rád . Tedy, trochu harašilo, ale to nebylo nic na stroji, ale klíček v zapalování. Přišel jsem na to spíš náhodou a vyřešil to navlíknutím gumovýho O-kroužku na klíč . Jen ta cena by mohla být nižší... Jezdím hlavně po silnici, proto jsem nechtěl sportku. Váhal jsem ještě mezi verzí on road 250. Vyhrál ale kardan a redukce.

Na zadní nosič jsem dokoupil báglík s polstrovanou plochou pro lepší pozas příležitostné spolujezdkyně Taky jsem koupil originál plachtu od Kymca s logem... paráda za 30 Euro ale...Zase pěkně sedí a nepráší se mi na to v garáží a když jedu do práce tak mi venku nevyblednou plasty. Jsem zvyklej přikrejvat i motorku.

Jezdí to fakt pěkně, vybíral jsem to podle maximální rychlosti, tenhle typ jí má mít od Kymca nejvyšší. Ještě se chystám dát tuningový čep variátoru od Naraku, mám s touhle firmou dobrý zkušenosti z tuningu skůtra. Třeba ten čep + variátor mi pomohl na maximálce cca o 15%.

Měl jsem trochu času a na požádání sem dávám nějaké fotky detailů.

Tak se přiblížila první garančka. Podařilo se mi navrčet 500 km a to tak, že jsem najel v kuse 180 km Dokonce jsem už vyzkoušel párkrát i redukci, jen jsem zjistil, že když se za to vezme do pořádnýho kopce je třeba se předklonit, protože se to staví na zadek Po silnici jsem vyzkoušel párkrát maximální cestovní rychlost. Je to něco nad 80 ( ne tachometrovejch, ale reálnejch ) Takže se v pohodě zavěsíte za nějakej pomalej osobák, nebo autobus a jedete v závětří. Po okresce jsem už zjistil, že když za to vezmu, auto za mnou nemá šanci dokonce i když se snaží někdo závodit, brzo zjistí, že mu za výjezdem ze zatáčky vždycky zmizíte. Už se přestávám bát i do zatáček... Jen na hranici maximálky jsou naše silnice fakt nebezpečný. Lítáte od díry k díře a přijde mi, že mám kola v neustálým smyku. Na polňačce chápu, ale na silnici první třídy je to docela divný

Rozhodně mi čtyřkolka přináší zážitky, který jsem zatím nepoznal. Po najetejch asi sto tisících kilácích na motorkách příjemná změna. Moc mě to baví a užijete si spoustu zábavy o který jsem do teď neměl ani páru. Dojmy z jízdy jsou uplně jiný než na motorce. Musíte počítat s tím, že to proti motorce hůř brzdí, ale zase to má motorovou brzdu Díky odporům a kompresi motoru je možné vystačit skoro všude jen s brzděním motorem a brzdy tak používám až na vyjímky jen k zastavení.

Máme za sebou garančku. Najeto 560 km, cena docela ušla, asi , jako garančka u skůtra. Fakt se to pěkně rozjelo, jsem zatím moc spokojenej, Motul to taky trošku ztišil.

Tak už najeto skoro 1000 km. Trochu jsem se zlepšil do zatáček. Projížděl jsem 2 x trasu Český Krumlov - Rožmberk nad Vltavou ( pro ty co neví: okreska lemující Vltavu a samá zatáčka ) a zjistil jsem, že auta dojíždím a předjíždím, no a sem tam mě předjede nějaká rychlá motorka, co se nekochá. V Rakousku jsem jel pár kilometrů v kopcích se skupinkou Němců na Goldwingách a docela mě překvapilo, že jim v kopcích v pohodě stačím. Je pravda, že se asi spíš koukali kolem sebe, ale ani ve stoupání nad 12 promile mi neujížděli. Už jsem počítal taky spotřebu, poctivě si to píšu a vychází mi to necelých 5.5 l / 100 km. Jezdím asi 70% silnice a to docela ostře, 20 % prašný cesty a zbytek terén, ne nějak brutální, ale na Šumavě, takže docela krpály...

Už mám navrčeno 2000 km. Všechno se to pěkně rozjelo a já se s tím trochu naučil zacházet, takže zatáčky už jezdím na plnej no... skoro všechny. Je pravda, že běžný auto, co jede po okresce nemá šanci. Všechno zatím funguje bezvadně, je fakt, že to moc neničím v terénu. Jedinej nedostatek jsem našel na tlumiči vejfuku, z kterýho se mi trochu začala odlupovat barva. Ale myslím, že to prodejce vyřeší v záruce. Nic jinýho jsem zatím neřešil.

Tak už mám 3000 km. Za mnou už je druhá garančka. Až na to odlupování barvy z tlumiče vejfuku spokojenost. Trochu mě jen překvapilo, že to Kymco neuznalo, jako důvod k reklamaci. Na číně za 1/3 ceny bych nad tím mávl rukou, ale tady mě to docela mrzí. No co, hádat se nebudu, tlumič není v podstatě vidět a většina lidí ho má trvale od bahna . Jen jsem začal uvažovat nad jinou značkou maxiskůtra, kterýho si chci koupit příští rok. Při tý ceně chci mít opravdu všechno v pořádku. Na jaře to asi bude chtít nový gumy. Myslím, že předek přežije maximálně tak 6000. Je pravda, že gumy, co jsou z výroby moc na asfalt nejsou. Koupím asi silniční.

