Poslední přihlášení: 26.07.2016 Registrace: 16.05.2014
Suzuki KingQuad 700 , moje první kolka i první quad láska :D
Naše láska King, neuvěřitelně spolehlivá, obratná, zábavná, pracovitá. Jezdíme crosscountry. Projedeme všude kde se neposeru. Polovinu jízd jezdím sám ostřeji a polovinu jezdím se synáčkama či manželkou a to pohodičku občas nějakej lehkej nebo střední terén. Žiju v místě kde jsou miliony cestiček a obrovské lesy i hory, lidé tu nejsou vůči kolkám nevraživý, tak si užívám několikrát týdně.
Motor | |
---|---|
Brzdy | 5/10 |
Průběh výkonu | 10/10 |
Přenos vibrací | 7/10 |
Převodovka | 10/10 |
Mechanická hlučnost | 8/10 |
Zvuk | 10/10 |
Spolehlivost | 10/10 |
Spotřeba paliva l/100km | 9 |
Variátor | 9/10 |
Jízda | |
Cestování | 8/10 |
Terén | 10/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5/10 |
Dostupnost dílů | 10/10 |
Nabídka doplňků | 10/10 |
Servisní intervaly | 8/10 |
Terén | |
Výška sedla | 10/10 |
Ochrana motoru | 10/10 |
Ochrana jezdce | 8/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 10/10 |
Pohodlí spolujezdce | 6/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 10/10 |
Světla | 8/10 |
Dojezd na nádrž | 160 - 220 |
Obecné | |
Moje závady | |
žádné | |
Moje úpravy | |
žádné | |
Silné stránky | |
Skvělá reakce na plyn, Spolehlivost, Velice dobrá dynamika, Velice dobrá spotřeba, Fantastická průchodnost terénem !!! Celkové bych prostě řekl že ta kolka je taková univerzální. Má těch obligátních japonských 50 koní a hmotnost pod 300 !!! je tedy živější něž některé papírově silnější kolky. V terénu je ta malá hmotnost dost výhodná. Ta kolka je ale zároveň robusní a mnoho toho vydrží. | |
Slabé stránky | |
Co mě napadá že by to mohlo o chlup líp brzdit, Co mi taky trochu vadí že řídítka by mohly být trochu vyšší pro jízdu ve stoje. Jedinou opravdovou vadou je to že se nevyrábí v delší variantě :) není to taková krize jako u Grizzly ale těch 10cm navíc by spolujezdci bodlo. | |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 5/10 |
King prodán na Slovensko... bylo mi to smz. líto, ale musel jít aby uvolnil místo pro novější stroj... Každopádně na stroj SUZUKI KINGQUAD NEDAM NIKDY DOPUSTIT !!!
Tak jsem dal kinga do stodoly na špalky abych provedl takovou rozsáhlejší údržbu. Vyměnil jsem oleje, vyměnil jsem svíčku a to je vlastně všechno co jsem opravdu musel měnit. Rozebral jsem nápravy a byl doslova v šoku,čepy byly jako nové. Každopádně jsem všechna uložení namazal super mazivem Krytox. Ošetřil jsem rám i nápravy proti korozi. Vyměnil jsem preventivně chladící a brzdovou kapalinu. Převinul jsem "napořadek" naviják a očistil kontakty. Údržba baterie Varta (půl roku stará). Kontrolován Variator vše OK.
Tak jsem vyměnil destičky na předku, byly uplně sjetý. Nakonec jsem desky vyměnil úplně sám tak z toho mám radost. Výměna je primitivní stačí Vám dva imbusy.
Tak máme nové pneu nakonec MXU GOLDSPEED a sel jsem do 25 palcu a nelituju... pneu super drzi stopu a ma velice dobry zaber, bohuzel nekdy az moc na original dunlopech to byla zabava jezdit porad ve smyku... tady se jede jako po kolejich, smz v terenu je to velice znat vyjedu mnohem vice, pneu je opravdu velice dobre, lehke a kolka je s nim skvele ovladatelna
Měnil jsem olej v Z.diferáku a motoru. Kontrola oleje v P.diferáku = je jako nový. Vyměnil jsem filtr. Promazal jsem všechna uložení. Utáhl jsem zadní pružiny na druhý nejtužší stupeň. Čištění vzduchového filtru. měření spotřeby. ujeto 183km při dolití 13,8litru. převážně silnice a polní cesty. Spotřeba je tedy skvělá
Uživatel:casper, Vytvořeno: 21. Září
Uživatel:bulda, Vytvořeno: 28. Prosinec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:Tommi_82, Vytvořeno: 23. Červen
Uživatel:Svojza, Vytvořeno: 4. Prosinec
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 16. Říjen
Uživatel:Dutch500, Vytvořeno: 11. Únor
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Únor
Uživatel:Gregi, Vytvořeno: 5. Srpen
Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden
Uživatel:PeeKay, Vytvořeno: 9. Prosinec
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.41s