Nick: | quad-usa |
Město: | Kovalovice |
Kraj: | Jihomoravský |
Věk: | 46 let |
ICQ: | - |
Web: | http://www.quad-usa.cz |
Poslední přihlášení: 01.01.1970 Registrace: 11.01.2009
Suzuki LTZ 400 Limited Edition, v černé barvě, rozšířená, snížená, karburátor Keihin FCR MX 39, vzduchový filtr K&N, otevřené víko airboxu, CDI Dynatech FS, Převod 13/40, ráfky za8" DWT, pneu Kenda Bear Claw MX, 6x20" a 10x8".Super stroj!
Naprosto vynikající stroj. Čtyřkolku jsem koupil již z druhé ruky, velice málo jetou, jako novou. Jelikož se orientuji převážně na MX ježdění, tak nevýhodou LTZ oproti třeba LTR je to, že je úzká a vysoká. Proto v první řadě došlo na rozšíření pomocí podložek a to 2x45mm vepředu a 2x45mm vzadu. Snížení těžiště pomocí nových ráfků DWT 8"vzadu, které jsou pevnější než standartní 9". Na zadní kola jsem obul Kenda Bear Claw MX 2plátnové gumy, se kterými jsem velice spokojen. Předek je osazen seriovými 10" ráfky ale také s pneu Kenda 20". Původní 22" jsou dost vysoké. Bez této úpravy se měla 4kolka tendenci stavět neustále nabok. Po úpravě sedí jako přibitá a snáz chodí do driftu. Úpravu na karburátoru a sání jsem provedl pomocí otevřeného vzduchového filtru K&N, který má doživotní záruku. Přez něj jsem ještě natáhl silonovou punčochu, abych zabránil nejhrubším nečistotám zanášet filtr. Vše funguje perfektně. Úplně jsem odstranil víko airboxu a přetryskoval karburátor hlavní tryskou 155. Výfuk byl již od předešlého majitele otevřený laděný SLKracing. Po této úpravě se pěkně zvedl výkon, motor se mohl pořádně nadechnout. Dále přišla na řadu řídící jednotka. Původní CDI jsem vyměnil za DynatechFS, neprogramovatelnou verzi. Má lepší průběh křivky zapalování, posunuje omezovač otáček o 1000rpm. Dává více energii na svíčku, takže mašina lépe startuje a je o něco živější. Poslední tuningovou úpravou byl karburátor Keihin FCR39 MX. Je vybaven akcelerační pumpou, která vstřikuje palivo do směsi. Odezva na plyn je okamžitá, mašina je mnohem živější a silnější než se standartním Mikuni BSR. Montáž proběhla bez problémů, nebylo třeba ani měnit lanko od plynu, na nový karburátor šlo nasadit bez úprav. Lanko od sytiče na řidítkách jsem zrušil, jelikož karburátor má sytič přímo na svým těle. Teď v zimě v těchto mrazech startuje napoprvé. Výkon motoru opět o něco vzrostl, odhaduji tak 2-3koníky navíc.
Mašina chodí na zadní jen s plynem, bez spojky.
Veškeré úpravy jsou super a určitě se vyplatily. Stroj je schopen na MX trati konkurovat seriovým Raptorům a LTR450.
S převodovým poměrem 13/40 je síla od spodu ještě více umocněna. Na léto však asi použiju zpět 14/40, aby se trochu zvedla maximálka. Na blbnutí je to však výborný poměr.Více info také na www.quad-usa.cz, kde jsou stránky našeho amatérského klubu Quad-Team Kovalovice.
Dnes už je prodaná a jezdí na ní spokojeně nový majitel. Co vím, tak bez poruch. To potvrzuje, jaká je LTZka držák.
Uživatel:casper, Vytvořeno: 21. Září
Uživatel:bulda, Vytvořeno: 28. Prosinec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:Tommi_82, Vytvořeno: 23. Červen
Uživatel:Svojza, Vytvořeno: 4. Prosinec
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 16. Říjen
Uživatel:Dutch500, Vytvořeno: 11. Únor
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Únor
Uživatel:Gregi, Vytvořeno: 5. Srpen
Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden
Uživatel:PeeKay, Vytvořeno: 9. Prosinec
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.43s