Poslední přihlášení: 08.11.2024 Registrace: 05.05.2016
arctic CAT 650 H1 TRV 4x4 pneu maxiss bighorn,bez uzávěrky a navijáku
Po ročním váhání a hledání co by a jak by, jsem natrefil na tento stroječek, má sice něco za sebou (jako já), tak doufám, že si budeme rozumět...
Zkušenosti zatím minimální, najeto cca 50 km převážně po silnicích a polňačkách... Teď momentálně v dílně prochází celkovou prohlídkou a seznámení s konstrukcí.
Obecné | |
---|---|
Čtyřkolku mám | Ojetý |
Pořizovací cena | .... |
Moje závady | |
Nesvítily přední parkovačky, volnější kříž kardanu,vůle v ložisku PP kola, tlumiče by to taky chtělo nové | |
Moje úpravy | |
Zatím montáž zadního kufru a vzpěr zad. nosiče, montáž zadních LED svítilen - úprava elektroinstalace, úprava elektroinstalace k před. světlům, montáž DRL světel, montáž pracovního světla (hledáčku),čeká mě výměna kříže a ložiska kola. Jinak celková kontrola a seznámení s konstrukcí stroje... | |
Silné stránky | |
Zatím nemohu moc hodnotit najel jsem jen cca 50 km, po asfaltu a polních cestách... Ale na to, že je to moje první hračka tohoto typu, jsem spokojený... |
Po poslední projížďce se na ACéčku objevil problém, studený nechtěl chytat. Předpokládal jsem závadu v karburátoru, někde kolem sytiče. Protože jsem dokončoval přívěs, dostal jsem se k hledání závady až minulý týden. Vymontoval jsem karburátor, na první pohled jsem žádný problém nenašel, jen u sytiče mi bylo divné, jak se vlastně ovládá, na konci ovládacího lanka, za pružinou byl pouze malý červik se závitem M6. Při prohlížení karburátoru mi ale z místa, kde je připojeno lanko sytiče vypadl malý mosazný váleček, na jedné straně s tesnící gumou, na druhé straně s vnitřním závitem M6. A bylo jasno!!! Červík s lankem se vyšrouboval z tohoto ventilu sytiče a tím pádem byl sytič stále uzavřený, proto nechtěla studená kolka chytat. Zašrouboval jsem červík zpět do ventilu, spojení zajistil přípravkem na zajištění šroubů, namontoval zpět karburátor a vyzkoušel startování. Vše opět funguje normálně, takže maximální spokojenost.
Tak konečně je hotovo. Minulý víkend jsem přívěs dokončil, zdárně prošel evidenční kontrolou a toto sobotu prošel "zatěžkávací" zkouškou, odvezl dvacet balíků podlahové dlažby na chalupu. Teď už zbývá jen naložit kolku a vyrazit někam na kochačku
Fotky z přestavby jsou tady :http://janny4848.ra...ni_prestavba_privesu
Je neděle, mám v plánu podívat se za ségrou na chalupu a při té příležitosti vyvětrám arctíka... Pořád si ještě zvykám, pro začátek jedu po asfaltu, ale po cca 15 km už mě to tolik nebaví, tak sjíždím na nějakou louku a hned je to zábavnější. Přichází první mez s asi 3/4 metrovým příkopem, pomalu tam sklápím předek, zapínám 4x4, přidávám, předek je venku, kolka se trochu staví na zadní, šup a jede se dál... Na rozmrzlých loukách a polích trochu zkouším jak je kočka stabilní (pořád se seznamuju), zkouším trochu zrychlit, zadek za mnou vlaje vlevo, vpravo (to mám rád,) ale předek (řízení) poslouchá, jede kam chci já. Zase kousek po asfaltu, přes městys, pak na místní cestu, po které jsem jako kluk chodil a jezdil na kole do školy. Jenže dneska už je rozježděná od traktorů a jiné techniky, ale je takřka ideální pro kolku, zase zkouším projet co nejrychlejc, jsou to poslední dva kiláky a jsem na chalupě. Na chalupě se s švárou shodujeme, že kočka bude velký pomocník pro práce v lese, každý rok se musí připravit spousta otopu na zimu a kolka s vozíkem přiveze mnohem víc, než na ručním vozíku... Za hodinku a půl znova nasedám na kočku, chci ještě za světla dorazit domů, abych stačil mašinku opláchnout. Jedu zpátky prakticky tou samou cestou, jen zhruba uprostřed cesty objíždím vesnici po polích a pastvinách. V jednom údolíčku teče potůček, okolo to vypadá na močálek, tak trochu váhám, přece jen, jsem sám, široko daleko nikdo. Pak to ale risknu, zapínám 4x4, přidávám a jsem na druhé straně, ani to kolka nepocítila... Pak si ještě trochu zablbnu ve stínu lesa na zbytcích sněhu a mini lesíkem po cestě na asfalt a po něm až domu. Ujel jsem celkem 61 km, jedna cesta mi trvala cca 35-40 min. Arctík šlapal bez problému, jeho možnosti jsou nekonečné, myslím, že jsem dobře pořídil...
Tak dneska jsem dovybavil mazničkami všechny čepy na podvozku, vůle tam nebyly, ale po pročtení fóra jsem se to toho raději pustil hned. Kolka po promazání docela slušně "změkla". Trochu mě překvapilo, že kočka nemá zadní diferenciál, to pokud se hodně jezdí po asfaltu, asi rychle odchází zadní pneu... Zdá se mi relativně "měkká" nožní brzda, takže příští akce bude výměna brzdovky a kompletní odvzdušnění...
Dneska jsem kočku vytáhl ven. Potřeboval jsem zajet koupit přilbu pro spolujezdce, bylo hezky, tak jsem ji vzal do města...Chtěl jsem zároveň vyzkoušet uzamčení řízení. To klaplo. Ale zjistil jsem, že současný kufr je pro moji přilbu malý, narvu ji tam s obtížemi. Takže půjde z domu a musím sehnat větší. pročítal jsem si včera vlákno ARCTICu a co nejdříve se pustím do mazniček ramen, asi je to užitečná (a jednoduchá) úprava, tuk TA00 určitě prodlouží život i těm plastovým pouzdrům... A zítra asi do práce vyměním auto za kolku...
Uživatel:casper, Vytvořeno: 21. Září
Uživatel:bulda, Vytvořeno: 28. Prosinec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:Tommi_82, Vytvořeno: 23. Červen
Uživatel:Svojza, Vytvořeno: 4. Prosinec
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 16. Říjen
Uživatel:Dutch500, Vytvořeno: 11. Únor
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Únor
Uživatel:Gregi, Vytvořeno: 5. Srpen
Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden
Uživatel:PeeKay, Vytvořeno: 9. Prosinec
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.35s