Offline
Poslední přihlášení: 01.12.2017 Registrace: 17.02.2008
Side by side v elektronech, jinak v základní výbavě.
Čekal jsem poměrně dlouho (na můj vkus) na okamžik, kdy bude možná registrace na RZR-S, ale stále to trvá, koupil jsem si tedy užší verzi, snad příště. Nikdy předtím jsem v podobném vozítku nejel, dosud mám málo nalítáno, navíc si myslím, že tahle verze bude pro splnění homologačních kritérií trošku chycena pod krkem (doufám, že mi to kluci od Polarisu brzy napraví). Při dosažení 80km/hod zasáhne omezovač dost blbě při nepříliš vysokých otáčkách tak blbě, že to nelze očekávat, snad i to půjde \"upravit\". Hodnocení mohu napsat pouze porovnáním mých poměrně nevelkých zkušeností s Barrosou 250R, ArcticCat 250, Yamaha Raptor 700, jsem přece jen motorkář ( http://www.motorkari.cz/uzivat el/?uid=8686 )... Navíc zatím je stále zima a to není pro objektivní zhodnocení to pravé, přesto:
Vzhledově se mi velmi líbí, není to takový hrubián jako Ranger, zepředu a z boku vypadá sportovněji a jemněji. Zezadu už je takový \"kozovatý\", ale myslím, že se celkově povedl. Nastupování je trošku obtížnější, nestačí přiskočit, přehodit nohu a upalovat. Tady je potřeba se vsoukat pod mohutný rám, zapnout si samonavíjecí (??) bezpečnostní pás, pozapínat ochranné popruhy a teprve potom vyrazit. Příjemně mne překvapil palubní minipočítač, příjemný volant i poměrně dostatek místa (nemluvím o jízdě se stejně rostlým spolujezdcem, to bude asi málo místa v ramenou a na lokty). Méně příjemná už je operace ze sedačkou, je nutné ji pro posunutí vyklopit a křížovým šroubovákem uvolnit k posunutí... Blbě, ještě že já ji mám až vzadu na doraz a když se moji kluci chtějí povozit, ať si to posunou (jen aby to vrátili, ogaři). Řazení je nelogicky obráceně, asi daň za uložení pohonné jednotky, ale dá se po chvíli zvyknout. Levá noha má neustále tendenci vymačkávat nepřítomný pedál spojky, končívá to krásnou stopie
Nemám rád variátory, automatické převodovky či podobné vypičovinky, ale po svezení na Sportsmanu 500/2008 mého kamaráda jsem začal měnit názor. Bohužel u tohohle vozítka je variátor zase variátorem. Tedy cukavé rozjezdy, nemožnost opravdu jemňoulinkého popojíždění, využívání výkonu motoru podle nějaké předem určené charakteristiky, no snad si zvyknu. Vychytávkou je brzdění motorem (u variátoru!), ono to opravdu funguje, budu muset juknout na nějakou literaturu jak to vlastně funguje. Motor už není tak divoký jako na Raptoru, ale příjemně překvapil. Pěkně tahá, má i hezký sound (na factory setup)a pokud se odbrzdí, bude to vono. Trošku mne zlobilo, že je vše ještě takové syrové, smrdělo to jak se zataženou ručkou, ale už se to začalo uvolňovat. Líbí se mi zdvihy podvozku, poměrně (na quad) široké možnosti nastavení. Nízké těžiště dává při jízdě pocit bezpečí a stability, ale dosud jsem neměl možnost si ověřit její hranice, přece jen první škrábanec bolí a ty nesmyslné samonavíjecí pásy by mi pomohly jen urychlit konec, musím je nahradit nějakými pevnými čtyřboďáky. Taky chci motor trochu zaběhnout, takže teď převážně jezdí mí o půl centu méně vážící synové. Na tankodromu se ukázalo, že vyjede skoro všechno, jen mám na horizontech takový nepříjemný pocit, přes přední kapotu nevidím před kola a při přejíždění špicí se dost dlouho dívám pouze na nebe a doufám, že se trefuji správně do stopy. Pro pocit bezpečí je nutné dráhu znát. Taky rejd není nic moc a navíc je zadní diferák nějak přisvorněný, nechce se přetáčet a tlačí předek rovně. Nepomůže brnknutí po plynu, zadek se prostě nechce utrhnout dokud se mu nedá pořádný impuls a to chce často opravdu srdce, přidávat plyn do vinglu, za kterým je třímetrový sráz, no snad se to naučím.
Více až mi na počítadle mth naběhne alespoň dvouciferné
čísílko.
No, kluci to umí posat lépe, byli u mne na dráze:
http://www.quadmania...-s-800efi-1288 2.html
Po čtyřech letech mám najeto cca 2.000 km, bez problémů. Moc na ni nejezdím, přikoupil jsem ji kamarádku RZR-S, s tou jezdím více, á střechu, nefouká do ní, má naviják a má větší stabilitu.Taky byla hezčí, tak jsem nechal udělat facelift, aby to aspoň vypadalo hezky.
Pátek a třináctýho: proběhla úprava podvozku,montáž nových 26" Big Hornů, bnových blatníčků... Změna doufám dostatečná, aby už nelehala na ouško. S-verzi už nechci, chtějí za ni 0,5M to raději vytuním tuhle.
ÚNOR 2009: takže protože se podařilo získat nějaký prostor k ježdění, RZR již přehoupla jednocifernou hranici Mhod. Už nejsem příliš nadšený ze stability, otočil jsem ji přes střechu, mí synové mají taky každý zářez na pažbě. Ale byla to prča. Ty pásy opravdu udrží tělo v sedačce, já zůstal viset hlavou dolů a jen jsem zdechl motor, uvolnil pásy, přehodil to zpět na kola, počkal cca 15 sec (počítač nedovolí, asi kvůli oleji) otočil klíčkem a hurá!!! Jede se dál. Udělat to na Scrambleru, Renegade apod, tak kupuju plasty. Moji kluci ji otočili také a kromě salv smíchu se nic nestalo, vypadá to bezpečně. Začínám uvažovat o koupi další, ale už -S verze. Je s tím prča a nemusím se bát o zdraví svých dětí... A vsadím se, že se taky otočí... ˇŠkoda jen, že se mi nehce ji nechávat dlouho otočenou kvůli foto, ale není všem dnům konec, jednou bude. Na http://w-l.cz/ jsou povedenější chvíle v sekci Čí jsou to děti...
Uživatel:casper, Vytvořeno: 21. Září
Uživatel:bulda, Vytvořeno: 28. Prosinec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:Tommi_82, Vytvořeno: 23. Červen
Uživatel:Svojza, Vytvořeno: 4. Prosinec
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 16. Říjen
Uživatel:Dutch500, Vytvořeno: 11. Únor
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Únor
Uživatel:Gregi, Vytvořeno: 5. Srpen
Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden
Uživatel:PeeKay, Vytvořeno: 9. Prosinec
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.37s