Nick: | pirda |
Město: | Děčín I-Děčín |
Kraj: | Ústecký |
Věk: | 51 let |
ICQ: | - |
Web: |
Poslední přihlášení: 10.12.2023 Registrace: 06.03.2009
Nový stroj v červené barvě.Vyrobil jsem přední rám,koupil jsem zadní box Quadrax,chrániče rukou od Acerbisu,ještě uvažuji o zadních blatnících a zcela určitě naviják.
Zkušeností moc nemám,ale určitě se o ně podělím časem.Jediné co vím,že pneu Dunlop dodávané se strojem nestojí za nic.Tak jsem obul Duro powergrip,naviják (1600kg),zadní blatníky jsem naohýbal z plastu.Ještě chci rozšiřovací podložky,protože jsem to už dvakrát převrátil.Je po záruční opravě,hučelo ložisko variátoru,a po normální opravě-výměna ohnutého ramena řízení.Jinak pohoda.Tak jsem rozšiřoval ,celkem o 60mm,není to moc,ale stačí to ,taky jsem udělal zadní hrazdu,pomůže při opření na zadek,nebo opření o strom .Tak jsem dlouho nedoplnoval informace.Ted mám najeto 20000km.Vylomil jsem zuby v zadní rozvodovce(byla to zřejmě moje chyba)skoky pro takhle ustrojenou kolku nejsou to pravé.Dvakrát výměna čepů řízení a zadní gufera v rozvodovce.Ted mě asi čekají přední gufera v diferáku(Aliho způsobem)Jinak uložení ramen v pohodě.Několik řemenů,ale levných náhrad(kevlar).Nyní s kolegou zkoušíme Carlisle?!-je o dost lehčí.Kolku používám 50/50(silnice a terén)Občas brodění,tahání dřeva,ostřejší jízda na silnici.Olej používám 10W40 Midland .A rozvody mobilfluid 424.Tak po 26000km jsem zjistil ,,kovové,,cvakání.Zadní poloosy jsou už před smrtí,tak budu volit repasování.Taky jsem odkrytoval spodek,kvůli údržbě po zimě a zjistil jsem prasklý rám pod motorem-zavařilo se to a hotovo.Přejíždění kamenů a kmenů se hold podepsalo.Taky už budu muset řešit vůle v řízení v uložení tyče.Jen vymyslím způsob jak to co nejméně rozebírat.Pouzdra jsou silonová,tak si je vyrobím a pak napíšu.Pouzdro vyrobeno,vůle je v normálu.Přidal jsem oplechování spodku,abych to trochu ochránil.(polsko-6000,-)Poloosy jsem dal repliky místo repase(12000,-)Var.řemen origo-nejlepší.Tak řízení hotové,udělal jsem silonové pouzdro a hotovo.Výměna gufer předního difu a vývodu z motoru(32000km)Výměna dvou pouzder v horních ramenech vzadu a dvou v předním rameni-ostatní v pohodě.Tak po 33000km musím vyměnit spojku,brždění motorem s vozíkem plným dřeva asi urychlilo její opotřebení,cena z USA 6.000,-Výměna je jednoduchá.Tak ještě volnoběžka,měl jsem si nechat poradit a vyměnit to najednou.Volnoběžka vyměněna a taky nové brzd.kotouče(staré měli 1,2mm).Objednány silenbloky motoru.A vyměněno ložisko a gufera na LP kole.Tak mi umřel motor.Přidřelo se to na klice,ale spíš je to opotřebené,než nějaká vada.Do 40 000km chybí cca 70km.Udělám GO motoru a uvidíme.Jinak jsem stále spokojen.Tak GO motoru dopadlo v pohodě,šlape jak hodinky,ale jdu do CA renegade 800.Podvozek a výkon je prostě jinde,i když to bude asi jinak se servisováním,jsem rozhodnutý.King šel do světa za 95000,-což si myslím je slušná cenovka.
Obecné | |
---|---|
Čtyřkolku mám | Nový |
Pořizovací cena | 225000 |
Moje závady | |
Zadní rozvodovka KO ,ale bylo to skákáním,takže spíš moje vina,třikrát manžeta-mechanické poškození,dvakrát čepy řízení a po 22000km silenbloky motoru.Taky byly prorezlé zadní horní ramena,ale to přisuzuji usazené soli přez zimu(kolka se nemyje)Opraveno zavařením.trochu nabořený předek-vytaženo ,,hupcukem,, | |
Moje úpravy | |
Blastry,kufr,naviják,plexi,přední kufr,oka pod závěsem,vyhřívání,zlepšené ukostření,filtr KN, | |
Silné stránky | |
Spolehlivost,vzhled, | |
Slabé stránky | |
čepy řízení-životnost | |
Motor | |
Brzdy | 8/10 |
Průběh výkonu | 8/10 |
Přenos vibrací | 9/10 |
Převodovka | 10/10 |
Mechanická hlučnost | 8/10 |
Zvuk | 10/10 |
Spolehlivost | 10/10 |
Spotřeba paliva l/100km | 10 |
Variátor | 8/10 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0,1 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 10/10 |
Těsnost tlumičů | 10/10 |
Tuhost rámu | 10/10 |
Typ rámu | |
jsem spokojen-bez výhrad | |
Jízda | |
Cestování | 10/10 |
Terén | 8/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5/10 |
Ceny servisu | 1/10 |
Servisní síť | 10/10 |
Dostupnost dílů | 10/10 |
Nabídka doplňků | 10/10 |
Servisní intervaly | 8/10 |
Terén | |
Brodivost | 8/10 |
Výška sedla | 10/10 |
Ochrana motoru | 5/10 |
Ochrana jezdce | 8/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 10/10 |
Pohodlí spolujezdce | 8/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 10/10 |
Ochrana jezdce | 8/10 |
Ochrana spolujezdce | 5/10 |
Světla | 2/10 |
Dojezd na nádrž | 100-180 |
Uživatel:casper, Vytvořeno: 21. Září
Uživatel:bulda, Vytvořeno: 28. Prosinec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:Tommi_82, Vytvořeno: 23. Červen
Uživatel:Svojza, Vytvořeno: 4. Prosinec
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 16. Říjen
Uživatel:Dutch500, Vytvořeno: 11. Únor
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Únor
Uživatel:Gregi, Vytvořeno: 5. Srpen
Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden
Uživatel:PeeKay, Vytvořeno: 9. Prosinec
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:3.36s