Nick: | Číro |
Město: | Dvůr Králové nad Labem |
Kraj: | Královéhradecký |
Věk: | 55 let |
ICQ: | - |
Web: |
Poslední přihlášení: 28.10.2024 Registrace: 01.06.2012
Linhai ATV 260 LH,přestavba na 300ccm.Modrá vybledlá,místy odřená.Naviják.Věčně na dílně. :-)
Něco najeto na různejch kolkách,převážně v terénu.Původně nějakej ten offroad s Jeep Cherokee 4L a Suzuki Samurai 1.0.Z důvodů nedostatku financí a času přechod k ATV.Další využití bude rozhodně nějaký dřevo,i když Samurai to zvládá bravůrně.
Obecné | |
---|---|
Čtyřkolku mám | Ojetý |
Pořizovací cena | Za ty prachy - dobrý! |
Moje závady | |
Kardan,válec,vodní pumpa,pohon olejovýho čerpadla,variátor,spojka,čepy,tacho KO......... | |
Moje úpravy | |
Přestavba na 300,přidaná nádržka na vodu,kufr,odpojovač baterie,pružina Malossi,spojka,válečky 11.5g | |
Silné stránky | |
Až nějaký najdu,určitě je sem napíšu. :-) | |
Slabé stránky | |
Tak na to je tady málo místa. | |
Motor | |
Brzdy | 8/10 |
Průběh výkonu | 5/10 |
Přenos vibrací | 5/10 |
Převodovka | 7/10 |
Mechanická hlučnost | 9/10 |
Zvuk | 8/10 |
Spolehlivost | 5/10 |
Spotřeba paliva l/100km | 0 |
Variátor | 7/10 |
Spotřeba oleje l/1000km | ????? |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 3/10 |
Těsnost tlumičů | 8/10 |
Tuhost rámu | 6/10 |
Typ rámu | |
železnej,rezatej :-) | |
Jízda | |
Sport | 3/10 |
Město | 7/10 |
Cestování | 3/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 8/10 |
Ceny servisu | 5/10 |
Servisní síť | 2/10 |
Dostupnost dílů | 10/10 |
Nabídka doplňků | 2/10 |
Servisní intervaly | 5/10 |
Terén | |
Brodivost | 1/10 |
Výška sedla | 8/10 |
Ochrana motoru | 3/10 |
Skoky | 4/10 |
Ochrana jezdce | 4/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7/10 |
Pohodlí spolujezdce | 4/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 7/10 |
Ochrana spolujezdce | 4/10 |
Světla | 1/10 |
Dojezd na nádrž | ?????? |
Sport | |
Úpravy motoru | |
Přestavba na 300ccm,otevřenej vejfuck,válečky11.5g,přetřižená propojka CDI,vyrovnávací nádobka na vodu,demontáž sytiče..... | |
Použité pneumatiky | |
Kenda Bearclav | |
Úpravy řídící jednotky | |
Odblokovaný,přestřižením propojky |
Konečně výměna těch válečků a ostatních vnitřností varia,včetně řemene.Jinak poslední dobou převažuje práce nad zábavou,nějak není čas.No snad se to teď na jaře trochu vyrovná.
Takže koukám že to tady flákám čím dál víc.
Příspěvek jsem označil jako dovolenou,protože se v podstatě nic nestalo,jenom práce a zábava.Ty zadní Kings tire nic moc,už mám tři průrazy,jeden jsem musel podlepit teplým flekem 5x5 cm.Co taky za ty peníze chtít.Skoro po roce a půl je taky čas na výměnu válečků,vodítek a talířku.6ivotnost těhle věcí je při mým užívání jenom rok. )Válečky skusím dát 13g a novej řemen,kvůli větší maximálce.Ta je fakt zoufalá. Fotky aktuálního stavu.
No,nějak to tady flákám,tak alespoň ve zkratce.
Pořád jezdím na tu jehlu co jsem si udělal sám doma ve svěráku a pohoda. Závady vesměs žádný,sem tam nějakej utrženej kabel od větví,rozsekaný zadní světlo taky od větve,když prolezlaskrz celou kolku od předu do zadu. Taky gumy už to chtělo nový.Dopředu jsem dal silnice Kenda,nemám předek,tak je to vlastně jedno.No a do zadu nějaký Kings Tyre,berou skvěle,co vydržej se ukáže.Jinak spousta ježdění,dřevo na zimu(24prm)a pohoda!
Zapoměl jsem ještě na novou radlici,až bude nějakej sníh,tak ji vyzkouším. )
Výroba vozejčku téměř dokončena,jen ještě navíjedlo na sklápění.Troška bukovejch větví který mě bylo líto tam nechat válet.
Přidám po dlouhý době pá fotek a řádků.Nějakej čas po poslední závadě byl klid a pak to začalo nanovo.Střílení do vejfucku odhalilo prasklou přírubu karburátoru.Závada je to dlouhodobě neopravitelná,přesto jsem se o to pokusil,hlavně proto že byl naplánovanej sraz a ježdění no a do danýho termínu by to nikdo nedodal.Přelepil jsem to vulkanizační páskou a vydrželo to asi 30 kiláků,znovu přelepit a asi 70km klid.V prudkém výjezdu ve dvou lidech začala kolka kuckat a vypadalo to jako nedostatek benzínu.Po dolití už to nechytlo,takže lano odtah a oprava.(poprvé a doufám že naposled jsem jel na Linhai 85 km v hodině - doufám že naposled)tímto ti Fíku děkuji za odtah,ale příště pojedu se Standou.
Závada-jehla prolezla šoupětem až do pružinky nad ní a vlastně se to "uchlastávalo"Po pár dnech kolka opět nejede,tentokrát jehla naopak propadla šoupětem dolů a uzavřela přívod paliva.Navíc se nějakým záhadným způsobem zasekla a zlomila.Než jsem obědnal novou,tak jsem z nějaké staré jehly z bůhvíčeho udělal náhradu,na kterou vlastně jezdím dodnes,protože to prostě jede tak jako s originálem. Příruba karburátoru vyměněna.Jó a taky jeden defekt zadní gumy.
Uživatel:casper, Vytvořeno: 21. Září
Uživatel:bulda, Vytvořeno: 28. Prosinec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:Tommi_82, Vytvořeno: 23. Červen
Uživatel:Svojza, Vytvořeno: 4. Prosinec
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 16. Říjen
Uživatel:Dutch500, Vytvořeno: 11. Únor
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Únor
Uživatel:Gregi, Vytvořeno: 5. Srpen
Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden
Uživatel:PeeKay, Vytvořeno: 9. Prosinec
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:1.24s