Nick: | Avicenna |
Město: | Valašské Meziříčí |
Kraj: | Zlínský |
Věk: | 39 let |
ICQ: | 279-907-214 |
Web: | http://www.234pp.org |
Poslední přihlášení: 01.01.1970 Registrace: 21.06.2009
Velká, silná, čínská... Není to sice žádný značkový stroj, ale na lehčí práci a rekreační ježdění ideální. Po pár úpravách to bude určitě dokonalost sama...
Poměrně dobré zpracování, zvláště za tu cenu. Na první garanční prohlídce technik prohlásil, že po stránce motoru se mu tento stroj velmi líbí. Takže doufám, že kvalita ostatních dílů nebude o moc pozadu a nebudou tedy žádné velké problémy.
Ve výbavě je samozřejmě vpředu naviják (1500 kg s možností rychlého vytažení lana). Čtyřkolka se na něm dá zvednout ze země. Vzadu je oko na tažné zařízení.
Jízdní vlastnosti nejsou nejhorší, možná by to sneslo o něco lepší pneumatiky.
Na silnici lze v jednom člověku s přehledem dosáhnout 90 km/h, se spolujezdcem cca 80 km/h. Do kopce táhne slušně i na rychlý převod. Brzdy jsou dostatečné, i když zadní brzda (jeden kotouč na kardanu) by mohla být trochu účinnější.
Co není ideální jsou světlomety. Jsou nastaveny hodně vysoko a i po přitažení na spodní doraz svítí potkávací světla hodně daleko a dálková světla téměř až nad úroveň terénu. Problém jsem vyřešil podložkami umístěnými pod spodní upevňovací šrouby.
Žárovky 35/35W jsou dostačující na silnici, do terénu se ale hodí přídavná světla.
Tento model nemá počítač motohodin (i když tlačítko na tachometru je). To je myslím škoda, protože zvlášť v pracovním režimu, kdy motor běží dlouho, ale nenajede se moc kilometrů by se tento údaj hodil. Co bych dále ocenil je couvací světlo (které je ale v plánu).
Hned od počátku čtyřkolka nedobíjela baterii. Projevilo se to tím, že po cca 60 km nešla nastartovat jinak, než ručně. Vybitá baterie se pak projeví tak, že nejprve přestane reagovat otáčkoměr a nakonec se vypne celý display tachometru. Problém se nakonec vyřešil jednoduše - číňan špatně zatlačil konektor. Doporučuji tedy zkontrolovat usazení všech kabelů a konektorů.
Ideální počasí na projížďku ve sněhu. Snad se příště někdo přidá...
Krátká vyjížďka okolo Val. Meziříčí, zároveň první zimní vyjížďka. Nejnovější poznatek... chce to lepší rukavice...
Čtyřkolky obvykle nemají couvací světlo, nenapadá mě proč tomu tak je. Každopádně tahle čtyřkolka už ho má...
Montáž přídavných světel...
Žárovky předních světel o výkonu 35/35W sice bohatě postačí pro večerní ježdění po městě, na pořádnou noční vyjížďku to chce ale světla trochu víc. Momentálně tedy 180W vpřed a chystám ještě cca 55W vzad (nechápu, proč když to má zpátečku, proč to nemá i couvací světlo).
Po garančce všechno v pořádku. Nefunkční dobíjení bylo způsobeno tím, že číňan špatně nacvakl konektor...
Uživatel:casper, Vytvořeno: 21. Září
Uživatel:bulda, Vytvořeno: 28. Prosinec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:Tommi_82, Vytvořeno: 23. Červen
Uživatel:Svojza, Vytvořeno: 4. Prosinec
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 16. Říjen
Uživatel:Dutch500, Vytvořeno: 11. Únor
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Únor
Uživatel:Gregi, Vytvořeno: 5. Srpen
Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden
Uživatel:PeeKay, Vytvořeno: 9. Prosinec
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.31s