QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


samanfikus

Offline

Nick: samanfikus
Město: Olomouc
Kraj: Olomoucký
Věk: 48 let
ICQ: -
Web:

Poslední přihlášení: 14.02.2022 Registrace: 28.09.2010

Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4 (2007)

Úvodní informace o čtyřkolce:

Konečně čtyřkolka s přebytkem výkonu i pro zábavu.

Zkušenosti, recenze, popis:

Tak jsem chtěl provést editaci a všechno se to smazalo, no nic. Znovu a lépe. Snad to bude odpovídat orginálu + nové údaje.
Tak jsem se dopracoval k pořádné japonské 4kolce. Bezvadnej stroj , moc mi vyhovoval ten zvuk jednoválce. Super hračička, přebytek výkonu, jen po přidání plynu šla sama na zadní. To jsem u Glada nezažil. Řízení šlo nádherně lehko, ale bylo dost strmé. Při jízdě na nekvalitní cestě ve spojitosti třeba se sjetými pneu vás kolka poslala nečekaně a výrazně do příkopu. Největší chybou byla snaha na stroji něco vylepšit. Nejlépe stroj funguje v základu, žádné podložky pod kola, žádné velké pneu. Dospěl jsem k názoru že každý krok dopředu je vlasně dva kroky vzad.
Má krásně měkké plasty, když se nechtěně opřete o strom, nebo nedej bože se stroj převrátil celý, věřím , že by se mu nic vážného nestalo.
Z čeho jsem nebyl nadšený , byla jízda ve dvou. I když se sedlo zdálo dostatečně dlouhé , seděl jsem ve dvojím úplně vepředu u řídítek a po chvíli mě z toho řízení příšerně dolely záda. Tak jsem musel jezdit sám.

Dále mě zklamaly trošku starty. Myslel jsem , že když je to stříkačka, bude to chytat bezchybně. Vzpomínám si na nějaký zimní sraz čtyřkolek, kdy tam stálo snad 30 KQ a všechny škytaly než chytly. Jše fakt, že nastartoval vždycky , ale dalo mě to dost práce upravit to k obrazu svému. Nakonec pomohl nový vstřikovač. Jestli se jednalo o poruchu nebo přičinění některého předchozího majitele- težko odhadovat.

Dále cca po 10 000km už bylo potřeba častěji sledovat stav oleje v motoru. Z motoru jsem neslyšel žádný zvuk , který tam nepatřil - prostě japonec- ale olej už bylo potřeba sem tam dolít. Nevím jestli je to normální. Je fakt , že se běžně v inzercích objevují tyto stroje s motorem po GO i s mnohem menším nájezdem kilometrů.
Zajímavé je , že když jsem četl záruční knížku nového X8, je tam psáno , že záruka je omezena najetím max 7000 km. To asi znamená, že je pak všechno KO a je to celé zralé na generálku ??

Také jsem se setkal s prasknutým rámem u tohoto stroje.
Nedávno přijel majitel KQ 750 , že potřebuje svařit rám. Když jsem to uviděl , nevěřil jsem svým očím. Trubky pod motorem byly prasklé a snad 2 cm od sebe rozjeté. Byl to oříšek zavařit , protože jsou ty trubičky opravdu tenkostěnné.

Moje druhá a celkem nepříjemná zkušenost s praskáním rámu se boužel týká mé čtyřkolky. Po prodeji jsem byl kontaktován novým majitelem a z přiložených foto bylo zřejmé, že i tento rám je popraskaný. Nebyly to takové prasárny jako v předchozím případě- na KQ 750, převážně se jednalo vlásečnicové praskliny kolem původních svárů. Vzhledem k tomu jak jsou fota kvalitní a zvětšené , nedivím se , že jsem to se svími 3 dioptriemi neobjevil.
A nebo tam ty prasliny v době prodeje nebyly , když to kupující spolu s jeho kolegou min 1,5 hodiny prohlížely na denním světle a taky nic neobjevili.

