Offline
Nick: | Robin-AC700 |
Město: | Cheb |
Kraj: | Karlovarský |
Věk: | 40 let |
ICQ: | - |
Web: |
Poslední přihlášení: 01.01.1970 Registrace: 30.03.2012
Polaris Sportsman XP 850 EPS Forest LE (2012)Sunset zelená metalíza, zadní kufr TGB s opěradlem, boční ochrané zesílené rámy ve stříbrné barvě, ochrané plechy podvozku, 14¨ kola , naviják warn RT25
Další informace:
Polaris, to sou nezdolné čtyřkolky, které vždy byly a jsou nedostižným konkurenčním měřítkem.
Polaris Sportsman XP 850 jako jediný dojel závod Dakar v roce 2011 a umístil se, ostatní čtyřkolky od amerických výrobců skončili na nižších místech.
Něco o motoru
Nový motor Sportsmanu XP konstruovaný s myšlenkou know-how, je vdnešní době asi nejlepším konstrukčním řešením motorů v celém odvětví čtyřkolek. Více koní, rychlejší akcelerace, lepší ergonomie. To je to, čím se takové motory vyznačují.
Vtéto čtyřkolce najdeme dvouválec 850 SOHC EFI pyšnící se se nejvyšším výkonem své třídy. Jeho hlavními parametry jsou 4 ventily na jeden válec, výkon o rozpětí 85 koní a vsazení do rámu pomocí gumových silentbloků zaručující minimální vibrace. Motor také disponuje již vnázvu zmíněnou konstrukcí SOHC se zdvojenými vyvažovacími hřídeli, která zajišťuje vyšší otáčky, dokonalejší spalování a citlivý chod.
Systém EPS (electronic power steering)
Modely soznačením EPS jsou vybaveny posilovačem řízení, který zaujímá zejména silou o 30 % větší než bývá u konkurenčních produktů. Výhodou je, že posilovač má funkci Variable Assist umožňující snadnější zatáčení vpomalejších rychlostech a větší citlivost řízení ve vyšších rychlostech. Součástí posilovače je i odolný bezakumulátorový motorek snízkou spotřebou energie, který posilovači dodá více kroutícího momentu. Celá konstrukce posilovače se skládá pouze zjednoho vnějšího kusu, má tedy dlouhou životnost a spolehlivost. Vsoučasné době se jedná o nejlepší systém posilovače řízení na trhu
Pohon všech kol - ON-DEMAND TRUE
Jedná se o systém automaticky regulující pohon na všchna nebo dvě kola. Pohon všech kol se automaticky zapne, když je zapotřebí i pohon předních kol. Jakmile není pohon všech kol potřeba, systém přepne zpět do režimu 2WD kdy jsou hnána pouze zadní kola. Pohon kol nesoucí název On-Demand True je stále nejlepším automatickým systémem pohonu všech kol na trhu.
Nezávislé zavěšení zadních kol IRS
Je použito poprvé u jednomístných čtyřkolek. Naše klasické zavěšení kol jsme zahnuli dozadu a tím bylo dosaženo ještě větší plynulosti jízdy a eliminování rázů při akceleraci.
Zdvojená trojúhelníková ramena u předního zavěšení
Nejdelší zavěšení kol se zdvojenými rameny je charakteristické zdvihem 22.9 cm, nastavitelným předpětím a řízením Anti-Kickback bez zpětných rázů.
Řízení Anti-kickback
Je to tyč řízení umístěná u osy pneumatik a dlouhá trojúhelníková ramena, která výrazně snižují zpětné rázy terénu a minimalizují otřesy do řidítek
Systém regulování sjíždění svahů ADC a systém brzdění motorem ebs
Tyto dva systémy pracují spolu, elektronicky monitorují a ovládají brzdnou sílu motoru pro snadné sjíždění svahů, plynule a s optimální kontrolou nad strojem.
Převodovka
Je napevno připojená k motoru a precizně seřízená. Byl zde použit nový řemen MBL s minimální životností 8000 km. Převodovka poskytuje snadné řazení zpětného chodu díky hnané spojce poháněné válečky.
Vynikající ergonomie
Otočením motoru o 90 stupňů byl získán prostor o 33% větší než původně. Tento prostor byl využit na rozšíření stupaček, stroj byl zužen o 8,3 cm ve výši jezdcových kolen a o 12,7 cm u jezdcových kotníků. Sníží se tak únava nohou a zlepší se pocit při sportovnější jízdě.
Plně digitální přístrojová deska
Snadno čitelný multifunkční displej vybavený digitálním rychloměrem, otáčkoměrem, počítadlem ujetých km, dvěma počítadly denních ujetých km, počítadlem motohodin, palivoměrem, hodinami a indikátorem servisního intervalu.
Exkluzivní světla – 3 světelné kužele
Svítivost všech předních světel o výkonu až 150 W.
Světlá výška 30.5 cm
Čistě a ladně přes větší kameny, díry, snadněji v rýhách a kolejích. Lze se dostat tam kde ostatní již nemohou.
Nejdelší zdvih
Přední zavěšení kol se zdvihem 22,9 cm a zadní zavěšení se zdvihem 26 cm pohltí i ty nejprotivnější nerovnosti.
14\" litá hliníková nebo ocelová kola
Největší běžná dostupná velikost kol v odvětví čtyřkolek a důvod, proč můžeme nabídnout nejlepší řízení u čtyřkolek anti-kickback. U barevného provedení jsou dodávány ocelové disky. Jako doplněk jsou nabízeny 15\" kola.
Standardně lakovaný povrch
Používaná pětivrstvá metalíza v automobilovém stylu zaručuje o 9% tvrdší a mnohem odolnější vlastnosti proti poškrábání než tradiční plastový povrch.
Obecné | |
---|---|
Čtyřkolku mám | Nový |
Pořizovací cena | osobní věc |
Moje závady | |
žádné závady, to by bylo smutné na stroji za takovej baťoh | |
Moje úpravy | |
to uvidíte sami | |
Motor | |
Brzdy | 9/10 |
Průběh výkonu | 9/10 |
Přenos vibrací | 10/10 |
Převodovka | 9/10 |
Zvuk | 8/10 |
Spolehlivost | 10/10 |
Podvozek | |
Těsnost tlumičů | 10/10 |
Zázemí | |
Dostupnost dílů | 10/10 |
Nabídka doplňků | 10/10 |
Servisní intervaly | 7/10 |
Terén | |
Výška sedla | 9/10 |
Ochrana motoru | 10/10 |
Ochrana jezdce | 8/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8/10 |
Světla | 10/10 |
Uživatel:casper, Vytvořeno: 21. Září
Uživatel:bulda, Vytvořeno: 28. Prosinec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:Tommi_82, Vytvořeno: 23. Červen
Uživatel:Svojza, Vytvořeno: 4. Prosinec
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 16. Říjen
Uživatel:Dutch500, Vytvořeno: 11. Únor
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Únor
Uživatel:Gregi, Vytvořeno: 5. Srpen
Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden
Uživatel:PeeKay, Vytvořeno: 9. Prosinec
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.26s