Poslední přihlášení: 08.08.2014 Registrace: 18.01.2010
Yamaha Grizzly 700 FI - posilovač řízení, rozšířené lemy blatníků, vyhřívané gripy+palec, radlice. Chybí dodělat ještě naviják.Obutí Kenda Bear Claw 27. Takže konečně dodělána montážní plotna i s navijákem do 2500 lbs.A namontován držák na radlici
Koupil jsem ji starší měla najeto 2217 km a 155 mth
Yamaha Grizzly 700 FI 34 kw
Motor -
Typ motoru Čtyřtaktní, kapalinou chlazený jednoválec, EFI , SOHC,
Zdvihový objem 686 ccm
Mazání Olejová lázeň
Zapalování DC-CDI
Systém startování Elektrický
Systém 4x4 On-Command 2x4 / 4x4, diff-lock
Objem palivové nádrže 20 litrů
Objem olejové náplně 2.4 litrů
Finální převod Kardan
Převodovka Automatická s variátorem, dva rozsahy, 1 zpětný chod
Podvozek -
Celková délka 2 065 mm
Celková šířka 1 180 mm
Celková výška 1 240 mm
Výška sedla 905 mm
Rozvor 1 250 mm
Světlá výška 275 mm
Steering System: Ackermann
Odpružení přední Dvojité A-rameno
Odpružení zadní Nezávislé zadní odpružení, dvojité A-rameno
Brzda přední Hydraulická dvojitá kotoučová
Brzda zadní Hydraulická dvojitá kotoučová
Pneumatiky přední AT 25 x 8-12
Pneumatiky zadní AT 25 x 10-12
Maximální povolený limit zatížení -
Přední nosič 45 kg
Zadní nosič 85 kg
Váha čtyřkolky je na netu psaná 274 kg samozřejmě bez náplní,já jsem ji vážil s cca polovinou nádrže a měla 320kg.
Můžu porovnat s typem Yamaha Wolverine 450 4x4, který jsem vlastnil.
U Grizzly lepší tlumiče, lepší řízení (posilovač), uzávěrka diferenciálu.Wolverin měl pouze jednu rychlost dopředu. Grizzly má dvě pomalou a rychlou. Co se týče brzd tak taky lepší Grizzlyna, jelikož má brzdu na každém kole.
Wolverin měl pevnou nápravu a na ní pouze jeden kotouč pro obě zadní kola,no a hlavně výkon ničím nenahradíš.Wolverine byl sice spolehlivý, ale chtěl jsem silnější stroj.
Obecné | |
---|---|
Čtyřkolku mám | Ojetý |
Moje závady | |
Zatím žádné :-) | |
Moje úpravy | |
Naviják + radlice | |
Silné stránky | |
Výkon,vysoký podvozek tím pádem dobrá brodivost. A hlavně kvalita zpracování | |
Slabé stránky | |
Pouze jedna výtka by byla a tou je kratší sedlo.Jezdit ve dvou se dá člověk si zvykne. | |
Motor | |
Brzdy | 9/10 |
Průběh výkonu | 8/10 |
Přenos vibrací | 8/10 |
Převodovka | 10/10 |
Mechanická hlučnost | 10/10 |
Zvuk | 10/10 |
Spolehlivost | 10/10 |
Spotřeba paliva l/100km | 12 |
Variátor | 10/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8/10 |
Těsnost tlumičů | 8/10 |
Tuhost rámu | 10/10 |
Typ rámu | |
Trubkový | |
Jízda | |
Cestování | 8/10 |
Terén | 10/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 4/10 |
Ceny servisu | 2/10 |
Servisní síť | 8/10 |
Dostupnost dílů | 8/10 |
Nabídka doplňků | 10/10 |
Servisní intervaly | 10/10 |
Terén | |
Brodivost | 10/10 |
Výška sedla | 10/10 |
Ochrana motoru | 8/10 |
Ochrana jezdce | 8/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 10/10 |
Pohodlí spolujezdce | 3/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 10/10 |
Ochrana jezdce | 10/10 |
Ochrana spolujezdce | 5/10 |
Světla | 10/10 |
Dojezd na nádrž | Max 200 km |
Oprava a montáž straršího rozbitého kufru.
Navážka dřeva na topení.
Úprava pozemku pro kozy, ovce a krávy za použití bran se závažím.
Výměna oleje v motoru při 2725 km značka Motul 10 W - 40 něco málo přes 2,5 litru + olejový filtr
Výměna převodového oleje v kardanech taky při 2725 km značka Geartex EP-C oba kardany něco přes 2 dcl.
Celková cena 1000 kč
Pravidelná údržba:
Seřízení ventilu při 2522 km a 176,6 Motohodinách.
Při pravidelné údržbe jsme zjistili, že ventily jsou v pořádku nastaveny, tudíž nebylo nutno je seřizovat.Sichr je sichr.
Uživatel:casper, Vytvořeno: 21. Září
Uživatel:bulda, Vytvořeno: 28. Prosinec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:Tommi_82, Vytvořeno: 23. Červen
Uživatel:Svojza, Vytvořeno: 4. Prosinec
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 16. Říjen
Uživatel:Dutch500, Vytvořeno: 11. Únor
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Únor
Uživatel:Gregi, Vytvořeno: 5. Srpen
Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden
Uživatel:PeeKay, Vytvořeno: 9. Prosinec
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.44s