Nick: | Ludra |
Město: | Praha 10-Vršovice |
Kraj: | Praha |
Věk: | 65 let |
ICQ: | - |
Web: |
Poslední přihlášení: 17.04.2023 Registrace: 25.12.2010
Gladiator X6 v zelené kamufláži, naviják, chrániče rukou, zadní látkový kufr, tažné zařízení.
Tak zkušenosti zatím žádné nemám, protože jsem Glada koupil koncem roku ve Stránčicích, dovezl na přívěsu domů a dal do garáže. Hned druhý den jsem upadnul na náledí a zlomil si ruku v zápěstí, takže se jen chodím koukat. Ale myslím, že ruka bude brzo v pořádku a konečně se projedu. Jinak pře Gladem jsem měl jen Polarise Trail Boss 250, což byla taková rekreační čtyřkolka s dvoutaktem. Jezdilo se mi na ní sice dobře, ale chtěl jsem něco s náhonem 4x4 a redukcí za rozumný peníze, tak jsem se rozhodl pro Glada. Doufám, že nebudu litovat ( původně jsem chtěl Polarise Sportsmana 500, ale s nějakou výbavou bych skončil skoro o 100 tisíc výš, to rozhodlo ).
Tak jsem s Gladem najezdil necelých 4500 km. Všechno fungovalo celou dobu spolehlivě, v záruce mi vyměnili palivový čerpadlo a řídící jednotku ( špatné studené starty ) Od té doby v pohodě. Před týdnem mi jako první závada odešlo startovací relé, které jsem koupil ve Stránčicích za cca 500 Kč. Celkově můžu říct, že jsem byl spokojenej, až na brzdění motorem, které funguje do cca 30 km/h a po dalším zpomalení už spojka rozepne a motor nebrzdí. Taky mě trochu štvalo, žer občas při teplém startu starter nepřetočí motor přes horní úvrať a musí se pootočit ruční startovací šňůrou, aby to už starter zvládnul. Ten dekompresor prostě nějak blbě funguje.
Včera večer si Glada odvezl nový majitel a já mu přeji, aby mu jezdil alespoň tak spolehlivě, jako mně.
Protože se mi nějak nechtělo vyjíždět do těch slaných sraček, vzal jsem tedy radši Glada do tepla dílny a namontoval denní svícení, hledáček - pracovní diodové světlo a dozadu na fufr ještě 2 diodová světýlka, abych si v případě potřeby někde zacouvat potmě nemusel svítit mobilem, jak se to tady už probíralo. To denní svícení a pracovní světlo je osazeno vysoce svítivými 3W diodami a svítí fakt luxusně.
Ještě jsem měl problém s přivazováním kanystru na nosič, který nedržel spolehlivě a pořád se měl snahu někam stěhovat, navíc manipulace s ním byla zdlouhavá. Svařil jsem tedy držák s upínáním, kanystr se ani nehne a sundání a nandání je okamžik.
Jinak zadní kufr Kimpex už mám delší dobu a naprostá spokojenost.
Takže dneska už třetí vyjížďka, motor má najeto 260 km celkem a při teplotě zhruba 0 st. startoval studený na druhý až třetí pokus, což je určité zlepšení. Závada zatím žádná, spotřeba cca 10 litrů. Už se těším na první garančku.
Dneska jsem zjistil, že ruka po zlomenině už nebolí, teploměr vylezl na skoro 8 stupňů a proto nelze jinak, než vyrazit na první zajížděcí kilometry. Navlíknul jsem termoprádlo, protože jsem tušil, že mi 10 kilásků stačit nebude a vyrazil. Až na ten studený start na asi pátý pokus všechno fungovalo jak má. Rychlost po silnici jsem udržoval přibližně okolo 50 km/h, občas jsem trochu polechtal páčku na 60 km/h.
Teplota motoru teda spíš nízká, po rovině 1 čárka, ve stoupání 2 čárky a na lesní cestě při pomalejší jízdě občas i 3 čárky.
Gladík se dočkal prvního zamazání a naznačil mi, že les a louka se mu líbí mnohem víc, než silnice. Každopádně domů mě dovezl, přestože jsme najeli 100 kilometrů a já se bál, jestli se nerozpadne, nebo mu nezkončí životnost, jak tady straší někteří majitelé strojů vyrobených možná jinde než v Číně. )
Uživatel:casper, Vytvořeno: 21. Září
Uživatel:bulda, Vytvořeno: 28. Prosinec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:Tommi_82, Vytvořeno: 23. Červen
Uživatel:Svojza, Vytvořeno: 4. Prosinec
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 16. Říjen
Uživatel:Dutch500, Vytvořeno: 11. Únor
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Únor
Uživatel:Gregi, Vytvořeno: 5. Srpen
Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden
Uživatel:PeeKay, Vytvořeno: 9. Prosinec
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:1.17s