Poslední přihlášení: 30.07.2024 Registrace: 10.10.2009
Hobby jetá, slušnej pracant, moc nezlobí málem se jí začalo řikat \"Zouvák\" ale nyní jí nikdo neřekne jinak než \"Pštros\", máme za sebou první Rumunsko
Výrobce: Hsun
Typ: HS700ATV
Motor: 686cm3
manuály, rozkresy dílů:
http://www.powermax-. ..com/parts/index.html
http://www.panterram. ..0ccatv.html#bulletin
plusy:
- dostatečný výkon
(v terénu většinou stačí zadní náhon a H-čko, v zimě krásně odhrnuje sníh, z lesa dotáhne i 0,5t dříví a na silnici 108 km/h)
- plasty v zimně pohoda
- tažné v TP(ale ty hodnoty dle zákona srandovní)
- hodně \"zdařilá kopie\" Yamaha Grizzly 660
mínusy:
- nemá počítač motohodin
(hodil by se při odklízení sněhu nenajedou se skoro žádný km ale motor běží celej den)
- obutí dodané se 4kolkou se zouvalo - bylo to min. k vzteku
(po reklamaci dodáno obutí Kings tire Baja trax KT-168)
- čepy a tyč řízení(povolování matek a častá výměna čepů)
- elektrika některé konektory nekvalitní je potřeba je čas od času znovu spojovat(vyklepávají se)
- zezačátku se povolovali řídítka v objímkách ale po několika dotáhnutích si už sedli
Opravy:
- vyměněny disky a pneumatiky
pneu ITP MUD lite XL(vpředu), Duro Buffalo(vzadu),
disky Douglas Wheel Rattlesnake 12x7 1,75+5,25(vpředu) 4+3(vzadu)
nyní celková šířka 135cm(vpředu), 125cm(vzadu) z původních 117cm
- brzdy \"přetahovala\" se mezi sebou přední se zadní hledali jsme to několikrát a nakonec pomohla výměna přepouštěcích ventilů mezi okruhy
- manžety měním na garančkách i mezi dle aktuálního stavu
- čepy řízení minimálně jednou měněn každý
- matky na čepech a na tyči řízení se povolují nutno pravidelně dotahovat
- vyměněny ramen na pření nápravě(poškozeny čepy) po Rumunsku se nedivím
- odešel regulátor dobíjení - výměna(reklamace)
- vyměněna spínací skřínka - nevydržela zimu
- vyměněn stabilizátor zadní nápravy podle originálního který soudruzi v číně vyrobili zřejmně z trubky na slunečník jsem nechal vyrobit sice těžší ale ten už se nepřekroutí(kdyby vám někdo říkal že stabilizátor je jen na silnici tak to neni pravda!)
- tyč řízení je také z tenkostěnné trubky ohýbá se při \"válení sudů\" resp. když skončí pštros kolama vzhůru a překroutil(zlomil) jsem ji v místě mezi tisícihranem a rozšířením pro zámek řízení je tam zápich od soustruhu
- prasklá vzpěra mezi nádrží a vzduchovým filtrem
- vyměněno ozubené kolo uzávěrky diferenciálu nevydrželko první zimu
- přestal běžet ventilátor - byl rozpadlý konektor pod sedadlem kde má být zapojena vratná pojistka(origo u Yamahy Grizzly) a zřejmně je špatný konektor na termostatu chladiče
Úpravy proti originálu:
- nové disky jsou s jiným ET než originál => kolka širší o asi 10cm už nevypadá jako tramvaj a je stabilnější
- vyměněny gripy staré byli tvrdé
- vyměněn filtr sání za K&N YA-6602 sedne jak ulitej a motor se nyní umí nadechnout naplno rozhodně doporučuji
Toto udělají zadní vysazená kola disk 1,75+5,25 (2+5)
disky Douglas Wheel Rattlesnake 12x7 4/110 1,75+5,25
brousí se to jen při opravdu velkém skoku/nerovnosti terénu
vepředu problém neni
Vyjížďka k sousedovi na pokec a cestou malinko úklid sněhu...
Nová tyč řízení sice svařenec kombinace půvoního čínskýho tisícihranu a pořádný kulatiny ale než bude vyrobena kompletní nová tyč to bude stačit.
Tak sem se nechal zalehnout Pštrosem naštěstí mne kamarádi vyprostili a měl jsem jen modřinu na koleni a otlašenej kotník od řídítek. Hůř dopadl Pštros ohnutá tyč řízení nevim proč na takovýhle díly používaj trubky na výrobu slunečníků. Naštěstí dobří známí vyrobí obratem náhradu a pro strýčka příhodu kopii ale z pořádný český kulatiny možná ještě z Poldovky.
Povedla se nám pěkná novoroční vyjížďka nechybělo málo a zůstali jsme v bahýnku všichni
Uživatel:casper, Vytvořeno: 21. Září
Uživatel:bulda, Vytvořeno: 28. Prosinec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:Tommi_82, Vytvořeno: 23. Červen
Uživatel:Svojza, Vytvořeno: 4. Prosinec
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 16. Říjen
Uživatel:Dutch500, Vytvořeno: 11. Únor
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Únor
Uživatel:Gregi, Vytvořeno: 5. Srpen
Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden
Uživatel:PeeKay, Vytvořeno: 9. Prosinec
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:1.37s