Taiwanská společnost SMC, Standard Motor Corporation, byla založena v roce 1993. Obchodní oddělení firmy sídlí v hlavním městě Taiwanu Taipei, hlavní sídlo firmy je v městě Tainanu, kde je i první továrna. Druhá továrna je v městě Kangtien. Společnost Standard Motor Corporation v současnosti zaměstnává více než 200 lidí.
Historie značky
Standard Motor Corporation začala v roce 1993 s výrobou skútrů, z nichž většina byla určena pro export, zejména do Evropy. Mezi prvními skútry byl v roce 1994 i první taiwanský skútr na tlustých kolech, který se na německý trh dodával pod obchodní značkou Kreidler.
2000
Standard Motor Corporation začíná vyrábět čtyřkolky. První dva modely měly objem motoru 150 a 157 ccm, a v USA se prodávaly pod názvem Skyhawk. Ve stejném roce získává firma SMC certifikaci systému managementu řízení jakosti ISO 9001 a 9002.
2002
V roce 2002 vyvíjí Standard Motor Corporation první čtyřkolku o objemu 250 ccm - první taiwanskou sportovní dvěpade opatřenou variátorem s redukcí a zpátečkou.
Při vývoji svých motorů spolupracuje Standard Motor Corporation s taiwanským Technologickým institutemI.T.R.I., konstrukce vlastních podvozků probíhá přímo v SMC
I.T.R.I. neboli Industrial Technology Research Institute je taiwanskou vládou zřízený institut špičkových technologií. Institut I.T.R.I. pro SMC konstruuje motory a provádí také jejich životnostní zkoušky. Institut I.T.R.I. kromě jiného spolupracoval i na vývoji hybridů pro BMW. Zatím posledním motorem, který I.T.R.I. pro Standard Motor Corporation vyvinul, je motor o objemu 675 ccm do nového užitkového modelu Jumbo 700, prodávaného v České republice jako Journeyman SMC Jumbo 720R 4x4. Do vývoje tohoto motoru SMC údajně investovala 1,2 milionu Euro.
Standard Motor Corporation je známá i svojí spoluprací s japonským koncernem Fuji, do kterého patří i automobilka Subaru. Fuji dodává pro SMC motory do sportovního modelu RAM 500.
2011 SMC Jumbo 720R 4x4
Dosud největší model značky SMC, užitkové Jumbo pohání čtyřdobý čtyřventilový jednoválec, SOHC s motorovou brzdou nové konstrukce. Odpružení využívá dvojitá ramena a hydraulické tlumiče s progresivně vinutými pružinami.