Poslední přihlášení: 12.07.2024 Registrace: 25.02.2011
Journeyman Gladiator X8 EFI V-Twin - verze DeLuxe, červená barva
Journeyman Gladiator X8 EFI V-Twin DeLuxe - dlouho očekávaný nový Glad X8 je konečně tady! 800 ccm motor, 63 kobylek, 72 nM krouťák, Delphi stříkačka, nitrogeny... Jako již tradičně se jedná o první kousek v ČR, který se má na co těšit :). Zatím ho šetřím, půjde s námi na výstavu, ale pak se může těšit na podobné kousky, co se mnou zažilo Jumbo ;). Každý den zatím dostává cvičné dávky, kilometry pomalu ale jistě přibývají, i když dneska v těch mínus 16 to bylo fakt o ruce :). Vše šlape perfektně, uvidíme, až se syrový motor ještě více zajede. Budu dávat více info průběžně. Skvělý stroj;)
Tento týden svištíme do hor na pásech, tak první ostřejší testík se blíží. Jinak na všech předváděcích akcích jede plný knedle a vše je tak jak mám být, jede skvěle.
Po dvou měsících max spokojenost, luxusně funguje podvozek, nitrogeny je dobré opravdu naštelovat na vlastní váhu, kdo má rád měkčí, tak gumy max na 0,4 atm. Pobírá neskutečný díry. Motor už parádně zajetej, aktuálně něco přes 800 km.
Tak červený Gladík X8 nám udělal velkou radost, po měsících systematického huntování na všech možných i nemožných akcích, předváděčkách, testech a kdo ví čeho ještě, v totálně seriovém stavu odjel na Strike Sport Motoráj do Rumunska, kde osedlán Danem Pejzlem jen tak mimochodem v konkurenci amerických, japonských a taiwanských strojů vyhrál. Za celý závod měl dva defekty pneumatik a uraženou nádobku na brzdovku. Jen tak mimoděk si odfrčel přes 800 km v těžkém terénu i na dlouhých přejezdech, po návratu hned už zase bez jakéhokoliv zásahu slouží k dalším předváděčkám a vesele si vrčí dál, už pěkných pár tisíc km...
Tak už frčí u nového majitele a já mám pro změnu X8 ve verzi Standard, bílou.
Obecné | |
---|---|
Čtyřkolku mám | Nový |
Pořizovací cena | 199800 |
Motor | |
Brzdy | 9/10 |
Průběh výkonu | 9/10 |
Přenos vibrací | 9/10 |
Převodovka | 10/10 |
Mechanická hlučnost | 9/10 |
Zvuk | 10/10 |
Spolehlivost | 10/10 |
Spotřeba paliva l/100km | 13 |
Variátor | 10/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 10/10 |
Těsnost tlumičů | 10/10 |
Tuhost rámu | 10/10 |
Typ rámu | |
Trubkový | |
Jízda | |
Cestování | 10/10 |
Terén | 10/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 9/10 |
Ceny servisu | 9/10 |
Servisní síť | 10/10 |
Terén | |
Ochrana motoru | 10/10 |
Ochrana jezdce | 10/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 10/10 |
Pohodlí spolujezdce | 10/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 10/10 |
Ochrana jezdce | 10/10 |
Ochrana spolujezdce | 10/10 |
Tak první X8 v ČR, červený Gladík X8, nám udělal velkou radost, po měsících systematického huntování na všech možných i nemožných akcích, předváděčkách, testech a kdo ví čeho ještě, v totálně seriovém stavu odjel na Strike Sport Motoráj do Rumunska, kde osedlán Danem Pejzlem jen tak mimochodem v konkurenci amerických, japonských a taiwanských strojů vyhrál. Za celý závod měl dva defekty pneumatik a uraženou nádobku na brzdovku. Jen tak mimoděk si odfrčel přes 800 km v těžkém terénu i na dlouhých přejezdech, po návratu hned už zase bez jakéhokoliv zásahu slouží k dalším předváděčkám a vesele si vrčí dál, už pěkných pár tisíc km...
Uživatel:casper, Vytvořeno: 21. Září
Uživatel:bulda, Vytvořeno: 28. Prosinec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:Tommi_82, Vytvořeno: 23. Červen
Uživatel:Svojza, Vytvořeno: 4. Prosinec
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 16. Říjen
Uživatel:Dutch500, Vytvořeno: 11. Únor
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Únor
Uživatel:Gregi, Vytvořeno: 5. Srpen
Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden
Uživatel:PeeKay, Vytvořeno: 9. Prosinec
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.39s