Poslední přihlášení: 10.06.2016 Registrace: 16.06.2010
prodána :´( Ale asi do lepších rukou :lol: Journeyman Gladiator X6-A Efi... Měli jsme ho cca 3 roky. Najeto 7000km. Kromě garanček (5x2500,-) bylo měněno nebo opravováno:
Na záruku:
výměna řídící jednotky
palivová pumpa (svolávačka a do 1h vyřešeno)
zadní poloosa (ta se jen nasazovala zpět + vypláchnutí rozvodovky)
prasklý výfuk
utržený držák airboxu
vyskočený sání
zablokovaný brzdový válec - vyměněno za nový
stržený bovden k pojistce zpátečky (R nešlo zařadit)
Mimo záruku:
brzdové destičky (přední 3x, zadní 1x - naposledy jsem nasadil GOLDFRENY K5 a ty mám už 2500km a ještě vydrží) => 3500,-
přední i zadní ložiska (cena tuším 600,-/ks) => cca 2500,-
nový naviják (moje blbost... za celou tu dobu bahnění jsem ho ani jednou nečistil) - 2500,-
Voda ve světlech (odmontováno, vypláchnuto a přetěsněno) - dělal jsem sám
Prodřená hadička chlazení - 15,-Kč dělal jsem sám
Gufero zadní rozvodovky - 80,-
Gufera zadního kardanu - tady cenu ořesně nevím, ale tuším 200,- za obě
Výměna nožní brzdvé pumpy za klasickou ruční na řídítkách s aretací pro parking - 3000,-
4 pojistky - cenu nevím
To je vše... Doufám že jesem na nic nezapomněl. Jinak ŘJ mi měnit nemuseli. Chtělo to jen přehrát palivové mapy, ale jelikož to bylo na jedné akci, kde na to nebyl čas, přehodili ŘJ. Jinak všechny garančky nebo opravy byly do 4 dnů hotové.
Jen podotýkám, že ty kilometry byly naježděny z 80% v terénu z toho 30% voda a písek...
Byli jsem s ní moc spokojený a vyjeli jsme s ní všechno co ostatní, i když pár kobylek navíc by se kolikrát celkem hodilo.
ALE1 - Samozřejmě je na ní pár věcí, které nevyřešili... Jako např. parkovací brzda... Po neustálém zasekávání jsem ji povolil a tím vyřadil. Teď už jí mám na páčce brzdy na řídítkách a je klid.
ALE2 - Tužší řízení a po rozšíření podložkami jde řízení ještě více ztuha a sem tam překvapí nějaká ta rána do rukou.
ALE3 - tvrdší podvozek vhodný spíše na cestování ve dvou nebo s bagáží.
Když porovnám CENA vs. UŽITNÁ HODNOTA (pro mě) jsme maximálně spokojený. Je to naše první čtyřkolka a dostávala dost za uši. Ze zkušenosti s klukama se kterýma jezdím musím říct, že se sere každá čtyřkolka ježděná v terénu... A je jedno jestli je to CA, POLARIS, KQ nebo Čína (Taiwan). Každá má ale svoje klady a zápory...
Uživatel:casper, Vytvořeno: 21. Září
Uživatel:bulda, Vytvořeno: 28. Prosinec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:Tommi_82, Vytvořeno: 23. Červen
Uživatel:Svojza, Vytvořeno: 4. Prosinec
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 16. Říjen
Uživatel:Dutch500, Vytvořeno: 11. Únor
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Únor
Uživatel:Gregi, Vytvořeno: 5. Srpen
Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden
Uživatel:PeeKay, Vytvořeno: 9. Prosinec
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.79s