Poslední přihlášení: 16.12.2023 Registrace: 16.01.2012
Journeyman Gladiator X8,stříbrná barva, co k tomu říct, najeto 30 km, dneska jsem ji dovezl, jede celkem slušně :D:D, s 510 co jsem měl předtím se to nedá srovnávat. Vyjímaje tlumičů, ta na 510 byly lepší.
Tak již máme za sebou i nějaký svážení dřeva, vzhledem k velké hmotnosti čtyřkolky nebyl nikde žádný problém s tím, že by něco nevyjela, neutáhla ... Drobnou nevýhodou je relativně velký poloměr otáčení.
První drobná závada - ztracená jedna krytka zadního světla u výfuku.
Tak první velká závada, ohnutý rám. Podle vyjádření servisu ve Strančicích byl rám ohnut naloženým vozíkem při brzdění v zatáčce. Při rovnání rámu bylo vyměněno i jedno přední rameno, že prý bylo krátký. Cena opravy byla cca 6 000Kč. Nic nebylo uznáno na záruku. Vozík, který jsem dříve tahal měl ložnou plochu 2000x1000 mm. Nyní používám vozík yacht s ložnou plochou 1000x1200 mm. Zatím se zdá, že rám drží. V návodu je sice psáno, že offroad je možno tahat vozík s hmotností až 1000 kg. Ale to asi jenom po parkovišti.
Dále prosakoval olej po víky ventilů a to docela brutálně! Světe div se!! Uznáno na záruku! Přetěsněno a vše je ok.
Motor | |
---|---|
Brzdy | 7/10 |
Průběh výkonu | 9/10 |
Přenos vibrací | 9/10 |
Převodovka | 9/10 |
Mechanická hlučnost | 8/10 |
Zvuk | 10/10 |
Spolehlivost | 9/10 |
Spotřeba paliva l/100km | 12 |
Variátor | 8/10 |
Spotřeba oleje l/1000km | 000nic |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 7/10 |
Těsnost tlumičů | 10/10 |
Tuhost rámu | 10/10 |
Typ rámu | |
Trubkový. | |
Jízda | |
Cestování | 8/10 |
Terén | 10/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5/10 |
Ceny servisu | 5/10 |
Servisní síť | 5/10 |
Dostupnost dílů | 7/10 |
Nabídka doplňků | 6/10 |
Terén | |
Výška sedla | 5/10 |
Ochrana motoru | 8/10 |
Ochrana jezdce | 9/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 10/10 |
Pohodlí spolujezdce | 10/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8/10 |
Ochrana jezdce | 10/10 |
Ochrana spolujezdce | 10/10 |
Světla | 7/10 |
Dojezd na nádrž | cca 200 |
Obecné | |
Moje závady | |
Nic moc, odrazka u výfuku trošku pozměnila tvar a už se chová slušně :o). Dále něco při velmi nízkých otáčkách (těsně před rozjetím klepe ve variu), tak se rozjíždím svižněji a je to ok. Nelíbí se mi namontování zásuvky v podběhu, ale to předělám až po záruce, aby v JM nedělali problémy. | |
Moje úpravy | |
Nic... Až bude po záruce předělám zásuvku z podběhu někam na rozumný místo. | |
Silné stránky | |
Výkon, pro mě váha, krásný vzhled | |
Slabé stránky | |
Parkovací brzda. |
Tak naše X8 taky prošla upgradem. Chyběla ruční brzda, kterou by se dalo brzdit v kopci a šla pak vyřadit. U polohy řadičky P byl problém, že pokud stála kolka v kopci a za ní byl vozík, který na ni tlačil, nešla pak vyřadit. Nová brzda je z ruční brzdy auta. Je svařená s pedálem. Aretuje se originální CF moto páčkou. Nakonec ještě přidán kryt podvozku STORM.
Uživatel:casper, Vytvořeno: 21. Září
Uživatel:bulda, Vytvořeno: 28. Prosinec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:Tommi_82, Vytvořeno: 23. Červen
Uživatel:Svojza, Vytvořeno: 4. Prosinec
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 16. Říjen
Uživatel:Dutch500, Vytvořeno: 11. Únor
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Únor
Uživatel:Gregi, Vytvořeno: 5. Srpen
Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden
Uživatel:PeeKay, Vytvořeno: 9. Prosinec
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:2.00s