Poslední přihlášení: 02.05.2017 Registrace: 12.11.2009
Polaris Sportsman 800 bez posilovače, zadní a přední rám, naviják.
Zkušenosti budu postupně přidávat, za 6 dní mám teprve 700 km. Je to tank, podvozek super - je blbuvzdorný, pojme v pohodě kameny, výmoly atd., nerozhodí řidítka. Je to tedy trochu sport - vyžaduje trochu síly s tím zatočit (třeba ve srovnání s KQ), ale zase je úžasně stabilní v jakékoliv rychlosti. Moc se mi líbí systém On Demand AWD, kdy zabírají všechny 4 a přitom netuhne řízení a ovládání je stejné jako s režimem 4x2, takže na triálek, lezení po kopcích, přejíždění klád a bláto super. Vario se chová trošku jinak, než třeba u KQ či Linhaje (na jiných jsem se ještě nesvezl), udržuje vyšší otáčky v malých rychlostech a naopak třeba po rozjezdu na 80 otáčky zase postupně klesnou. Redukce je orací převod, na popojíždění přes překážky a šplhání skvělá. Zátah motoru je solidní, ale předvídatelný a plynulý. Už jsem ho malinko prohnal, abych věděl, kolik to jede - ovšem ještě jsem neměl to srdce na krev - tak bez potíží vcelku rychle ručka tacha překonala 70 mph. Ovšem chce to vyvážit kola. Trochu mně zarazily vibrace a rezonance, nejvíc okolo 50 až 60 km/h, což je nepříjemné v proudu aut v obci. Další postupně doplním.
Tak doplňuji zkušenosti po cca 2000 km.
Přesně se ukazuje, že čím více výkonu, tím lépe a člověk si rychle zvykne. Z 14 kW Linhaje na 39 kW Polarisu jsem si zvykl za odpoledne a myslím, že ani s 50 kW bych neměl problém. Však člověk nemusí jet nadoraz a je lepší vědět, že to tam je, než nemít tu možnost. Sere se mi zatím jen naviják, resp. relé. (už 2x) Obul jsem Executionery - původně objednané na Linhaje - a zatím max. spokojenost. Kupodivu ani na silnici neházejí, nevibrují. Jsou tedy podstatně méně poddajné, než origoše - ty se ale zase při opření bokem měly tendenci odfouknout. Přenastavil jsem zadek z origo nejměkčí na prostředek, takže se daleko méně naklání v zatáčce a stále ještě v terénu dobře tlumí. Origo nastavení je hodně měkké. Žere dost. Ovšem za tu radost to stojí. Zatím bez závad, ale až přijde nějaká, tak se osypu, neb ceny ND astronomické. Spousty věcí je na ní řekl bych levného provedení, což zamrzí vzhledem k ceně. (např. elektroinstalace) Celkově na mé bahnění a hrabání se někam asi optimální stroj - tedy neseděl jsem ještě na kanaďanovi.
Uživatel:casper, Vytvořeno: 21. Září
Uživatel:bulda, Vytvořeno: 28. Prosinec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:Tommi_82, Vytvořeno: 23. Červen
Uživatel:Svojza, Vytvořeno: 4. Prosinec
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 16. Říjen
Uživatel:Dutch500, Vytvořeno: 11. Únor
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Únor
Uživatel:Gregi, Vytvořeno: 5. Srpen
Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden
Uživatel:PeeKay, Vytvořeno: 9. Prosinec
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.53s