Nick: | PetrV |
Město: | České Budějovice 5 |
Kraj: | Jihočeský |
Věk: | 7 let |
ICQ: | - |
Web: |
Poslední přihlášení: 15.09.2022 Registrace: 31.05.2017
Gladiator X450 EPS - krátká, homologace L7e, nová, zadní diferenciál, uzávěra př. i za. diferenciálu, posilovač EPS, naviják.
Po první garančce 500 km je otevřená. Jsem trochu rozpačitý z výkonu. Před garancí jsem s ní jezdil max. 70km/h a ne na \"plný plyn\". Nyní jede max. 85 km/h na \"plný plyn\" otáčky cca 6800 1/min. Překvapuje mě velký brzdící výkon motoru, prakticky není potřeba brzdit brzdou. Obě brzdy (pravá páčka i nožní) brzdí všechna kola v poměru : páčka - 60/40 - předek/zadek, nožní - 40/60. Hlavně brzdění páčkou na řidítkách je velmi účinné, i na asfaltu jdou všechna kola do smyku. Až na výkon spokojenost.
Obecné | |
---|---|
Čtyřkolku mám | Nový |
Pořizovací cena | 150 tis Kč |
Moje úpravy | |
DODO - čti: doma dodělat po garančce 500 km a "otevření" výkonu v servisu - nic moc zlepšení. Teprve vlastní poctivé seřízení škrticí klapky a páčky plynu doma mělo vliv na lepší výkon. | |
Silné stránky | |
Hezký pocit z jízdy, dostanu se "všude" používám místo koně (samozřejmě na jízdu v terénu) | |
Slabé stránky | |
Mohl by mít větší krout. moment | |
Motor | |
Brzdy | 10/10 |
Průběh výkonu | 5/10 |
Přenos vibrací | 9/10 |
Převodovka | 3/10 |
Mechanická hlučnost | 2/10 |
Zvuk | 9/10 |
Spolehlivost | 10/10 |
Spotřeba paliva l/100km | 10 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Variátor | 9/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8/10 |
Tuhost rámu | 8/10 |
Typ rámu | |
trubkový | |
Jízda | |
Cestování | 5/10 |
Terén | 10/10 |
Zázemí | |
Ceny servisu | 10/10 |
Servisní síť | 5/10 |
Servisní intervaly | 9/10 |
Terén | |
Výška sedla | 9/10 |
Ochrana motoru | 9/10 |
Ochrana jezdce | 5/10 |
Brodivost | 10/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9/10 |
Pohodlí spolujezdce | 3/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 10/10 |
Ochrana jezdce | 5/10 |
Ochrana spolujezdce | 5/10 |
Světla | 9/10 |
Dojezd na nádrž | 150 |
Tak relátko jsem přišrouboval na leve straně pod nádrž a spínací line jsem připojil na prostřední kabel spínače navijáku, kde je napětí až po otočení klíčkem. Silovou kabeláž jsem připojil rovnou na baterku. Funguje perfektně.
Gripy jsem musel přilepit sekunďákem, protože se na řídítkách protáčely.
K vánocům jsem dostal vyhřívané gripy Oxford, 2 stupně vyhřívání (bez palce).
Ihned je namontoval, ale nezapojoval, protože napojení přímo na baterku, kde spínač je na řidítkách,se mě nezdá optimální. Koupil jsem relátko a napojím vše přes spínací skříňku. Pak napíšu zkušenost.
Nevydržel jsem to, namontoval napřímo a je to bomba. Jen palec zebe :(
Na jaře ještě budu muset gripy zalepit sekunďákem, po zahřátí se protáčí.
Na jaře nainstaluji relátko.
Doporučuji všem.
Uživatel:casper, Vytvořeno: 21. Září
Uživatel:bulda, Vytvořeno: 28. Prosinec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:Tommi_82, Vytvořeno: 23. Červen
Uživatel:Svojza, Vytvořeno: 4. Prosinec
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 16. Říjen
Uživatel:Dutch500, Vytvořeno: 11. Únor
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Únor
Uživatel:Gregi, Vytvořeno: 5. Srpen
Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden
Uživatel:PeeKay, Vytvořeno: 9. Prosinec
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.55s