Nick: | Brouceek |
Město: | Brandýs nad Labem |
Kraj: | Středočeský |
Věk: | 44 let |
ICQ: | - |
Web: | http://https://www.facebook.com/pages/Quad-Club-Čelákovice/326837364123144 |
Poslední přihlášení: 20.12.2017 Registrace: 19.11.2013
Kazuma Jaguar 500 4x4 s uzávěrou diferencialu, Naviják 2500LBS, tažné
Zatím naježděno 150 km se zajíždím , převážně terén vše funguje na 100% , jediné co jsem zatím nevyzkoušel je naviják, ale to příde.
tak včera jsem vytáhl z rozblácené polňačky zapadlou fabii nějakého staříka, vzal jsem ji za kouli pouzavíral na čtyřkole vše co šlo a jako prd vyjela jak nůž z másla , sice měl trošku zablácenou habnu, ale děkoval.
Obecné | |
---|---|
Čtyřkolku mám | Nový |
Pořizovací cena | 114990 |
Moje závady | |
nic jsem nenašel vše funguje jak má, | |
Moje úpravy | |
zátím na ně kolka čeká, ale bude to el. zásuvka na tažné, mlhovka, couvačka a pracovní led lampy | |
Silné stránky | |
silný naviják,slušně orámována již v základu, | |
Slabé stránky | |
tochu vyšší spotřeba, po zajetí si snad sedne, | |
Motor | |
Brzdy | 10/10 |
Průběh výkonu | 9/10 |
Přenos vibrací | 8/10 |
Převodovka | 9/10 |
Mechanická hlučnost | 7/10 |
Zvuk | 9/10 |
Spolehlivost | 10/10 |
Spotřeba paliva l/100km | 8 |
Variátor | 10/10 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8/10 |
Těsnost tlumičů | 10/10 |
Tuhost rámu | 9/10 |
Jízda | |
Cestování | 10/10 |
Terén | 9/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 10/10 |
Ceny servisu | 10/10 |
Servisní síť | 9/10 |
Dostupnost dílů | 10/10 |
Nabídka doplňků | 8/10 |
Servisní intervaly | 8/10 |
Terén | |
Brodivost | 8/10 |
Výška sedla | 7/10 |
Ochrana motoru | 8/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9/10 |
Světla | 7/10 |
Dojezd na nádrž | 200 |
dnešní porucha zprvu jsem si myslel, že je amen, znčeho nic čtyřkola při jízdě do kopce zhasla, a nešla nastaartovat nic, přešel jsem pojistky ok byl jsem zoufalej tak volal jsme technikovi ten, že první by zkotroloval palivo filtr a pak svíčku pokud to nepomůže tak přivezt, následoval odtah do garáže, přešel jsem palivový filtr a nic tqak dolů kapotáž, nádrž a juknul jsem na svíčku tyjo povolená svíčka, tak jsem ji vytáhl , očistil namotoval zpět a chytlo to ,
takže oprava ůspěšná a kolka už zase jezdí oprav cc 1 hodinu včetně demontáže a montáže,
Výroba Nájezdů na čtyřkolku
Seznam věcí,
12m tyčového profilu L 30x30x4
flexa a 3 řezná kotouče
svářečka
je to na výrobu 150 cm dl a 25 cm širokých nájezdu na vlek, Yče si rozdělíme na 4 x 150 cm zbývající kusy železa nakrátit na 2x 9 kusu po 25 cm, takto připravené svářime dle obrázku, rozchod mezi jednotlivýma dílama 14 max 15 cm, po svařenéí základního dílce navaříme 2 a 2 konce pod uhlem 35% tak aby se dala zaklednput na vlek , tt vše celkováíce na 700Kč , pro zručného kutila 2 hodiny práce pro nešiku 4 hodiny ,
Tak dnes proběhla montáž , couvacího světla a zasuvky tažného, byla to chvílema prekérka, ale vzládl jsem to. Pár postřehů elektrická soustava na Kazumě je dosti předimenzovaná, ale zároveň tak jednoduchá že je jen málo co , tloušťka kabelů jse dostatečná, zatěžový test altíku vyšel s kapacitou, že by se za to nestyděla ani moje fabiee,nicméně s barvou kabelů jsi Taiwanci hlavu nedělají od relé kabel modrý, do od zasuvka červený a ke světlu to dotáhnou v zeleným, no prostě co zrovna taiwanec najde tak tam šlehne, tudíž nezbytnou součástí je zkoušečka s obvodem. Bylo rozhodnuto dodělat zasuvku na tažné, couvačku a mlhovkou, samotná instalace couvacího světla a mlhovky, proběhla jednoduše, proud jsem si vytáhl z připojení od auto zásuvky na 12V , jednak je to bez složitého hledání, dále je to pod klíčken, tudíž zhasnutím zapalování dojde k vypnutí , světla pro zapomětlivé a má dostateno kapacitu kabelu ,
s motáží zasuvky to bylo složitější, ale také to dopadlo dobře, po proměření všech světel, a vzhledem k tloušce kabelu jsem to zapojil jako se to zapojpovalo na škodě 120 vytáhl jsem jsi připojení na jednotlivá světla z zásuvek na zásuvkách světel a zpětně kostru jsem přes 10A pojistku zakostřil k baterii ( kdyby došlo k zaplavení zasuvky a tím zkratu, vznikl paraelní okruh který nezatěžje a neohrožuje stávající světla , ale zároveň ke plnohodnotný.
Drobná doporučení k montáži, je nutné mít zkoušečku,důkladně všechny spoje izolujte, doporučuji zaletovat spoje pájkou kdo nemá stačí použít konektorové spojky na 12v zakladné spoj obalit elektro páskou, a následně přeizolovat smrštovací hadičkou, v dostatečné míře, kde není možné použít smršťovací hadičku doporučuji samozatavovací elektro pásku. Zasuvku na tažné kupte drasžší verzi, nekupujte polské či turecké šunty, ty neizolují, doporučují si kopupit original Škodováckou má dostatek těsnění, ale doporučují přetěsnit jistota je jistota,
Uživatel:casper, Vytvořeno: 21. Září
Uživatel:bulda, Vytvořeno: 28. Prosinec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:Tommi_82, Vytvořeno: 23. Červen
Uživatel:Svojza, Vytvořeno: 4. Prosinec
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 16. Říjen
Uživatel:Dutch500, Vytvořeno: 11. Únor
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Únor
Uživatel:Gregi, Vytvořeno: 5. Srpen
Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden
Uživatel:PeeKay, Vytvořeno: 9. Prosinec
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.23s