Poslední přihlášení: 24.06.2017 Registrace: 05.05.2014
Po 9 letech ježdění na motorce jsem zkusil něco trochu jiného tak jsem pořídil tuto čtyřkolku a zatím max spokojenost :-)
Zkušenosti moc zatím není. Najezdil jsem na ní cca 500km a z toho tak půlku cestou na nákup atd... V terénu se s tím zatím tak trochu rozkoukávám a zkouším co to umí.
Motor | |
---|---|
Brzdy | 7/10 |
Průběh výkonu | 7/10 |
Přenos vibrací | 5/10 |
Převodovka | 7/10 |
Mechanická hlučnost | 10/10 |
Zvuk | 10/10 |
Spolehlivost | 9/10 |
Spotřeba paliva l/100km | 6 |
Variátor | 7/10 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0,3 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 5/10 |
Těsnost tlumičů | 8/10 |
Tuhost rámu | 10/10 |
Typ rámu | |
super :-) | |
Jízda | |
Sport | 10/10 |
Město | 7/10 |
Cestování | 5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 10/10 |
Dostupnost dílů | 10/10 |
Nabídka doplňků | 10/10 |
Terén | |
Brodivost | 8/10 |
Výška sedla | 10/10 |
Ochrana motoru | 10/10 |
Skoky | 10/10 |
Ochrana jezdce | 10/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 5/10 |
Pohodlí spolujezdce | 5/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 5/10 |
Ochrana spolujezdce | 5/10 |
Světla | 1/10 |
Dojezd na nádrž | nevim |
Sport | |
Použité destičky | metalické |
Použité pneumatiky | |
razr | |
Obecné | |
Moje závady | |
Prasklý řemen variátoru uprostřed pole takže jsme musel tlačit k silnici :-( , po rozdělání zjištěno že někdo z předchozích majitelů se vyřádil na korunce ručního startování jelikož byla celá omačkaná od síkovek. Prasklá pojistka :-D Rozbitý přerušovač blinkrů (koupil jsem jetej z bouranýho fazera 600) Rozbité relé startéru (koupeno nové,čínské výroby cca za 200kč) | |
Moje úpravy | |
Výměna řemenu variátoru,vzhledem k tomu že origo jsem měl řemen šíře 22,5 a ač se už teď nově montují řemeny 24mm tak jsem dal opet šíři 22,5. Zaprvé mám 4kolku spíše na rekreační jízdu a za druhé tento řemen stojí cca 500kč, Dále jsem vyřešil zajištění matice variátoru na klikové hřídeli,výrobce udává utáhnout matici na krev pneumatickou pistolí což mi nepříjde jako supr nápad vzhledem k ceně klikovky takže jsem matici utáhl normálně tak abych jí byl schopen bez problému povolit, a jelikož je utopená v korunce ručního startování tak jsem na ní po utažení nasadil trubkový klíč a ten sem provrtal naskrz i s korunkou ručního startování a zajistil jsem ho závlačkou co se použává na zajištění matice zadního kola u felície. v případě že by matice měla náhodou snahu se povolit tak jí oproti pootočení jistí ten trubkový klíč. podle mě lepší provrtat 3,5mm dírkou korunku ručního startování za 450kč a trubkovej klíč cca za stovku než utahovat na krev matici na klikové hřídeli co stojí něco přes 10tis. | |
Silné stránky | |
Tak je to moje první 4kolka tak zatím není s čím srovnávat ale zatím naprostá spokojenost.Je to poměrně stabilní a kvalitně provedený stroj a občas koukám co všechno dokážou tlumiče vybrat :-) Dál musím pochválit dostupnost a cenu náhradních dílů.Jeden den jsem po telefonu objednal nějaké díly do variátoru a druhý den v poledne už jsem je měl doma. | |
Slabé stránky | |
asi mně nic nenapadá občas se nějaká drobnost porouchá ale to je asi u všeho. |
Uživatel:casper, Vytvořeno: 21. Září
Uživatel:bulda, Vytvořeno: 28. Prosinec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:Tommi_82, Vytvořeno: 23. Červen
Uživatel:Svojza, Vytvořeno: 4. Prosinec
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 16. Říjen
Uživatel:Dutch500, Vytvořeno: 11. Únor
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Únor
Uživatel:Gregi, Vytvořeno: 5. Srpen
Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden
Uživatel:PeeKay, Vytvořeno: 9. Prosinec
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.82s