Poslední přihlášení: 20.06.2024 Registrace: 02.04.2011
China Kinroad 250ccm vodou chlazený jednoválec, z větší části shodná s bashan, shineray atd. kromě dizajnu:-)a za podstatně nižší pořizovací cenu
Mám ji zatím 2 roky, najeto necelých 4500km a 230mth. Jako nejvetší klad beru pořizovací cenu a ceny náhradních dílů a vůbec všeho co je třeba pro údržbu nebo menší opravy. Taky musím říct že sem zatím neměl vážnější problém, jen vadný zadní tlumič, a věci které se mění za kvalitní \"jen jednou\" jako ložiska, uložení, řetěz...
Zápory - vyrobeno celkově z nekvalitního materiálu, ale týká se hlavně šroubů a čepů, jinak rám zatím nepraskl ani nic podobného, takže vzhledem k té ceně...
Obecné | |
---|---|
Čtyřkolku mám | Nový |
Moje závady | |
zadní tlumič, uložení ramen, kyvky, ložiska, zadní brzda | |
Moje úpravy | |
zadní tlumič Sachs, nášlapy CRD, blastry Acerbis, gripy Saito II, teploměr vody Stage6, filtr K&N, laďák, disky z TGB Target, pneu Maxxis razr2 + Duro Scorcher cestovní, řídítka Accel, nastavitelná spojková páčka... a spousta drobných funkčních úprav... | |
Silné stránky | |
- pořizovací cena + cena náhr. dílů, zároveň možnost nahradit vetšinu dílů kvalitnějšími za ještě nižší cenu než orig. china náhr. díly - velikost oproti ostatním china 250 - viz. srovnání s Bashanem 250ccm na 3. fotce:-) - nízké provozní náklady - šířka s origo disky = stabilita | |
Slabé stránky | |
- celkově nekvalitní materiály - vyšší spotřeba na silnici - hodila by se 5.rychlost:-) - nemusel by být okopírovaný dizajn, a jezdila by stejně:-) | |
Motor | |
Brzdy | 6/10 |
Průběh výkonu | 8/10 |
Přenos vibrací | 2/10 |
Převodovka | 7/10 |
Mechanická hlučnost | 3/10 |
Zvuk | 9/10 |
Spolehlivost | 5/10 |
Spotřeba paliva l/100km | 6 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 5/10 |
Těsnost tlumičů | 10/10 |
Tuhost rámu | 4/10 |
Jízda | |
Sport | 7/10 |
Město | 5/10 |
Cestování | 3/10 |
Terén | 6/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 10/10 |
Ceny servisu | 10/10 |
Servisní síť | 1/10 |
Dostupnost dílů | 8/10 |
Nabídka doplňků | 3/10 |
Servisní intervaly | 4/10 |
Terén | |
Brodivost | 4/10 |
Výška sedla | 10/10 |
Ochrana motoru | 3/10 |
Skoky | 3/10 |
Ochrana jezdce | 4/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 4/10 |
Pohodlí spolujezdce | 1/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 3/10 |
Ochrana spolujezdce | 3/10 |
Světla | 7/10 |
Dojezd na nádrž | 80 - 120 |
Ochrana jezdce | 4/10 |
Sport | |
Použité destičky | TRW |
Úpravy motoru | |
filtr K&N, oz.kolečka JTF Sprockets 14,15, a 16 z., laďák | |
Úpravy podvozku | |
zadní tlumič Sachs, uložení grafitový silon, všechna ložiska SKF Explorer | |
Použité pneumatiky | |
Maxxis Razr2 Duro Scorcher |
Uživatel:casper, Vytvořeno: 21. Září
Uživatel:bulda, Vytvořeno: 28. Prosinec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:Tommi_82, Vytvořeno: 23. Červen
Uživatel:Svojza, Vytvořeno: 4. Prosinec
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 16. Říjen
Uživatel:Dutch500, Vytvořeno: 11. Únor
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Únor
Uživatel:Gregi, Vytvořeno: 5. Srpen
Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden
Uživatel:PeeKay, Vytvořeno: 9. Prosinec
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:2.31s