Fotogalerie:

Hodnocení čtyřkolky (recenze,fotky)

Hodnoceno:11x
Hodnocení jen pro přihlášené

Deník

Montáž doplňku

Vloženo: 14.5.2016, Datum konání: 14.5.2016

Sehnal jsem origo kola RONDELL. Sluší

Montáž doplňku

Vloženo: 14.5.2016, Datum konání: 14.5.2016

Sehnal jsem origo kola RONDELL. Sluší

Vyjížďka

Vloženo: 30.8.2009, Datum konání: 30.8.2009

320 km... zatím nejvíc, co jsem najel za jeden den . Spojil jsem návštěvu u příbuzných s výletem do západní části Šumavy. Kašperské Hory, Horská Kvilda ( kde prej dneska ráno už mrzlo ), Srní, kolem Vydry. Dávám nějaký fotky.

Vyjížďka

Vloženo: 25.8.2009, Datum konání: 25.8.2009

Dneska jsem byl projet cesty kolem Orlíku, kam jsem se vždycky chtěl podívat, ale nebyl čas a navíc se čtyřkolkou se podíváte opravdu všude. Byla to paráda. Dávám nějaký fotky.

Vyjížďka

Vloženo: 8.8.2009, Datum konání: 8.8.2009

Dneska jsem najel přes 200 kiláčků po Šumavě. Typ jsem dostal tady od kolegy a fakt se mi to líbilo. Nejdříve jsem zajel do Rakouska do Guglwaldu, je tam krásnej čtyřhvězdičkovej hotel, pro inspiraci dávám foto A pak docela hustou cestou podél hranic přes bývalou vesnici Kapličky do Vyššího Brodu. Cestou narazíte na pěknou vojenskou hlásku o který jsem věděl, ale nevěděl sem, že kolem někdo nasázel kopřivy a já si chytře vzal kraťasy. Takže výstup nahoru nechávám na příště

Celý deník


Vyjížďka

Journeyman Gladiator 530 RX-A

Pořád pracuje bez poruchy.

Uživatel:casper, Vytvořeno: 21. Září

Journeyman Gladiator X5-A

Za tu dobu udělal spoustu práce.

Uživatel:bulda, Vytvořeno: 28. Prosinec

Oprava

Čína Delta force 550 4x4

Rozvalený přední diferenciál. Rozlámal se kříž mezi pastorky, dvě hřídelky křížku odstředivou silou vyjely a probrousily víko skříně.Zatím neopraveno....

Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec

Čína Delta force 550 4x4

08/2021 - Přestal pálit 1. válec. Motor demontován, bylo vysypané ložisko na vačkové hřídeli. Šikovný soustružník upravil vačku na jiné (normální) lož...

Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec

Havárie

Linhai ATV 500 4x4

Dnes jsem zasahoval u havárie malotraktoru Kubota řada G, který se převrátil v prudkém kopci. Pomocí navijáku na mojí kolce a za asistence třech chlap...

Uživatel:Tommi_82, Vytvořeno: 23. Červen

Journeyman Gladiator X450

Tak moje uprava nevydržela při druhé vyjíždce mě praskla zadní nosič víc jak 1/2 kufru byla mimo nosič sice kufr držel jak přibitý ale nosič není tak ...

Uživatel:Svojza, Vytvořeno: 4. Prosinec

Montáž doplňku

Can-Am Outlander 1000R

Montaz variatoru RVS PERFORMANCE,nadhera

Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben

Can-Am Outlander 1000R

Montaz variatoru RVS PERFORMANCE,nadhera

Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben

Sraz

SMC Jumbo 720 R 4x4

Tak jsme už zjistili odkud jsou ty úlomky v motoru.

Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 16. Říjen

Linhai ATV 500 4x4

"Silvestrovská palačinka": Moje první svezení na úrovni těžšího terénu a kalužích které byly cca 70cm hluboké. No vyzkoušel jsem si to a už nikdy tako...

Uživatel:Dutch500, Vytvořeno: 11. Únor

Dovolená

Can-Am Outlander 1000

Tak jsem 4kolu převlíkl do nového kabátu :-D

Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Únor

CF Moto Gladiator X850

Albánie - Makedonie 2019

Uživatel:Gregi, Vytvořeno: 5. Srpen

Údržba

Journeyman Gladiator X8

Výměna oleje v motoru, zadní rozvodovce, předním diferenciálu. Motorex

Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden

Polaris Sportsman X2 800 EFI

Výměna: motorového oleje - PS4, Kapalina přední diff - Demand drive fluid, Převodovkový olej zadní diff - AGL fluid, ADC kapalina - Demand, vzduc...

Uživatel:PeeKay, Vytvořeno: 9. Prosinec

Přidat zápis do deníku


English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:1.72s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce