Poslední přihlášení: 09.12.2022 Registrace: 10.01.2014
Vzhledově pěkná, v terénu dravá. Spolehlivost už nic moc ale bude to spíše zubem času.
Relativně pohodlná, sportovní svezení. Méně vhodné pro spolujezdce , nemá se pevně čeho držet. Není vhodná na cesty a dlouhé vyjíždky (terénní pneu jdou rychle do kytek, varitátor, vibrace, pevná zadní náprava) . Zadní pevná osa, parádní na předvádění a průjezd zatáčkami krásným kontrolovaným smykem. Někdy nesmyslně předražené náhr.díly.
Obecné | |
---|---|
Čtyřkolku mám | Nový |
Pořizovací cena | 120000 |
Moje závady | |
Vylítaná vata výfuku, nefunkční startér, vybité kulové čepy, odešla baterie, praskla kyvná vidlice, vůle v předních ložiskách i v zadním domku, prasklé přepákování zadního tlumiče, prasklá kyvná vidlice, výplet nášlapů protržen, vůle v řidítkách, enormní spotřeba oleje po výbrusu, prasklé plasty, prasklá plastová krytka SPZ, koroze, ojeté pneu-stav tacho 5,5 tis km, nefunkční spínací skříňka, věčně prasklá pojistka, prasklý sytič v karburátoru, vytahaný řetěz, šustění ve variátoru, protočen tisícihran na chladící misce variátoru a ose klikové hřídele, volnoběžka k.o. Po dvou startování ručním startérem ohlá korunka> zničeno, zaslepeno > zrušeno. | |
Moje úpravy | |
Led pásky pod 4kolkou a osvětlení motorového prostoru, červené led žárovky v přední masce, repas startéru, zvětšené ložiska v předních kolech, svařené plasty a vystužené rámy plastů. Generální oprava motoru, nové přepákování v origo stavu, svaření a vystužení kyvné vidlice, vykuchaný výfuk, ručně prošívané výplety nášlapů, železná krytka pod SPZ se změnitelnými polohami, nový variátor včetně zalepení matice lepidlem, snížená hlava motoru, špatně/rozbité/ojeté věci měněny za nové originální díly, sytič vyřešen náhradou za mosazný. Odpojen omezovač rychlosti. | |
Silné stránky | |
Rychlý nástup výkonu motoru, pěkné starty, elektrický i ruční start, maximálka 100km/h, na triky > zadní, boční náklony | |
Slabé stránky | |
Vzhledem k pevné zadní ose je horší ovladatelnost na tvrdém povrchu, zato je malé těžiště a malá pravděpodobnost převrácení. Předražená mašina a náhradní díly. Dostupnost dílů. Servis-doma na koleni minimun, servis drahý. | |
Motor | |
Brzdy | 8/10 |
Průběh výkonu | 8/10 |
Přenos vibrací | 5/10 |
Převodovka | 2/10 |
Mechanická hlučnost | 4/10 |
Zvuk | 10/10 |
Spolehlivost | 4/10 |
Spotřeba paliva l/100km | 9 |
Variátor | 9/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 1/10 |
Těsnost tlumičů | 10/10 |
Tuhost rámu | 5/10 |
Jízda | |
Sport | 9/10 |
Město | 5/10 |
Cestování | 1/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 2/10 |
Ceny servisu | 1/10 |
Servisní síť | 1/10 |
Dostupnost dílů | 1/10 |
Nabídka doplňků | 4/10 |
Servisní intervaly | 7/10 |
Terén | |
Brodivost | 4/10 |
Výška sedla | 9/10 |
Ochrana motoru | 4/10 |
Skoky | 3/10 |
Ochrana jezdce | 1/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7/10 |
Pohodlí spolujezdce | 5/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9/10 |
Ochrana spolujezdce | 2/10 |
Světla | 8/10 |
Sport | |
Použité destičky | Keramické |
Úpravy motoru | |
Snížená hlava, vyleštěné kanály | |
Úpravy podvozku | |
Sníženo |
Uživatel:casper, Vytvořeno: 21. Září
Uživatel:bulda, Vytvořeno: 28. Prosinec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:Tommi_82, Vytvořeno: 23. Červen
Uživatel:Svojza, Vytvořeno: 4. Prosinec
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 16. Říjen
Uživatel:Dutch500, Vytvořeno: 11. Únor
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Únor
Uživatel:Gregi, Vytvořeno: 5. Srpen
Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden
Uživatel:PeeKay, Vytvořeno: 9. Prosinec
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.22s