Poslední přihlášení: 26.06.2014 Registrace: 15.01.2010
Ramena Warrior 450, výfuk na míru, přední tlumiče Fox Evol, zadní tlumič Protlum, tlumič řízení Billetanium, ořezané plasty, upravená elektrika, vyztužená kyvka, trhačka proarmor, válečky 12g, řetěz WRP, gripy ODI, karburátor Keihin FCR-MX 37
Offroad Maraton 2010 - vicemistr v kategorii do 300ccm
Ctyrkolka docela dobra, nevyhody - dvouventilovy motor, tezky, tezky, opravdu tezky ram, celkove hodne mohutna ctyrkolka. Spis na nejake enduro, bohuzel s 280ccm enduro nic moc. Kazdopadne po mnoha upravach se z toho stal docela dobry zavodni stroj.
V puli sezony 2011 se zrepasoval motor - nyni po upravach a repasi jede velmi dobre ve sve kategorii.
Na sezonu 2012 dostala dopredu tlumice Fox Float X Evol a dozadu zakazkovy Protlum a prodlouzili jsme riditka.
:)
OffROAD Maraton Milovice - 2 hodiny. Zaverecny zavod v serialu offroad maratonu, cilem bylo udrzet si prubezne druhe misto ve skupine. Start se mi vydaril docela pekne, do prvni zatacky kde jsem bohuzel vjel do spatne stopy jsem byl treti, za zatackou uz na ctvrtem miste jsem si musel sundavat kila bahna z bryli Ctvrte misto jsem si drzel asi hodinu a pul, kdy jsem se nechal predjet a vzapeti jsem se nedal a predjel jsem zpatky a dostal se zpatky na 4.misto. Tri kola pred koncem jsem se sice dostal na treti misto, bohuzel hned potom jsem dostal defekt praveho predniho kola a treti misto uz se mi udrzet nepodarilo. Unava spolu s neustalym tahanim doleva byla silnejsi nez vule, kazdopadne i ctvrte misto mi stacilo k udrzeni celkoveho druheho mista v kategorii do 300ccm. Oslavy se tahly docela dlouho do noci, no a vzbudil jsem se az druhy den rano na ceste domu
OffROAD Maraton Ostrava - 3 hodiny. Domaci puda, velke ambice pro postup v prubezne tabulce ze tretiho na druhe misto. Po cca 5 kolech jsem videl ze muj nejvetsi souper z druheho celkoveho mista skoncil, tak jsem jel pohodovou jizdu, spis jsem to bral jako testovani nove naladeneho karburatoru. Testovani vyslo na jednicku, zavod pohodovy, sice 5. misto ale body do tabulky stacily. Ziskal jsem druhe celkove misto v kategorii do 300ccm a v dalsim zavode uz jsem mel jenom tohle vyborne misto udrzet.
OffROAD Maraton Ústí nad Labem - 4 hodiny. Po navratu z USA jsem hned druhy den sednul do sedla a odjel si 4hodinovku :) Moc sanci na pripravu jsem nemel, kazdopadne darilo se mi. Od zacatku jsem se drzel mezi 2 a 4 mistem, nakonec jsem udrzel krasne treti misto. Neprijemny zazitek bohuzel v najezdu do posledniho kola, nejak jsem si nevsiml haluze nad hlavou a cca ve 40tce do ni narazil... 5 sekundovy vypadek vedomi a jel jsem dal
OffROAD Maraton Přerov - 3 hodiny. Zavod na mx trati na ktery jsem se dlouho tesil, navic 3hodinovka - delsi zavody mi jdou. Jelo se na suchu - dalsi plus. Bohuzel jsem nestihl doladit novy karburator a tak jsem jel na starem - trochu skoda, vykon navic by se hodil. Na rovinkach me predjizdeli snad vsichni. Zhruba po polovine zavodu po restartu jsem se rozjel a bohuzel to trochu prestrelil, a tak v nejvzdalenejsim miste od depa jsem hodil drzku pres riditka. Zohly se riditka, ja jsem mel krec v noze a musel jsem je jet narovnat do depa. A to jsem musel jet opatrne, jeste vecer jsem jel na letiste a letel na 3 mesice do USA Bohuzel, sedme misto, ale aspon nejake body.
OffROAD Maraton Dobřany - 2hodinovka. Prijel jsem s cilem obhajit 3 misto ze Sedlcan, bohuzel hned v prvnim kole me kdosi vytlacil mimo trat - ztrata cca 5 mist, a posleze po projeti bahnem stroj chcipnul a 5 minut nesel nastartovat. Po nastartovani jsem odjel pul kola, vjel do vody a znova to same - s jednim z divaku jsem se dal do reci a zjistil jsem ze se mi dostava voda pod fajfku. Po dalsich 6 minutach jsem stroj konecne nahodil, objel kolo a zajel do depa na zaizolovani. Nemusim rikat, ze me vsichni predjeli :( Z toho duvodu jsem nechal mozek v depu :D a po navratu na trat s obrovskou ztratou jsem se snazil prodrat se na co nejlepsi misto. Skvelym prekvapenim pro me bylo, ze zbesila jizda se vydarila, a jeste v poslednim kole jsem predjel 4 sve soupere, a celkove jsem se dostal na (vzhledem k okolnostem nadherne) 4. misto :)
Bohuzel ja vul pri montazi vetsi trysky do karburatoru pred zavodem jsem dostatecne nezajistil lanko sytice ktere se behem zavodu roztavilo a ted nefunguje, takze mi tedka ctyrkolka trochu hapruje, obcas nejde nastartovat, a obcas nejde kvuli otackam zaradit rychlost. To se ale zmeni, novy zavodni karburator je uz na ceste :)
Uživatel:casper, Vytvořeno: 21. Září
Uživatel:bulda, Vytvořeno: 28. Prosinec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:Tommi_82, Vytvořeno: 23. Červen
Uživatel:Svojza, Vytvořeno: 4. Prosinec
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 16. Říjen
Uživatel:Dutch500, Vytvořeno: 11. Únor
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Únor
Uživatel:Gregi, Vytvořeno: 5. Srpen
Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden
Uživatel:PeeKay, Vytvořeno: 9. Prosinec
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.15s