Offline
Nick: | Tazman-500 |
Město: | Znojmo 2 |
Kraj: | Jihomoravský |
Věk: | 38 let |
ICQ: | - |
Web: |
Poslední přihlášení: Dnes Registrace: 31.03.2011
Základ 38KW + Dynojet, K&N filtr a výfuk warrior
Nakonec jsem ji celou rozebral, všechno špatný povyměnoval a hodil do komaxitu, zkontroloval motor, vyměnil výf. vačku a rozvodový řetez a snad bude na ňejaký čas klid
Motor | |
---|---|
Brzdy | 9/10 |
Průběh výkonu | 10/10 |
Přenos vibrací | 8/10 |
Převodovka | 10/10 |
Mechanická hlučnost | 8/10 |
Zvuk | 10/10 |
Spolehlivost | 8/10 |
Spotřeba paliva l/100km | 9 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 5/10 |
Těsnost tlumičů | 10/10 |
Tuhost rámu | 8/10 |
Jízda | |
Sport | 8/10 |
Město | 8/10 |
Cestování | 6/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5/10 |
Ceny servisu | 5/10 |
Servisní síť | 5/10 |
Dostupnost dílů | 10/10 |
Nabídka doplňků | 2/10 |
Servisní intervaly | 8/10 |
Terén | |
Brodivost | 6/10 |
Výška sedla | 8/10 |
Ochrana motoru | 5/10 |
Skoky | 8/10 |
Ochrana jezdce | 8/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8/10 |
Pohodlí spolujezdce | 5/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 1/10 |
Ochrana spolujezdce | 5/10 |
Světla | 8/10 |
Dojezd na nádrž | 140 |
Vyměnil jsem originální vzduchový filtr za K&N. Musel jsem zvednout jehlu na maximum a dát trysku 160 a jede to o poznání líp. A hlavně se to krásně čistí a konečně to nesaje sračky, protože ten základní airbox těžce netěsnil, takže spokojenost
Tak po normální prohlídce mašiny, zjištěný zlomený hlavní šroub kyvky u závitu.Při rozdělání jsem si všiml, že je posravařová kyvka a má na sobě měnší praskliny, bývalí majitel ji dal asi co proto :-///Po spoustě vyřizování a hledání na netu, jsem nakonec nechal udělat fungl nový šroub, po složení a pár vyjíždkách zjištěna velká prasklina na hlavní straně kyvky, takže mě asi čeká koupě nové, protože je už zkřivená a posvařovaná od minulého majitele a už sem mi s tím nechce srat. Je to smůla, takže všichni co si kupujete ojetý stroj, si ho řádně prohlídněte, protože nikdo vám neřekne, že to bylo spravovaný,svařovaný atd.
Tak proběhla instalace nových řidítek ACCEL,zvýšení o 3cm a předělání tachometru před řidítka.
Uživatel:casper, Vytvořeno: 21. Září
Uživatel:bulda, Vytvořeno: 28. Prosinec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:Tommi_82, Vytvořeno: 23. Červen
Uživatel:Svojza, Vytvořeno: 4. Prosinec
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 16. Říjen
Uživatel:Dutch500, Vytvořeno: 11. Únor
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Únor
Uživatel:Gregi, Vytvořeno: 5. Srpen
Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden
Uživatel:PeeKay, Vytvořeno: 9. Prosinec
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.35s