Nick: | samanfikus |
Město: | Olomouc |
Kraj: | Olomoucký |
Věk: | 48 let |
ICQ: | - |
Web: |
Poslední přihlášení: 14.02.2022 Registrace: 28.09.2010
Konečně čtyřkolka s přebytkem výkonu i pro zábavu.
Tak jsem chtěl provést editaci a všechno se to smazalo, no nic. Znovu a lépe. Snad to bude odpovídat orginálu + nové údaje.
Tak jsem se dopracoval k pořádné japonské 4kolce. Bezvadnej stroj , moc mi vyhovoval ten zvuk jednoválce. Super hračička, přebytek výkonu, jen po přidání plynu šla sama na zadní. To jsem u Glada nezažil. Řízení šlo nádherně lehko, ale bylo dost strmé. Při jízdě na nekvalitní cestě ve spojitosti třeba se sjetými pneu vás kolka poslala nečekaně a výrazně do příkopu. Největší chybou byla snaha na stroji něco vylepšit. Nejlépe stroj funguje v základu, žádné podložky pod kola, žádné velké pneu. Dospěl jsem k názoru že každý krok dopředu je vlasně dva kroky vzad.
Má krásně měkké plasty, když se nechtěně opřete o strom, nebo nedej bože se stroj převrátil celý, věřím , že by se mu nic vážného nestalo.
Z čeho jsem nebyl nadšený , byla jízda ve dvou. I když se sedlo zdálo dostatečně dlouhé , seděl jsem ve dvojím úplně vepředu u řídítek a po chvíli mě z toho řízení příšerně dolely záda. Tak jsem musel jezdit sám.
Dále mě zklamaly trošku starty. Myslel jsem , že když je to stříkačka, bude to chytat bezchybně. Vzpomínám si na nějaký zimní sraz čtyřkolek, kdy tam stálo snad 30 KQ a všechny škytaly než chytly. Jše fakt, že nastartoval vždycky , ale dalo mě to dost práce upravit to k obrazu svému. Nakonec pomohl nový vstřikovač. Jestli se jednalo o poruchu nebo přičinění některého předchozího majitele- težko odhadovat.
Dále cca po 10 000km už bylo potřeba častěji sledovat stav oleje v motoru. Z motoru jsem neslyšel žádný zvuk , který tam nepatřil - prostě japonec- ale olej už bylo potřeba sem tam dolít. Nevím jestli je to normální. Je fakt , že se běžně v inzercích objevují tyto stroje s motorem po GO i s mnohem menším nájezdem kilometrů.
Zajímavé je , že když jsem četl záruční knížku nového X8, je tam psáno , že záruka je omezena najetím max 7000 km. To asi znamená, že je pak všechno KO a je to celé zralé na generálku ??
Také jsem se setkal s prasknutým rámem u tohoto stroje.
Nedávno přijel majitel KQ 750 , že potřebuje svařit rám. Když jsem to uviděl , nevěřil jsem svým očím. Trubky pod motorem byly prasklé a snad 2 cm od sebe rozjeté. Byl to oříšek zavařit , protože jsou ty trubičky opravdu tenkostěnné.
Moje druhá a celkem nepříjemná zkušenost s praskáním rámu se boužel týká mé čtyřkolky. Po prodeji jsem byl kontaktován novým majitelem a z přiložených foto bylo zřejmé, že i tento rám je popraskaný. Nebyly to takové prasárny jako v předchozím případě- na KQ 750, převážně se jednalo vlásečnicové praskliny kolem původních svárů. Vzhledem k tomu jak jsou fota kvalitní a zvětšené , nedivím se , že jsem to se svími 3 dioptriemi neobjevil.
A nebo tam ty prasliny v době prodeje nebyly , když to kupující spolu s jeho kolegou min 1,5 hodiny prohlížely na denním světle a taky nic neobjevili.
Obecné | |
---|---|
Čtyřkolku mám | Ojetý |
Pořizovací cena | 220000 |
Moje závady | |
Špatné starty, problémy s dobíjením a elektrikou vůbec. | |
Moje úpravy | |
Přední a zadní ochranný rám, 2 navijáky, | |
Silné stránky | |
Lehoučká a krásně ovladatelná čtyřkolka. Motor má příjemnou klidnou charakteristiku. | |
Slabé stránky | |
Jako japonec mne dost zklamal, za ty peníze žádný zázrak. Poruchová elektrika, rám jako z papíru. Špatně startuje. Nebylo možné na tom jezdit ve dvou delší trasy. Prasácky drahé náhradní díly. | |
Motor | |
Brzdy | 3/10 |
Průběh výkonu | 8/10 |
Přenos vibrací | 9/10 |
Převodovka | 10/10 |
Mechanická hlučnost | 8/10 |
Zvuk | 10/10 |
Spolehlivost | 5/10 |
Spotřeba paliva l/100km | 12 |
Variátor | 5/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 4/10 |
Těsnost tlumičů | 5/10 |
Tuhost rámu | 3/10 |
Jízda | |
Cestování | 3/10 |
Terén | 8/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 1/10 |
Ceny servisu | 3/10 |
Servisní síť | 3/10 |
Dostupnost dílů | 9/10 |
Nabídka doplňků | 8/10 |
Servisní intervaly | 5/10 |
Terén | |
Brodivost | 5/10 |
Výška sedla | 8/10 |
Ochrana motoru | 5/10 |
Ochrana jezdce | 6/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8/10 |
Pohodlí spolujezdce | 1/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9/10 |
Ochrana jezdce | 5/10 |
Ochrana spolujezdce | 2/10 |
Světla | 1/10 |
Dojezd na nádrž | 120-140 |
Uživatel:casper, Vytvořeno: 21. Září
Uživatel:bulda, Vytvořeno: 28. Prosinec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:Tommi_82, Vytvořeno: 23. Červen
Uživatel:Svojza, Vytvořeno: 4. Prosinec
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 16. Říjen
Uživatel:Dutch500, Vytvořeno: 11. Únor
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Únor
Uživatel:Gregi, Vytvořeno: 5. Srpen
Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden
Uživatel:PeeKay, Vytvořeno: 9. Prosinec
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.25s