Fotogalerie:

Uživatelské hodnocení:

Obecné
Čtyřkolku mámOjetý
Pořizovací cena220000
Moje závady
Špatné starty, problémy s dobíjením a elektrikou vůbec.
Moje úpravy
Přední a zadní ochranný rám, 2 navijáky,
Silné stránky
Lehoučká a krásně ovladatelná čtyřkolka. Motor má příjemnou klidnou charakteristiku.
Slabé stránky
Jako japonec mne dost zklamal, za ty peníze žádný zázrak. Poruchová elektrika, rám jako z papíru. Špatně startuje. Nebylo možné na tom jezdit ve dvou delší trasy. Prasácky drahé náhradní díly.
Motor
Brzdy
3/10
Průběh výkonu
8/10
Přenos vibrací
9/10
Převodovka
10/10
Mechanická hlučnost
8/10
Zvuk
10/10
Spolehlivost
5/10
Spotřeba paliva l/100km12
Variátor
5/10
Podvozek
Možnost nastavení
4/10
Těsnost tlumičů
5/10
Tuhost rámu
3/10
Jízda
Cestování
3/10
Terén
8/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
1/10
Ceny servisu
3/10
Servisní síť
3/10
Dostupnost dílů
9/10
Nabídka doplňků
8/10
Servisní intervaly
5/10
Terén
Brodivost
5/10
Výška sedla
8/10
Ochrana motoru
5/10
Ochrana jezdce
6/10
Cestování
Pohodlí jezdce
8/10
Pohodlí spolujezdce
1/10
Možnosti uchycení zavazadel
9/10
Ochrana jezdce
5/10
Ochrana spolujezdce
2/10
Světla
1/10
Dojezd na nádrž120-140

Hodnocení čtyřkolky (recenze,fotky)

Hodnoceno:4x
Hodnocení jen pro přihlášené

Vyjížďka

Journeyman Gladiator 530 RX-A

Pořád pracuje bez poruchy.

Uživatel:casper, Vytvořeno: 21. Září

Journeyman Gladiator X5-A

Za tu dobu udělal spoustu práce.

Uživatel:bulda, Vytvořeno: 28. Prosinec

Oprava

Čína Delta force 550 4x4

Rozvalený přední diferenciál. Rozlámal se kříž mezi pastorky, dvě hřídelky křížku odstředivou silou vyjely a probrousily víko skříně.Zatím neopraveno....

Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec

Čína Delta force 550 4x4

08/2021 - Přestal pálit 1. válec. Motor demontován, bylo vysypané ložisko na vačkové hřídeli. Šikovný soustružník upravil vačku na jiné (normální) lož...

Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec

Havárie

Linhai ATV 500 4x4

Dnes jsem zasahoval u havárie malotraktoru Kubota řada G, který se převrátil v prudkém kopci. Pomocí navijáku na mojí kolce a za asistence třech chlap...

Uživatel:Tommi_82, Vytvořeno: 23. Červen

Journeyman Gladiator X450

Tak moje uprava nevydržela při druhé vyjíždce mě praskla zadní nosič víc jak 1/2 kufru byla mimo nosič sice kufr držel jak přibitý ale nosič není tak ...

Uživatel:Svojza, Vytvořeno: 4. Prosinec

Montáž doplňku

Can-Am Outlander 1000R

Montaz variatoru RVS PERFORMANCE,nadhera

Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben

Can-Am Outlander 1000R

Montaz variatoru RVS PERFORMANCE,nadhera

Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben

Sraz

SMC Jumbo 720 R 4x4

Tak jsme už zjistili odkud jsou ty úlomky v motoru.

Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 16. Říjen

Linhai ATV 500 4x4

"Silvestrovská palačinka": Moje první svezení na úrovni těžšího terénu a kalužích které byly cca 70cm hluboké. No vyzkoušel jsem si to a už nikdy tako...

Uživatel:Dutch500, Vytvořeno: 11. Únor

Dovolená

Can-Am Outlander 1000

Tak jsem 4kolu převlíkl do nového kabátu :-D

Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Únor

CF Moto Gladiator X850

Albánie - Makedonie 2019

Uživatel:Gregi, Vytvořeno: 5. Srpen

Údržba

Journeyman Gladiator X8

Výměna oleje v motoru, zadní rozvodovce, předním diferenciálu. Motorex

Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden

Polaris Sportsman X2 800 EFI

Výměna: motorového oleje - PS4, Kapalina přední diff - Demand drive fluid, Převodovkový olej zadní diff - AGL fluid, ADC kapalina - Demand, vzduc...

Uživatel:PeeKay, Vytvořeno: 9. Prosinec

Přidat zápis do deníku

Redakční testy





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.14s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce