Poslední přihlášení: 10.12.2023 Registrace: 28.10.2013
Moje první kolka, mazlík, se kterým trávím volné chvilky. Nemohu si na ní stěžovat
Kupoval jsem jí jako nezajetou, 140km. Po první servisní prohlídce po 300km byl otevřen karburátor, vyndané záslepky z výfuků. Dále byla vyměněna rozeta z originálních 32zubů na 24 zubů, také řetěz byl vyměněný za sportovní D.I.D s o kroužky. V předních ramenech jsou vyměněné čínské šrouby a matky za pevnostní šrouby se silonovými matkami. Nášlapy jsou podsvětlené modrými LED neony. Ve světlech LEd Žárovky a zadní světlo vyměněno za nové LED světlo
Zkušenosti:
pokud jste technický typ a rádi se ve stroji šťouráte, je to pro Vás ideální, protože ze začátku je třeba kontrolovat dotažení šroubů atd.
Tím, že má o 10cm širší přední rozvor, je na silnici velmi stabilní, s dobře nafouklými gumami, které jsou dobře vyvážené a se seřízenou geometrií je na silnici úplně v pohodě, jen při vyšších rychlostech, nad 85km/h je řízení velmi citlivé. Co se týče brzd, jsem spokojen, zvuk motoru a výfuků je také v poměru cena-výkon-obsah adekvátní.
Pokud chcete jezdit v terénu a koupíte si tenhle stroj za účelem, že ho levně upravíte do terénu, přijde mi to jako nesmysl. Pořídil jsem si ho, že chci jezdit asfalt a popř lehké lesní cesty, na což je to stavěné. Podvozek je nízký a konstrukce není stavěná na velký nápor v terénu.
PRODÁNO...
Obecné | |
---|---|
Čtyřkolku mám | Nový |
Pořizovací cena | 27000 |
Moje závady | |
závady se žádné nevyskytly, mimo povolených šroubů | |
Moje úpravy | |
sportovní olej, vyměněná chladící směs, otevřený karburátor a výfuk, vyměněná zadní rozeta z 32zubů na 24zubů, sportovní řetěz s O kroužky D.I.D., LED neony pod nášlapy. Přinýtované nášlapy - třmeny se povolují. Sportovní svíčka NGK Irridium, jiná spínací skříňka, upravené nášlapy, plně otevřený výfuk, žadné tlumící prvky. | |
Silné stránky | |
Stabilní podvozek, příjemný zvuk a s vyměněnou rozetou má vyšší maximální rychlost a je podstatně živější a člověk musí víc řadit, více si užiješ pocit z jízdy | |
Slabé stránky | |
Nekvalitní šrouby, doporučuji všechny hlavní vyměnit za pevnostní a místo obyčejných matek dát se silonovou vložkou. Povrchová úprava, hlavně chromování je nekvalitní. | |
Motor | |
Brzdy | 9/10 |
Průběh výkonu | 7/10 |
Přenos vibrací | 3/10 |
Převodovka | 10/10 |
Mechanická hlučnost | 3/10 |
Zvuk | 10/10 |
Spolehlivost | 9/10 |
Spotřeba paliva l/100km | 4 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 3/10 |
Těsnost tlumičů | 9/10 |
Tuhost rámu | 6/10 |
Jízda | |
Sport | 5/10 |
Město | 10/10 |
Cestování | 10/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 10/10 |
Ceny servisu | 5/10 |
Servisní síť | 10/10 |
Dostupnost dílů | 10/10 |
Nabídka doplňků | 3/10 |
Servisní intervaly | 5/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9/10 |
Světla | 8/10 |
Dojezd na nádrž | 100 |
Sport | |
Úpravy motoru | |
otevřený karburátor, sportovní olej, svíčka NGK Iridium, komplet otevřený výfuk | |
Úpravy podvozku | |
výměna všech šroubů na ramenech a tlumičích | |
Použité pneumatiky | |
235/35 R12 |
Uživatel:casper, Vytvořeno: 21. Září
Uživatel:bulda, Vytvořeno: 28. Prosinec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:Tommi_82, Vytvořeno: 23. Červen
Uživatel:Svojza, Vytvořeno: 4. Prosinec
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 16. Říjen
Uživatel:Dutch500, Vytvořeno: 11. Únor
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Únor
Uživatel:Gregi, Vytvořeno: 5. Srpen
Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden
Uživatel:PeeKay, Vytvořeno: 9. Prosinec
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.54s